quote:Ze ontvreemdde met een aantal andere hackers ongeveer 10 miljoen euro van Britse en Amerikaanse banken, en werd verleden week ingerekend door de Amerikaanse politie. New York University-studente Kristina Svechinskaya mag dan niet braaf zijn, maar wij hebben de foto's.
Vage zin. Alsof niet braaf zijn per definitie geen foto's oplevert.quote:New York University-studente Kristina Svechinskaya mag dan niet braaf zijn, maar wij hebben de foto's.
Ik bedoel het meer in de zin van: wat een kansloos kuttopic, aangezien het meerendeel jongen/man is, en hoogstens 5% vrouw is, laat staan lekker. En nog minder weet met hun bezigheid het nieuws te halen.quote:
Ja en zij dus wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:27 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer in de zin van: wat een kansloos kuttopic, aangezien het meerendeel jongen/man is, en hoogstens 5% vrouw is, laat staan lekker. En nog minder weet met hun bezigheid het nieuws te halen.
Juist daarom gaat TS er van uit dat dit de lekkerste hekker van de wereld is. Damn gastquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:27 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer in de zin van: wat een kansloos kuttopic, aangezien het meerendeel jongen/man is, en hoogstens 5% vrouw is, laat staan lekker. En nog minder weet met hun bezigheid het nieuws te halen.
Minimaal 165 cm. Die treden van de trap zullen wel de 15 cm halen, en dat keer 11 is 165cm. Normale lengte voor vrouwen in America..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:30 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Lekker, maar ik denk dat ze net aan de 1m20 komt.
+ na het lezen van de TT dacht ik aan iets totaal anders.quote:
Zoiets als een bovengemiddelde fokker?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:09 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Als dat de knapste hacker is, moet je eens voorstellen hoe de gemiddelde hacker eruit ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |