Ik dacht ie zeker dik in de 60 zou zijn. Blijkt ie gewoon jaren jonger dan ik, die man.quote:
Nou. Grappig.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:16 schreef cobain1994 het volgende:
Jeroen: Ik hoor het me zeggen, ik zeg het toch...
Hij wil niet grappig zijn, hij is grappig.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge die bij elke opmerking grappig wil zijn. Word ik ook zo moe van...
Nee, idd.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:18 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Je kan die man toch ook niet echt serieus nemen of wel dan..?
Dat wordt inderdaad zolangzamerhand een trucje.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge die bij elke opmerking grappig wil zijn. Word ik ook zo moe van...
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef skudkind het volgende:
[..]
Hij wil niet grappig zijn, hij is grappig.
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:52 schreef golfer het volgende:
Die 51-jarige breedbekkikker die zo tegebn veroudering is, is tijdens de uitzending minstens 5 jaar ouder geworden en ziet er steeds slechter uit.
Nee vind Pleij geweldig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:23 schreef twaalf het volgende:
Irritante gozer is die Herman Pleij. Je zou, als je in het publiek zit, op willen springen en hem tegenspreken.
Maar ik ga toch maar even kijken om Salomon Kroonenberg.
Maar geologie en geografie zijn natuurlijk ook bazenwetenschappenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Echt fantastisch hoe geweldig enthousiast hij kan vertellen.
En dan moet Pleij nog komenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Echt fantastisch hoe geweldig enthousiast hij kan vertellen.
Bij Pleij is het een maniertje. Bij deze man is het echt.quote:
Dat weet je nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij Pleij is het een maniertje. Bij deze man is het echt.
Nee, want filosofisch de aardwetenschappen benaderen werkt ook zo goed.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:11 schreef Tem het volgende:
Salomon Kroonenberg is wetenschappelijk en Herman Pleij benaderd het meer filosofisch/antroposofisch. die twee snappen elkaar ook niet goed denk ik
idd daarom moest Pleij ook ff z'n snuffert houden toen het over die vulkaan ging.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:12 schreef twaalf het volgende:
[..]
Nee, want filosofisch de aardwetenschappen benaderen werkt ook zo goed.
Je snapt toch wel dat hij extremen pakt voor de beeldvorming?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:13 schreef twaalf het volgende:
Nee ik MOET helemaal niets nieuws hebben Pleij.
Volgens mij niet hoor. Hij denkt juist dat de extremen buiten de bedoelde groep vallen. Dat het normaal is wat hij allemaal vertelt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat hij extremen pakt voor de beeldvorming?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef Tem het volgende:
Hij maait dadelijk Salomon nog van z'n stoel met die drukke gebaren
Nee hij benoemt alsof iedereen zo is, om een beeld neer te zetten. Hij zegt zelf er ook deelgenoot van te zijn. Snap wel dat het irritant over kan komenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef twaalf het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Hij denkt juist dat de extremen buiten de bedoelde groep vallen. Dat het normaal is wat hij allemaal vertelt.
Jokertje daarentegenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef StephanL het volgende:
Van mij hoeft Mulisch geen staatsbegrafenis te krijgen, maar ja.
Nee, ook niet. Ik begrijp wel dat Mulisch voor sommige wellicht een held was, een groots schrijver, maar voor mij niet.quote:
Die krijgt hij dan ook niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef StephanL het volgende:
Van mij hoeft Mulisch geen staatsbegrafenis te krijgen, maar ja.
Voor mij ook niet hoor, ben meer van Hermans. Weet niet of die eigenlijk een staatsbegrafenis heeft gehad...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Ik begrijp wel Dat Mulisch voor sommige wellicht een held was, een groots schrijver, maar voor mij niet.
Hoe ze allebei ook klapte netquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:23 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik denk niet dat het handig is dat wij naast elkaar zitten".
quote:
Hij doet ook Eredivisie Livequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde dat Tan RTL Boulevard, het programma voor en door mensen mensen met een IQ van 90, presenteert...
Idd snap ik ook nooit. Al ben ik met hem over het punt van Merkel niet eensquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde dat Tan RTL Boulevard, het programma voor en door mensen mensen met een IQ van 90, presenteert...
Ik kan wel cynisch reageren dat dit goedkoper is dan testbeeld, maar ben op zich wel benieuwdquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:56 schreef Tem het volgende:
De VARA viert feest met een hele oude show van Youp van't Hek
VARA beste leuk enzo maar waarom altijd dat eeuwige cabaret?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:56 schreef Tem het volgende:
Politici moeten zich tegenwoordig helaas populistisch opstellenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:55 schreef Xaobotnik het volgende:
Briljante zet van Merkel? Het is gewoon het typische goedkoop scoren en alleen voor dat doel bedoeld. Net als die opmerking over het Duitse elftal. En het is al tal van keren gezegd in de politiek.
Je mag best zeggen dat het mislukt is en tot nu toe is het ook niet echt gelukt, dus moeten we kijken op welke manier we wel met elkaar kunnen leven lijkt me.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Politici moeten zich tegenwoordig helaas populistisch opstellen
Humbertoquote:
Ik denk dat Pleij er in zekere mate ook plezier aan beleeftquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:09 schreef pberends het volgende:
Vonden jullie het trouwens ook niet vreemd dat P&W Pleij meerdere keren "plezier" wensten bij de begrafenis morgen van Harry Mulisch?
Je mag zeggen dat bepaalde groeperingen zich minder goed hebben aangepast, maar om de complete groep "buitenlanders" als mislukt te bestempelen vind ik niet terecht. Ik heb naast Irakezen gewoond die zo gastvrij, vriendelijk en geļntegreerd waren dat ik het alleen voor hen een rotopmerking van Merkel vind. En zo zullen er ongetwijfeld vele andere mensen van buitenlandse origine zijn die zich wel hebben aangepast en wel meedoen in de Nederlandse samenleving.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat het mislukt is en tot nu toe is het ook niet echt gelukt, dus moeten we kijken op welke manier we wel met elkaar kunnen leven lijkt me.
Ik word zo moe van die constante "typetjes"-programma's, bah! Laat Koefnoen, Neonletters en de TV Kantine daar nu eens 5 jaar mee ophoudenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het gaat niet om zien maar om gezien wordenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat Pleij er in zekere mate ook plezier aan beleeft
Bij Kopspijkers was het wel leukquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die constante "typetjes"-programma's, bah! Laat Koefnoen, Neonletters en de TV Kantine daar nu eens 5 jaar mee ophouden.
De multiculturele samenleving zijn we allemaal (allochtoon en autochtoon) en die is tot nu toe mislukt. Daar hebben we allemaal schuld aan en moeten wat verzinnen dat het wel gaat lukken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je mag zeggen dat bepaalde groeperingen zich minder goed hebben aangepast, maar om de complete groep "buitenlanders" als mislukt te bestempelen vind ik niet terecht. Ik heb naast Irakezen gewoond die zo gastvrij, vriendelijk en geļntegreerd waren dat ik het alleen voor hen een rotopmerking van Merkel vind. En zo zullen er ongetwijfeld vele andere mensen van buitenlandse origine zijn die zich wel hebben aangepast en wel meedoen in de Nederlandse samenleving.
Een eindoplossingquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:21 schreef Tem het volgende:
[..]
De multiculturele samenleving zijn we allemaal (allochtoon en autochtoon) en die is tot nu toe mislukt. Daar hebben we allemaal schuld aan en moeten wat verzinnen dat het wel gaat lukken.
Oef dat lijkt me niet de bedoelingquote:
Daarover verschillen we van mening...gelukkig mag dat op een forumquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:21 schreef Tem het volgende:
[..]
De multiculturele samenleving zijn we allemaal (allochtoon en autochtoon) en die is tot nu toe mislukt.
Gelukkig welquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarover verschillen we van mening...gelukkig mag dat op een forum
Heb ik gemist heel de Youp van 't Hekquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:56 schreef Tem het volgende:
idd 5 gasten is gewoon te veel. Hooguit drie dan kan je nog een beetje de diepte in.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:09 schreef sander89 het volgende:
Echt jammer dat steeds meer programma weer een hogere versnelling nemen, word steeds meer oneliners en snelle praat maar even de tijd nemen voor een gast zit er niet meer echt in.
Was de schreeuwstormquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb ik gemist heel de Youp van 't Hek![]()
![]()
Het lijkt steeds meer op DWDD, hoewel ze bij DWDD tegenwoordig meer tijd voor gasten lijken te nemenquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:09 schreef sander89 het volgende:
Echt jammer dat steeds meer programma weer een hogere versnelling nemen, word steeds meer oneliners en snelle praat maar even de tijd nemen voor een gast zit er niet meer echt in.
3 is perfect, maar de redactie bij P&W is gewoon compleet krank geworden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:35 schreef Tem het volgende:
[..]
idd 5 gasten is gewoon te veel. Hooguit drie dan kan je nog een beetje de diepte in.
Behalve als er voetbal is dan praat Matthijs zo snel dat alleen autisten het nog kunnen volgen...quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Het lijkt steeds meer op DWDD, hoewel ze bij DWDD tegenwoordig meer tijd voor gasten lijken te nemen!
quote:Op maandag 8 november 2010 17:16 schreef Toad het volgende:
ik ben wel benieuwd naar Van den Nieuwenhuyzen. Maar ik ga lekker Dexter kijken.
Zag er inderdaad erg mooi uit!quote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef Evertjan het volgende:
toch wel mooi dat iemand gaat huilen om beelden van een stel paarden
Wilders wordt gek, geen zaken met deze man!quote:Op maandag 8 november 2010 23:23 schreef alors het volgende:
5 paspoorten, dat dit kan in Nederland!!
Ja, en sowieso in de macht die hij heeft, orders van 8 miljard (8.000.000.000) euro cancelenquote:Op maandag 8 november 2010 23:37 schreef von_Preussen het volgende:
Eens, ik vond dhr. van den Nieuwenhuyzen ook erg interessant, omdat hij toch wel een klein inkijkje in de zakenwereld waar hij in zit geeft.
Het ging even langs mij geen, kun je hem citeren?quote:
Hij zei dat ze allemaal op één lijn moesten gaan staan (tegen die regel)quote:Op maandag 8 november 2010 23:45 schreef deepart het volgende:
[..]
Het ging even langs mij geen, kun je hem citeren?
Hahaquote:Op maandag 8 november 2010 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zei dat ze allemaal op één lijn moesten gaan staan (tegen die regel)
Hoho, was het niet zo dat de Nederlandse regering ongesteld ging doen omdat ze China niet voor het hoofd wilden stoten, en dat het de regering was die dwars heeft gelegen (en dat Joep toen die order gewoonweg niet kon uitvoeren).quote:Op maandag 8 november 2010 23:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja, en sowieso in de macht die hij heeft, orders van 8 miljard (8.000.000.000) euro cancelen
Zoals ik het begreep kon hij die order gewoon uitvoeren als hij dat wilde maar is hij ingegaan op het verzoek van de regering en heeft daarvoor een garantstelling van 100 miljoen ontvangen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoho, was het niet zo dat de Nederlandse regering ongesteld ging doen omdat ze China niet voor het hoofd wilden stoten, en dat het de regering was die dwars heeft gelegen (en dat Joep toen die order gewoonweg niet kon uitvoeren).
Ik vond alleen het gedeelte met Van den Nieuwenhuyzen interessant. Voor de rest heb je weinig gemist.quote:Op maandag 8 november 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
Heb ik veel gemist?
Aan het aantal posts hier te zien niet echt, he?
Same here. Erg boeiend om naar te luisteren aangezien hij dat wereldje ook kon vertellen zodat ik het ook begrijp. En als het klopt wat hij zegt mogen ze wel meer gasten als hij op Defensie zettenquote:Op maandag 8 november 2010 23:27 schreef deepart het volgende:
Het is wel een enorm interessante man, jammer dat ze niet even door konden praten.
viespeukquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dit.Daar zou ik ook wel een documentaire mee willen maken.
Klopt, deze rotjochies verpesten het voor zoveel anderen. Het klinkt misschien rechts, maar tuig moet je ook als tuig behandelen.quote:
Pauw spreekt nog even af na de uitzendingquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Daar zou ik ook wel een documentaire mee willen maken.![]()
Ik gok op tijdensquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Pauw spreekt nog even af na de uitzending
Als die mensen na 30 jaar nog geen Nederlands spreken zal het niet veel uitmaken..quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Nederlandse taal leren en tegelijkertijd bezuinigen op inburgeren en de taallessen zelf laten betalen.
Ja,ja mevrouw Sterk. Uw partij, het CDA, bezuinigt daar juist op.
Wie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waar heeft ze het over eigenlijk?
De Islam staat idd los van de Berbercultuur en tradities lijkt me. Sterker nog, ze botsen zelfs met elkaar in veel gevallen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:23 schreef Boekenwurm het volgende:
Alsof religie los staat van cultuur en traditie...
Wtf?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:30 schreef Raven_ het volgende:
Lastig die Jessica Villerius. Haar verschijning (gestileerd haar, flink wat make-up en andere ongijn) clasht met de zinnige dingen die er uit komen. Hetzelfde geldt voor de docu.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:30 schreef Raven_ het volgende:
Lastig die Jessica Villerius. Haar verschijning (gestileerd haar, flink wat make-up en andere ongijn) clasht met de zinnige dingen die er uit komen. Hetzelfde geldt voor de docu.
Wat wil je hiermee bereiken trouwens?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:30 schreef Raven_ het volgende:
Zo'n documentaire heeft dergelijke cinematografische elementen naar mijn mening helemaal niet nodig om even krachtig te zijn.quote:Wat wil je hiermee bereiken trouwens?
De TV?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik heb een oplossing dat heel weinig tijd en geld kost.
Het begint met uit en eindigt op zetten.
Belachelijk goed filmwerk in haar documentaires trouwens. En inhoudelijk ook nog sterk. Haar uiterlijk is in haar geval echt een nadeel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:45 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Zo'n documentaire heeft dergelijke cinematografische elementen naar mijn mening helemaal niet nodig om even krachtig te zijn.
Wat zou je uiteen willen zetten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik boycot die man ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef marcodej het volgende:
Ah, morgen de niet-grappige Jurgan Raymann. Ik kijk niet.
Hoeveel procent is dat van zijn vermogen en rente daarop?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Joop die gewoon 125 miljoen euro heeft weggegeven aan kunst en cultuur.
Joop wordt dit jaar door Quote op 1,6 miljard euro geschat. In de tijd zijn die 125 miljoen euro nu meer waard, dus best een mooi bedrag, dacht ik zoquote:Op woensdag 10 november 2010 00:04 schreef static het volgende:
[..]
Hoeveel procent is dat van zijn vermogen en rente daarop?
Edit: en over hoeveel jaar?
quote:
Goede inhoudelijke bijdrages.quote:
Begin eens met "ongein" correct te spellen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:30 schreef Raven_ het volgende:
Wie wil ze hebben dan? Bovendien zijn het "gewoon" Nederlanders...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef NDAsilenced het volgende:
Ja excuus maar ik wilde de discussie niet aanzwengelen. Had er geen puf meer voor daarom ff een edit. Tussen m'n andere berichten de afgelopen 10 jaar zat vast wel eens een nuttige bijdragequote:Op woensdag 10 november 2010 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Goede inhoudelijke bijdrages.
Joop is altijd wel interessante man..Jammer dat de musicalkaartjes zo duur zijn. Al maakt hij mooie musicals.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Begonnen. Joop van den Ende
.
interessante man, ondanks z'n musicals.
nog nooit van gehoord,nu wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Daar zou ik ook wel een documentaire mee willen maken.![]()
Gatverdamme, die Mirjam Sterk begint ook steeds meer vieze lelijke CDA-koe te wordenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:47 schreef von_Preussen het volgende:
Was wel lullig voor mevr. Sterk, telkens als het beeld van Jessica Villerius op haar ging bracht haar dat op een onaantrekkelijke manier in beeld.
Wat zijn dat nou voor opmerkingen?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatverdamme, die Mirjam Sterk begint ook steeds meer vieze lelijke CDA-koe te worden.
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor opmerkingen?
Opmerkingen van waaruit de fysieke achteruitgang van mevr. Sterk aan de kaak worden gesteld.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou voor opmerkingen?
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Opmerkingen van waaruit de fysieke achteruitgang van mevr. Sterk aan de kaak worden gesteld.
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:12 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die bijt zo je snikkel er vanaf.
Ik zou haar kontje wel 's willen eerwraken!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Die lach. Ik ben helemaal verkocht.
Ik denk dat Mildred Roethof heel boos is nu.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Belachelijk goed filmwerk in haar documentaires trouwens. En inhoudelijk ook nog sterk. Haar uiterlijk is in haar geval echt een nadeel.
"Over de streep" van haar kan ik trouwens aanraden
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Opmerkingen van waaruit de fysieke achteruitgang van mevr. Sterk aan de kaak worden gesteld.
Eigenlijk wilde ik helemaal niet kijken, maar toen Jessica in beeld kwam bleef ik toch even plakken.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef pberends het volgende:
[..]
. Moeten ze Jessica er ook maar niet bij uitnodigen.
Nou. Boeiende gasten.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
#
Ton Elias en Michel Rog
Elias (VVD) in debat met Rog (CNV) over ontslaan slecht functionerende leraren.
#
Jörgen Raymann
Nieuwe voorstelling 'Frede' over de angsten van Raymann en zijn alter ego's.
#
Humphrey Ludwig
In 'Veroordeeld' schrijft de ex-tbs-er over de psyche van een moordenaar.
Ik ook.quote:
De laatste dagen gaat P&W nergens meer over... totaal geen interessante gasten, gisteren ook al niet.quote:
Alleen die ex-TBS'er lijkt me wel boeiend om naar te luisteren.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:28 schreef pberends het volgende:
[..]
De laatste dagen gaat P&W nergens meer over... totaal geen interessante gasten, gisteren ook al niet.
Waarom nodigen ze Derksen niet uit om over Ajax ofzo te praten, das veel leuker.
Ik denk dat ze weer 5 gasten moeten uitnodigen; dan is de kans groter dat er een interessant iemand tussenzit. Of 6 gasten, nog beter!quote:
quote:
Lijkt me wel interessant. Nog even afwachten of dat ik zin heb om te kijkenquote:Humphrey Ludwig
In 'Veroordeeld' schrijft de ex-tbs-er over de psyche van een moordenaar.
Dion Graus was passender geweestquote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Arcee het volgende:
Blijkbaar vanavond ook Hero Brinkman over Kamerlid van PVV bedreigde buurtgenoten
Hopelijk word het nog beter dan de vorige keer.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef Arcee het volgende:
Blijkbaar vanavond ook Hero Brinkman over Kamerlid van PVV bedreigde buurtgenoten
?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Nee mocht niet. De TBS'er wilde niet met zo'n enge man aan tafel zitten.
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:18 schreef JHM het volgende:
http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Mij ook wel een beetje, maar ik vind het stiekem ook wel interessant. Hij lijkt er nog trots op ookquote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bah, gaat mij te ver om een moordenaar zijn boek te laten promoten op de publieke omroep.
mij ook zo iemand verdient geen zendtijd, ik vraag me af of zoiets alleen in Nederland kanquote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bah, gaat mij te ver om een moordenaar zijn boek te laten promoten op de publieke omroep.
Mwah, hij zit er duidelijk niet op z'n gemak.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat je als moordenaar daar zonder blikken of blozen gaat zitten is ook wel sick
Si. Met een mes.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe heet die gast en begrijp ik nu goed dat ie z'n vriendin heeft vermoord met een mes?
Geen straf is te zwaar voor dit soort mensen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef Zapato het volgende:
Je zal d'r maar mee moeten leven zeg. Tering.
Hij wilde het zelf niet voorlezen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:41 schreef tong80 het volgende:
Ze willen niet citeren want dat is te gruwelijk.
Wat deden ze nu dan ?
Was dat een verhaaltje voor het slapen gaan
Is wel lerares van het jaar ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:42 schreef Ole het volgende:
Kan hij niet iets aan die enge heks doen?
Het enigste wat hem nog te doen staat is zichzelf voor een trein werpen. Wat een minderwaardig mens.quote:
Nou echt een schoolvoorbeeld van een goede lerares!quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou echt een schoolvoorbeeld van een goede lerares!
Heb je het woord spijt gehoord van hem ?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat je als moordenaar daar zonder blikken of blozen gaat zitten is ook wel sick
Waarom is het een minderwaardig mens?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef Nuchterheid het volgende:
Het enige wat hem nog te doen staat is zichzelf voor een trein werpen. Wat een minderwaardig mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |