Een eindoplossingquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:21 schreef Tem het volgende:
[..]
De multiculturele samenleving zijn we allemaal (allochtoon en autochtoon) en die is tot nu toe mislukt. Daar hebben we allemaal schuld aan en moeten wat verzinnen dat het wel gaat lukken.
Oef dat lijkt me niet de bedoelingquote:
Daarover verschillen we van mening...gelukkig mag dat op een forumquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:21 schreef Tem het volgende:
[..]
De multiculturele samenleving zijn we allemaal (allochtoon en autochtoon) en die is tot nu toe mislukt.
Gelukkig welquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarover verschillen we van mening...gelukkig mag dat op een forum
Heb ik gemist heel de Youp van 't Hekquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:56 schreef Tem het volgende:
De VARA viert feest met een hele oude show van Youp van't Hek
idd 5 gasten is gewoon te veel. Hooguit drie dan kan je nog een beetje de diepte in.quote:Op zaterdag 6 november 2010 02:09 schreef sander89 het volgende:
Echt jammer dat steeds meer programma weer een hogere versnelling nemen, word steeds meer oneliners en snelle praat maar even de tijd nemen voor een gast zit er niet meer echt in.
Was de schreeuwstormquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb ik gemist heel de Youp van 't Hek![]()
![]()
Het lijkt steeds meer op DWDD, hoewel ze bij DWDD tegenwoordig meer tijd voor gasten lijken te nemenquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:09 schreef sander89 het volgende:
Echt jammer dat steeds meer programma weer een hogere versnelling nemen, word steeds meer oneliners en snelle praat maar even de tijd nemen voor een gast zit er niet meer echt in.
3 is perfect, maar de redactie bij P&W is gewoon compleet krank geworden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:35 schreef Tem het volgende:
[..]
idd 5 gasten is gewoon te veel. Hooguit drie dan kan je nog een beetje de diepte in.
Behalve als er voetbal is dan praat Matthijs zo snel dat alleen autisten het nog kunnen volgen...quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Het lijkt steeds meer op DWDD, hoewel ze bij DWDD tegenwoordig meer tijd voor gasten lijken te nemen!
quote:Op maandag 8 november 2010 17:16 schreef Toad het volgende:
ik ben wel benieuwd naar Van den Nieuwenhuyzen. Maar ik ga lekker Dexter kijken.
Zag er inderdaad erg mooi uit!quote:Op maandag 8 november 2010 23:06 schreef Evertjan het volgende:
toch wel mooi dat iemand gaat huilen om beelden van een stel paarden
Wilders wordt gek, geen zaken met deze man!quote:Op maandag 8 november 2010 23:23 schreef alors het volgende:
5 paspoorten, dat dit kan in Nederland!!
Ja, en sowieso in de macht die hij heeft, orders van 8 miljard (8.000.000.000) euro cancelenquote:Op maandag 8 november 2010 23:37 schreef von_Preussen het volgende:
Eens, ik vond dhr. van den Nieuwenhuyzen ook erg interessant, omdat hij toch wel een klein inkijkje in de zakenwereld waar hij in zit geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |