Het ging even langs mij geen, kun je hem citeren?quote:
Hij zei dat ze allemaal op één lijn moesten gaan staan (tegen die regel)quote:Op maandag 8 november 2010 23:45 schreef deepart het volgende:
[..]
Het ging even langs mij geen, kun je hem citeren?
Hahaquote:Op maandag 8 november 2010 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zei dat ze allemaal op één lijn moesten gaan staan (tegen die regel)
Hoho, was het niet zo dat de Nederlandse regering ongesteld ging doen omdat ze China niet voor het hoofd wilden stoten, en dat het de regering was die dwars heeft gelegen (en dat Joep toen die order gewoonweg niet kon uitvoeren).quote:Op maandag 8 november 2010 23:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja, en sowieso in de macht die hij heeft, orders van 8 miljard (8.000.000.000) euro cancelen
Zoals ik het begreep kon hij die order gewoon uitvoeren als hij dat wilde maar is hij ingegaan op het verzoek van de regering en heeft daarvoor een garantstelling van 100 miljoen ontvangen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoho, was het niet zo dat de Nederlandse regering ongesteld ging doen omdat ze China niet voor het hoofd wilden stoten, en dat het de regering was die dwars heeft gelegen (en dat Joep toen die order gewoonweg niet kon uitvoeren).
Ik vond alleen het gedeelte met Van den Nieuwenhuyzen interessant. Voor de rest heb je weinig gemist.quote:Op maandag 8 november 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
Heb ik veel gemist?
Aan het aantal posts hier te zien niet echt, he?
Same here. Erg boeiend om naar te luisteren aangezien hij dat wereldje ook kon vertellen zodat ik het ook begrijp. En als het klopt wat hij zegt mogen ze wel meer gasten als hij op Defensie zettenquote:Op maandag 8 november 2010 23:27 schreef deepart het volgende:
Het is wel een enorm interessante man, jammer dat ze niet even door konden praten.
viespeukquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dit.Daar zou ik ook wel een documentaire mee willen maken.
Klopt, deze rotjochies verpesten het voor zoveel anderen. Het klinkt misschien rechts, maar tuig moet je ook als tuig behandelen.quote:
Pauw spreekt nog even af na de uitzendingquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Daar zou ik ook wel een documentaire mee willen maken.![]()
Ik gok op tijdensquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Pauw spreekt nog even af na de uitzending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |