Als die mensen na 30 jaar nog geen Nederlands spreken zal het niet veel uitmaken..quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
Nederlandse taal leren en tegelijkertijd bezuinigen op inburgeren en de taallessen zelf laten betalen.
Ja,ja mevrouw Sterk. Uw partij, het CDA, bezuinigt daar juist op.
Wie?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waar heeft ze het over eigenlijk?
De Islam staat idd los van de Berbercultuur en tradities lijkt me. Sterker nog, ze botsen zelfs met elkaar in veel gevallen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:23 schreef Boekenwurm het volgende:
Alsof religie los staat van cultuur en traditie...
Wtf?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:30 schreef Raven_ het volgende:
Lastig die Jessica Villerius. Haar verschijning (gestileerd haar, flink wat make-up en andere ongijn) clasht met de zinnige dingen die er uit komen. Hetzelfde geldt voor de docu.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:30 schreef Raven_ het volgende:
Lastig die Jessica Villerius. Haar verschijning (gestileerd haar, flink wat make-up en andere ongijn) clasht met de zinnige dingen die er uit komen. Hetzelfde geldt voor de docu.
Wat wil je hiermee bereiken trouwens?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:30 schreef Raven_ het volgende:
Zo'n documentaire heeft dergelijke cinematografische elementen naar mijn mening helemaal niet nodig om even krachtig te zijn.quote:Wat wil je hiermee bereiken trouwens?
De TV?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik heb een oplossing dat heel weinig tijd en geld kost.
Het begint met uit en eindigt op zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |