Ik moet dan altijd aan W denken, want van hem had ik dat album en en nou gewoon wel enigszins toepasselijkquote:
Zit pezu ook al in de klachtenhoek?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HELD
[..]
Maar wat nu PeZu? Hebben ze de oorzaak van je pijn enzo gevonden?
Ok, ik heb nergens Linux opstaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo cool!
[..]
JaAls het op open source software aankomt wel
Ik vind de gedachte erachter gewoon tof en ik vind het tof dat heel veel mensen er vrijwillig tijd in steken om dingen beter te maken
Anders mag hij straks wel een van mijn zalfjes lenenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Komt nog welquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, ik heb nergens Linux opstaan![]()
Alleen maar Windows.
nee want hij kon mijn rug niet goed op de echo krijgen want ik heb kennelijk een zeer holle rug :Squote:Op vrijdag 5 november 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HELD
[..]
Nou, ik denk dat we wel met enige zekerheid kunnen stellen dat ie geen herpes heeftquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Anders mag hij straks wel een van mijn zalfjes lenenDat helpt vast!!!
Da's kut!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee want hij kon mijn rug niet goed op de echo krijgen want ik heb kennelijk een zeer holle rug :S
welke?quote:
quote:
kom je ook smeren dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Anders mag hij straks wel een van mijn zalfjes lenenDat helpt vast!!!
Ik denk niet dat ik dat soort dingen kanquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
kan jij ook proberen![]()
van http://www.securityskills.nl/ heb ik nog wel ergens aantekeningen.
kan ik je helpen/tips geven
ik ben hem even kwijt geraakt,tijd voor een hertelling?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zit pezu ook al in de klachtenhoek?
Wat is de stand wok?
nou trainen op de andere spieren en kijken hoe het gaat als we de rug trainenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's kut!En nu? Andere onderzoeken?
O nouja.. ik heb ook nog wel vaseline thuisquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, ik denk dat we wel met enige zekerheid kunnen stellen dat ie geen herpes heeftMaar lief van je
welnee, begin maar eens met level 1.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat soort dingen kanWordt nu steeds handiger wel met command line enzo, maar ook vrij beperkt
Dus ik denk dat je me nu te hoog inschat
die zwartwitte geschuintes als je een youtube filmpje in een post zet. Dinges jeweetzelfquote:
omdat zelfs deze windows veteraan linux heeft geīnstalleerdquote:
Gewoon, omdat Tuxquote:
Mmhhh... zal er zo eens naar kijken danquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welnee, begin maar eens met level 1.
view source en dan goed lezen, die kan echt iedereen
maxiwok slaapt met een tuxquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon, omdat TuxWie kan er nou nee zeggen tegen deze schattige pinguin?
[ afbeelding ]
En omdat vrije software waarmee alles kan en mag ftw
Goed idee... ik ben nog steeds klachtenvrij...quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben hem even kwijt geraakt,tijd voor een hertelling?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmhhh... zal er zo eens naar kijken dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |