het komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
denk steeds dat ik een PM binnen heb door dat stomme envelopje
Welk envelopje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
dat er normaal staat als je een pm binnen krijgtquote:
die voor je inboxquote:
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat er normaal staat als je een pm binnen krijgt![]()
maar nou staat hij er niet meer
net ineens een tijdjequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat snap ikMaar wie zie jij die dan zonder dat je een PM hebt?
Hmmmquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Precies
Kaasknabbeldingetje? (voor ik ze allemaal op heb)
Dat zal wel belgisch zijn dan ofzoquote:
Zei er iemand kaasknabbeldingetje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Precies
Kaasknabbeldingetje? (voor ik ze allemaal op heb)
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zal wel belgisch zijn dan ofzoOf voor mensen met tenen die onder containers wonen
* Fha gooit de doos snel op tafel voor de horde gek word en me aanvaltquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zei er iemand kaasknabbeldingetje?
werk zequote:
Ik word niet zo snel gek van kaasknabbeldingetjes hoor, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha gooit de doos snel op tafel voor de horde gek word en me aanvalt
Coolquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb wel vaak in de plaatselijke krant gestaan
Nee, gaat hozen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:10 schreef wel.o.k het volgende:
ga ik wel of niet hardlopen?
* wel.o.k kijkt naar buiten
we gaan niet lopen
Oh, das kut jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
laatste keer dat ik er in stond vond ik helemaal niet leuk
die vent had me verkeerd geciteerd
Haha ja ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Werkze!quote:
dikke vette ultra mega multiquotequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
CoolMet wat dan?
![]()
[..]
Nee, gaat hozen hoor![]()
[..]
Oh, das kut ja![]()
[..]
Haha ja ik ook![]()
![]()
[..]
Werkze!
Hihi oh okequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik word niet zo snel gek van kaasknabbeldingetjes hoor, maak je geen zorgen
Hoe is het met je oog meisje?
Cool hequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
dikke vette ultra mega multiquote
Wat is er met je oog danquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi oh okeLig je lekker?
Ja hij zit er nogDokter was gemeen
Hij ging kleurstof in mn oog doen maar dat deed hij door een papiertje (waar het op zat) onder mijn ooglid te steken. Auwauwaauwww!!
Maar nieuwe zalfjes gekregenEen tube is rozeee
![]()
En het jeuktEn het ziet er niet uit
En ik voel me gewoon beroerd
Mijn weerstand is blijkbaar even wat minder en dus gebeurt dit weer, komt mijn eczeem weer naar boven en worden al mijn klieren weer dik. Gewoon lekker algehele brakheid dus
![]()
![]()
Kaasdingetjes helpt![]()
fietsexamen, da's al een tijd geleden, met nieuwjaar, gewoon wat random foto's van het bos oid, en nog wat toevalligheden...quote:
Ja dat doen ze vaak zo met en papiertje onder je ooglid steken sadisten dat zijn het *zal ik hem in elkaar beuken neemt alvast kungfu panda vechthouding aan*quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi oh okeLig je lekker?
Ja hij zit er nogDokter was gemeen
Hij ging kleurstof in mn oog doen maar dat deed hij door een papiertje (waar het op zat) onder mijn ooglid te steken. Auwauwaauwww!! Maar nieuwe zalfjes gekregen
Een tube is rozeee
![]()
En het jeuktEn het ziet er niet uit
En ik voel me gewoon beroerd
Mijn weerstand is blijkbaar even wat minder en dus gebeurt dit weer, komt mijn eczeem weer naar boven en worden al mijn klieren weer dik. Gewoon lekker algehele brakheid dus
![]()
![]()
Kaasdingetjes helpt![]()
en de krant kwam ook aardig vaak bij ons op de basisschool, ik heb daarmee trouwens ook nog wel eens in de Trouw gestaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
fietsexamen, da's al een tijd geleden, met nieuwjaar, gewoon wat random foto's van het bos oid, en nog wat toevalligheden...
Koortslipquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:25 schreef Enfermera het volgende:
Wat is er met je oog danHe gats, klinkt niet erg lekker. Beterschap iig meis!
Aahwquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:25 schreef Panda72 het volgende:
Ja dat doen ze vaak zo met en papiertje onder je ooglid steken sadisten dat zijn het *zal ik hem in elkaar beuken neemt alvast kungfu panda vechthouding aan*
Kusjes op jouw zeer Fhaatje
zo zijn gangetje gisteren een knoop doorgehakt en ik denk dat dit de beste keuze isquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Cool he![]()
![]()
Hoe ist met je Giertje?![]()
[..]
Wat is er met je oog danHe gats, klinkt niet erg lekker. Beterschap iig meis!
Leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
fietsexamen, da's al een tijd geleden, met nieuwjaar, gewoon wat random foto's van het bos oid, en nog wat toevalligheden...
Oh gats, herpes in je oog. Dat is klote johquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
KoortslipMaar dat gaat bij mij altijd boven of onder mijn oog zitten om een of andere reden
[..]
Aahw![]()
Ja als Henry ZS erbij was geweest had hij dokter meneer echt wel keihard in elkaar gebeukt ook![]()
![]()
Oeh!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo zijn gangetje gisteren een knoop doorgehakt en ik denk dat dit de beste keuze is
maar goed ik ben weg leg andere keer wel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |