Fles was in zijn vorige leven een treinquote:
HHAHAHAAHAquote:
Preciesquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:37 schreef Enfermera het volgende:
HHAHAHAAHA![]()
Ach, zo kom je er ook achter
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Fles was in zijn vorige leven een trein
sommige tenen kan je idd gewoon missenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kunnen we m dus net zo goed afknippen
Mwoa, valt wel mee eigenlijkquote:
valt mee iddquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, valt wel mee eigenlijk![]()
2006: 42.121 km waarvan 17.952 woon-werk (42,6 %)
2007: 50.862 km waarvan 8.560 woon-werk (16,8 %)
2008: 24.655 km waarvan 0 woon-werk (0,0 %)
2009: 41.631 km waarvan 15.650 woon-werk (37,6 %)
2010: 28.150 km waarvan 5.289 woon-werk (18,8 %) (tot nu toe)
Jep. Al sinds 2008 trouwens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:41 schreef Fha het volgende:
Maar nu maak je ook huis-huis kilometers Fles![]()
Idd, ander vormpje ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
PreciesLater nog een keer wat anders proberen en als dan nog niet, nou dan lust ik het dus niet
Anoniem of ga je binnenkort een brief krijgen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
Idd, ander vormpje ofzoqua dingen eromheen dan he
![]()
OMG ik sta in de krant!![]()
![]()
![]()
Mn ouders belden net, mn pa hoorde het via zn broer dat ik maandag al in de volkskrant stond, over een stukje van de OV chip kaart!
Ik had mijn ervaringen ingezonden, en daar stond dus ook in dat ik gratis reis, ook al ben ik in juli afgestudeerd, en dat ik de regering zeer erkentelijk ben voor het gratis reizen
Geweeeeeeeeeeeldig
Je kan het artikel helaas niet via vk.nl raadplegen, dan moet je ervoor betalen, dus mn pa neemt het artikel binnenkort mee
Echt geweldig xD
GMTAquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Anoniem of ga je binnenkort een brief krijgen?
Nee ik kwam uit de eerste klasquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
En dan stiekem een beetje achter mij in de trein verstoppen zeker
een heuse beroemdheidquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd, ander vormpje ofzoqua dingen eromheen dan he
![]()
OMG ik sta in de krant!![]()
![]()
![]()
Mn ouders belden net, mn pa hoorde via zn broer (
)dat ik maandag al in de volkskrant stond, over een stukje van de OV chip kaart!
Ik had mijn ervaringen ingezonden, en daar stond dus ook in dat ik gratis reis, ook al ben ik in juli afgestudeerd, en dat ik de regering zeer erkentelijk ben voor het gratis reizen
Geweeeeeeeeeeeldig
Je kan het artikel helaas niet via vk.nl raadplegen, dan moet je ervoor betalen, dus mn pa neemt het artikel binnenkort mee
Echt geweldig xD
Nope, met naam en toenaam, zelfs mn woonplaats XDquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Anoniem of ga je binnenkort een brief krijgen?
quote:
Dan was ik het toch niet want ik heb twee neusblingsquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik kwam uit de eerste klas![]()
er stond een meisje met een neusbling en een brilletje voor me bij de deur dus dat moest jij zijn![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nope, met naam en toenaam, zelfs mn woonplaats XD
Ach, ik heb het al gemeld bij de NS zelf, Rover en ov chipklacht ofzoiets (van Groenlinks), dat ik dat abonnement eraf wil hebbenDus mij kunnen ze niks maken, ze mogen blij zijn dat ik het meld, denk dat geen enkele ex-student dat zou doen
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Net alsof ik allebei jouw neusblings kan zien als ik achter je staquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan was ik het toch niet want ik heb twee neusblings![]()
quote:
sterk puntquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof ik allebei jouw neusblings kan zien als ik achter je sta
Misschien heb je wel ogen die de hoek om kunnen kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Net alsof ik allebei jouw neusblings kan zien als ik achter je sta
dan zou hij er wel raar uit zienquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien heb je wel ogen die de hoek om kunnen kijkenCould be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |