Ik dacht ie zeker dik in de 60 zou zijn. Blijkt ie gewoon jaren jonger dan ik, die man.quote:
Nou. Grappig.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:16 schreef cobain1994 het volgende:
Jeroen: Ik hoor het me zeggen, ik zeg het toch...
Hij wil niet grappig zijn, hij is grappig.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge die bij elke opmerking grappig wil zijn. Word ik ook zo moe van...
Nee, idd.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:18 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Je kan die man toch ook niet echt serieus nemen of wel dan..?
Dat wordt inderdaad zolangzamerhand een trucje.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge die bij elke opmerking grappig wil zijn. Word ik ook zo moe van...
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:17 schreef skudkind het volgende:
[..]
Hij wil niet grappig zijn, hij is grappig.
quote:Op donderdag 4 november 2010 23:52 schreef golfer het volgende:
Die 51-jarige breedbekkikker die zo tegebn veroudering is, is tijdens de uitzending minstens 5 jaar ouder geworden en ziet er steeds slechter uit.
Nee vind Pleij geweldig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:23 schreef twaalf het volgende:
Irritante gozer is die Herman Pleij. Je zou, als je in het publiek zit, op willen springen en hem tegenspreken.
Maar ik ga toch maar even kijken om Salomon Kroonenberg.
Maar geologie en geografie zijn natuurlijk ook bazenwetenschappenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Echt fantastisch hoe geweldig enthousiast hij kan vertellen.
En dan moet Pleij nog komenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Echt fantastisch hoe geweldig enthousiast hij kan vertellen.
Bij Pleij is het een maniertje. Bij deze man is het echt.quote:
Dat weet je nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij Pleij is het een maniertje. Bij deze man is het echt.
Nee, want filosofisch de aardwetenschappen benaderen werkt ook zo goed.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:11 schreef Tem het volgende:
Salomon Kroonenberg is wetenschappelijk en Herman Pleij benaderd het meer filosofisch/antroposofisch. die twee snappen elkaar ook niet goed denk ik
idd daarom moest Pleij ook ff z'n snuffert houden toen het over die vulkaan ging.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:12 schreef twaalf het volgende:
[..]
Nee, want filosofisch de aardwetenschappen benaderen werkt ook zo goed.
Je snapt toch wel dat hij extremen pakt voor de beeldvorming?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:13 schreef twaalf het volgende:
Nee ik MOET helemaal niets nieuws hebben Pleij.
Volgens mij niet hoor. Hij denkt juist dat de extremen buiten de bedoelde groep vallen. Dat het normaal is wat hij allemaal vertelt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat hij extremen pakt voor de beeldvorming?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef Tem het volgende:
Hij maait dadelijk Salomon nog van z'n stoel met die drukke gebaren
Nee hij benoemt alsof iedereen zo is, om een beeld neer te zetten. Hij zegt zelf er ook deelgenoot van te zijn. Snap wel dat het irritant over kan komenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef twaalf het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Hij denkt juist dat de extremen buiten de bedoelde groep vallen. Dat het normaal is wat hij allemaal vertelt.
Jokertje daarentegenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef StephanL het volgende:
Van mij hoeft Mulisch geen staatsbegrafenis te krijgen, maar ja.
Nee, ook niet. Ik begrijp wel dat Mulisch voor sommige wellicht een held was, een groots schrijver, maar voor mij niet.quote:
Die krijgt hij dan ook niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:22 schreef StephanL het volgende:
Van mij hoeft Mulisch geen staatsbegrafenis te krijgen, maar ja.
Voor mij ook niet hoor, ben meer van Hermans. Weet niet of die eigenlijk een staatsbegrafenis heeft gehad...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Ik begrijp wel Dat Mulisch voor sommige wellicht een held was, een groots schrijver, maar voor mij niet.
Hoe ze allebei ook klapte netquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:23 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik denk niet dat het handig is dat wij naast elkaar zitten".
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |