quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
Fles smste mij vanmiddag dat OmaFles vanmiddag overleden is. Derhalve maakte ik deze TT, want Fles is lief en hij moet geknuffeld
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mijn mam pingen dat ze dat morgen moet maken
Mooi! Joah, wel oké, lekker vrij dagje gehad. Maar al sinds de middag hoofdpijnquote:Op donderdag 4 november 2010 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Luxe hoor!
En dat is absoluut zo ja![]()
![]()
er op
![]()
Enfer![]()
Gaat oke hoor
en daar?
Jah duh, ik ben vet lief en belangrijkquote:
Pff waardeloos inderdaad. Ga bellenblazen! Het helpt heusquote:Op donderdag 4 november 2010 18:57 schreef Enfermera het volgende:
Mooi! Joah, wel oké, lekker vrij dagje gehad. Maar al sinds de middag hoofdpijnDie verziekt mn stemming een beetje. Magoed, trek ik me weinig van aan
XD Heb ik niet in huisquote:Op donderdag 4 november 2010 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Pff waardeloos inderdaad. Ga bellenblazen! Het helpt heus
pak een dunne ijzeren klerenhanger buig deze rond doe wat water en zeepsop (google voor goed recpt) in bak en spelen maarquote:
deed ik vroeger altijd bij m'n grootouders toen ik klein(er) wasquote:Op donderdag 4 november 2010 19:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
pak een dunne ijzeren klerenhanger buig deze rond doe wat water en zeepsop (google voor goed recpt) in bak en spelen maar
Vrouwen en chocolaquote:Op donderdag 4 november 2010 19:13 schreef Enfermera het volgende:
He gats. Idd sterkte Fles
Kutzooi. Ik wil chocola. En natuurlijk heb ik het niet in huis nu
Groot gelijik Fha, Daar moeten we even bij stilstaan.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
Fles smste mij vanmiddag dat OmaFles vanmiddag overleden is. Derhalve maakte ik deze TT, want Fles is lief en hij moet geknuffeld
Ok.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
Het vogeltje is af en toe ff wat traag in het reageren, ik probeer te leren, voetbal te kijken, en ben ondertussen aan het bedenken of ik zo nog ff onder de douche ga springen of niet.
Dat is wel veel tegelijk jaquote:Op donderdag 4 november 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
Het vogeltje is af en toe ff wat traag in het reageren, ik probeer te leren, voetbal te kijken, en ben ondertussen aan het bedenken of ik zo nog ff onder de douche ga springen of niet.
Ja, ik moet toch watquote:
Ik ookquote:Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef dirkjo het volgende:
ik ga The Big Bang Theory kijken mensen, Houdoe
Lol, komt me bekend voorquote:Op donderdag 4 november 2010 19:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch watNja, kheb ook nog nootjes en koekjes. 2nd choice though
Mmmm jawel.... maar niet te veel hoor, want ik ben hetquote:
en buiten dr boekjequote:
bis spätahquote:Op donderdag 4 november 2010 19:26 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ben weer ff foetsie, fok loopt weer te zagen over een of ander script probleem, hierdoor bleef vorige keer mn laptop steeds vastlopen, erg vervelend.
tot later
Ja dan kom Ik ook wel bij daglicht kijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 19:25 schreef Fha het volgende:
en buiten dr boekje![]()
![]()
Volgende keer eerder zeggen als je huis komt kijken trouwens, gister kon ik echt niet maar anders wil ik gewoon samen kijken hoor![]()
Ach lieve Fles, dat is wel heel snel gegaan dan...kusje op de sipquote:
Ik ben bang dat daar iets teveel klootzakken op af zouden komen...quote:Op donderdag 4 november 2010 19:53 schreef TheFamousMan het volgende:
Is er geen subforum voor condoleances oid?
tja fok heh. . . .quote:Op donderdag 4 november 2010 19:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat daar iets teveel klootzakken op af zouden komen...
ik zie ook het nut niet want bv een topic in het subquote:
psiesquote:Op donderdag 4 november 2010 19:59 schreef PeZu het volgende:
ik zie ook het nut niet want bv een topic in het sub
forum waar je vaak komt of zoals hier een ode in je vaste sc vind ik veel persoonlijker aangezien dat de mensen zijn die je vaak spreekt.
Tevens hoef je dan niet continu streng modden bij zogemaande "grappenmakers"
Preciesquote:Op donderdag 4 november 2010 19:59 schreef PeZu het volgende:
ik zie ook het nut niet want bv een topic in het sub
forum waar je vaak komt of zoals hier een ode in je vaste sc vind ik veel persoonlijker aangezien dat de mensen zijn die je vaak spreekt.
Tevens hoef je dan niet continu streng modden bij zogemaande "grappenmakers"
Meteen uitprinten!!!quote:
Vipsie!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:18 schreef Fha het volgende:
Ik ga fillumpie kijken in bed. Fijne avond![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach lieve Fles, dat is wel heel snel gegaan dan...kusje op de sip![]()
En een knuffel. En nog eentje. En zoveel als je maar wilt!
Fijne aaf Pezu!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:32 schreef PeZu het volgende:
Lieve koffie meisjes en dudes,
Ik is er vandoorFijne avond allemaal!
Fles nogmaals sterkte!
Dames
quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Bah. Ik wil er niks meer over horen. Komende dagen nog genoeg te janken. Ik pak een pint en ga voetbal kijken. Kuskes allemaal
ik ook, het is bij mij in de buurtquote:Op donderdag 4 november 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Fijne aaf Pezu!
Ik ben bonje met de buren aant kijken
Bevalt het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG ik heb gewoon vanaf vanmiddag 3 uur liggen slapen![]()
En ik ben nog steeds moe
[..]
![]()
Wasda?quote:
Ohnoooooooquote:
Jaquote:Op donderdag 4 november 2010 20:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
Maar niet dat je nog moe bent
![]()
[..]
Wasda?![]()
[..]
Ohnooooooo![]()
Marijkequote:Op donderdag 4 november 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG ik heb gewoon vanaf vanmiddag 3 uur liggen slapen![]()
En ik ben nog steeds moe
[..]
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:43 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Bevalt het?
nee, maar ik moet alles nog instellen, net de scherm resolutie gevonden, dat scheeld een hoop scrollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
concurent van windowsquote:nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Haha, langzaam word je wel weg wijs. Alles zit op logische plekken hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 20:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, maar ik moet alles nog instellen, net de scherm resolutie gevonden, dat scheeld een hoop scrollen![]()
[..]
concurent van windows
Why not? Lekker tochquote:Op donderdag 4 november 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaIk twijfel of ik zo gewoon algeheel naar bed ga
![]()
EN Ubuntu is een Linux distributie. Een gratis en open source alternatief van Windows zeg maar
Lekker ja. Een half uur staan wachten op de vervangende bus, want ik MOEST naar Veenendaal Centrum aangezien mijn oma op sterven lag. Uiteindelijk maar naar De Klomp gereden en met de bus naar Veenendaal Centrum. Eer ik er eindelijk was, was oma inmiddels overledenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:40 schreef greavy het volgende:gladde sporen Utrecht-Rhenen (Driebergen-Zeist - rhenen geen treinen),
ik kom er welquote:Op donderdag 4 november 2010 20:49 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, langzaam word je wel weg wijs. Alles zit op logische plekken hoor
Nooooooquote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, nog even crossposten dan.
[..]
Lekker ja. Een half uur staan wachten op de vervangende bus, want ik MOEST naar Veenendaal Centrum aangezien mijn oma op sterven lag. Uiteindelijk maar naar De Klomp gereden en met de bus naar Veenendaal Centrum. Eer ik er eindelijk was, was oma inmiddels overleden
ik was vandaag nog op centraalstation utrecht,(infosecuritybeurs) was ik toen vlakbij je?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker ja. Een half uur staan wachten op de vervangende bus, want ik MOEST naar Veenendaal Centrum aangezien mijn oma op sterven lag. Uiteindelijk maar naar De Klomp gereden en met de bus naar Veenendaal Centrum. Eer ik er eindelijk was, was oma inmiddels overleden
Oh getverdemme...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Balen man, gecondoleerdquote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
damnquote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
godver, da's echt vreselijkquote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom, dan komen we er met zn allen bijzitten, lekker knus en warmquote:Op donderdag 4 november 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Het is best een beetje koud hier op de bank...
Wat van mijn warmte hebben?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaa! En dan mag Fles in het midden, dan wordt hij het geknuffeldstquote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
Kom, dan komen we er met zn allen bijzitten, lekker knus en warm.
Ook, op de bank zoals MPG zeiquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa! En dan mag Fles in het midden, dan wordt hij het geknuffeldst
Oke, * Trevland gaat naast ST op de bank zittenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook, op de bank zoals MPG zei
ik heb het bloedheetquote:Op donderdag 4 november 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
ja, dan mag jij aan de andere kant naast mijquote:
Dan heb jij het al niet meer koudquote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan mag jij aan de andere kant naast mij
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan mag jij aan de andere kant naast mij
Maar wie wil er nou niet bij ST op de bank?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt druk op de bank bij Suikertaartje
Grote bank ftwquote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Gezellig toch!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
valt nu wel mee hoor.quote:
doe meteen even die voor onnodig en onmenselijk leed erbij..stelletje stommerds.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even wat formuliertjes "Geld Terug bij Vertraging" invullen. Genakte prutsers.
Dat weet ik nog wel jaquote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt nu wel mee hoor.
Er zijn tijden geweest dat we er een topic of 20 per dag doorheen jaagden
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
Sym...![]()
Je ondertitel en sig!
Heb je ook een t-shirt aan met daaop de tekst: "when druk, please return to:" en dan je adres?
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft er weer iemand aan het verkeerde knopje gezeten?
En je eigen lukt nu wel beter?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben slecht in het onthouden van namen
niet dat ik weet.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
Updates zijn hier weer stukquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je eigen lukt nu wel beter?
Doet me er aan herinneren dat ik ook nog een t-shirt moet ontwerpen en bestellenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
Sym...![]()
Je ondertitel en sig!
Heb je ook een t-shirt aan met daaop de tekst: "when druk, please return to:" en dan je adres?
inderdaad dat werkt ff nietquote:Op donderdag 4 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Updates zijn hier weer stuk
Ik wou al zeggen, over welke knopjes hebben we hetquote:Op donderdag 4 november 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Ik was het niet.
Ik zit alleen aan de goede knopjes![]()
...
vertel...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet me er aan herinneren dat ik ook nog een t-shirt moet ontwerpen en bestellen
Van die reclame, met dat ijsje & het stoplicht?quote:
die was briljantquote:Op donderdag 4 november 2010 21:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Van die reclame, met dat ijsje & het stoplicht?
het was weer even gemaaktquote:
GMTAquote:Op donderdag 4 november 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was weer even gemaakt![]()
deed me denken aan die ijsjes...groen! en nu is ie weer rood
Ja. Whatever.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
Heb ik al eens gedaan en anders zie je als het mee zit het misschien de 27ste wel
Ohnee. WAAROM?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
Ik verklap dat het iets met mijn bureaublad achtergrond te maken heeft
Jeuj!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Hier bij mij op de bank, waar jullie toch allemaal al zijn, zijn heul veel knopjes![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Hier bij mij op de bank, waar jullie toch allemaal al zijn, zijn heul veel knopjes![]()
Vorig topic alquote:
Ik miste je al, en nu weet nog ik heul veel meer over je en vind ik je nog tofferder dan ik al vond.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Vind het trouwens weer erg gezellig in de KSC.
Ben blij dat ik weer terug ben
Ik was wel in het vorige topic hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 22:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vorig topic al![]()
Alleen toen was jij er niet
Fijn dat je het ouwe nest weer gevonden hebtquote:Op donderdag 4 november 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Okee ff specifieker, niet toen ik mijn intrede maakte.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was wel in het vorige topic hoor
ik had het een tijdlang heel erg druk met andere dingen op FOK!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik miste je al, en nu weet nog ik heul veel meer over je en vind ik je nog tofferder dan ik al vond.
Trouwens, ik kan op zich ook best normaal Nederlands hoor.
Altijdquote:Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, heeft iemand zin in koffie?
Koekje erbij?
nee dank je, net m'n tanden gepoetstquote:Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
Koekje erbij?
Heb je ook thee of zo?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
Koekje erbij?
Hey beroemde meneerquote:
Nou ja, dat weet ik niet, maar hier zitten wel mensen die ook bier drinken, jahaaaa, echt!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Okee ff specifieker, niet toen ik mijn intrede maakte.
Ik zit nu aan het bier, is daar ook en SC voor?
jaquote:Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn dat je het ouwe nest weer gevonden hebt
ja, duhuquote:Op donderdag 4 november 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet ik niet, maar hier zitten wel mensen die ook bier drinken, jahaaaa, echt!
Dus als je even zegt wat je nu aan het drinken bent, krijg je of waardering, of gaan ze lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je zei een keertje dat je het hier niet zo heel fijn meer vondquote:Op donderdag 4 november 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
ik had het een tijdlang heel erg druk met andere dingen op FOK!
Paar extra forums modden, een paar andere SC's bijhouden. Nu is alles weer een beetje genormaliseerd en kan ik weer doen wat ik leuk vind
En tof dat je dat zegt
Je weet wel wat je dan moet drinkenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'nne lekkere groene rakker.
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef Ferb het volgende:
Hallo.
Ik ga slapen.
Doeg.Bis Later FerbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* suikertaartje geeft MPG een extra sterke espressoquote:
er was ook een moment dat er een dip in de gezelligheid zat. Toen was er een invasie van andere SC's en kwamen we er niet eens meer tussen. Maar da's gelukkig over. En ik zie evengoed een hoop nieuwe mensen hier, tofquote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je zei een keertje dat je het hier niet zo heel fijn meer vond
klopt, dat zei diequote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je zei een keertje dat je het hier niet zo heel fijn meer vond
ander merk, maar ik drink hetzelfdequote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar woon jij?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op donderdag 4 november 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Da's toch het voordeel van de donderdagavond, dan mag er weer bier gedronken worden.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ander merk, maar ik drink hetzelfde
met kick ass muzieksmaakquote:Op donderdag 4 november 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
er was ook een moment dat er een dip in de gezelligheid zat. Toen was er een invasie van andere SC's en kwamen we er niet eens meer tussen. Maar da's gelukkig over. En ik zie evengoed een hoop nieuwe mensen hier, tof
Dankjewel lieverdquote:Op donderdag 4 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje geeft MPG een extra sterke espresso
Haha watdan?quote:
Alles naar wat wij luisterenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:11 schreef dirkjo het volgende:
[..]
En welk genre behoort tot die kick-ass muzieksmaak?
Das ff schrikken jaquote:Op donderdag 4 november 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Sta je even rustig een goederentrein te filmen....![]()
Ooo, dan voel ik me thuisquote:Op donderdag 4 november 2010 22:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alles naar wat wij luisteren
[..]
Das ff schrikken ja
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja
Ik heb gewoon een beredrukke tijd gehad met XFA en het WK forum en daarna KLB.
Ik kwam er gewoon echt even niet aan toe.
Jep, gaat eigenlijk weer helemaal als vanouds hierquote:Op donderdag 4 november 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er was ook een moment dat er een dip in de gezelligheid zat. Toen was er een invasie van andere SC's en kwamen we er niet eens meer tussen. Maar da's gelukkig over. En ik zie evengoed een hoop nieuwe mensen hier, tof
gelukkig welquote:Op donderdag 4 november 2010 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
[..]
Jep, gaat eigenlijk weer helemaal als vanouds hier.
.
quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:08 schreef dirkjo het volgende:
Lekker bakje koffie, maar waar is het koekje![]()
Hallo
* Trevland pakt een koekjequote:
Ik zeg ook niet dat jij er naar moet luisterenquote:
Mijn muziek smaak is nog al uitgebreidquote:
de mijne ookquote:Op donderdag 4 november 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Mijn muziek smaak is nog al uitgebreid
Nee hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de mijne ook
En ik zie hier af en toe hele gave dingen voorbij komen.
Alleen met de BeeGees sta ik nogal alleen geloof ik
Laat ik het zo zeggen, het merendeel van de Hiphop en R&B vind ikquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de mijne ook
Het duurde even voordat ik de perfecte koekjes voor je had gevondenquote:
Slaap Lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
Mensen ik ga pittenMorgen weer werken!
Sowieso nietquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de mijne ook
Slaap lekker Enfermerelquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
Zo kieskeurig ben ik niet, maar deze zijn wel perfect jaquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik de perfecte koekjes voor je had gevonden
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
Weltrustenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
Doeiquote:Op donderdag 4 november 2010 22:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga naar beneden, mijn moeder bezighouden.
Weltrusten iedereen, en veel plezier morgenochtend.
Slaap lekker voor straks, groetjes aan je moederquote:Op donderdag 4 november 2010 22:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Slaap lekker Enfermerelquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
Gaat zeker lukkenquote:
Thanks!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker Enfermerel![]()
![]()
En werkze morgen!
quote:
quote:
Thx mpegjequote:
Dan weer werkenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
doeidoei!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
ook alquote:
ik kom er aanquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kom er aan![]()
zullen we het eigenwijze eendje doen vandaag?
Welterusten Enferquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
hihi, ja, maar deze komt allemaal beestjes tegen onderweg enzo, het is een gouden boekjequote:
het stormt bestquote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef dirkjo het volgende:
Waait het bij jullie trouwens ook zo bizar hard?
Haha, wat is er mis met de andere bak?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het stormt best
En ik rij nu in een oude klote opel van de garage, en dat ding is amper op de weg te houden
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef dirkjo het volgende:
Waait het bij jullie trouwens ook zo bizar hard?
Beetje jammer alleen dat de hel al LANG bevroren is.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Heb hier nog redelijk vaak het concert op staan; (When) Hell Freezes Over
groot onderhoud een paar onderdelen lieten op zich wachten.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Haha, wat is er mis met de andere bak?
Ja zekerquote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat de hel al LANG bevroren is.
Wel goede muziek, overigens
Das klote. wat rijd je normaal dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het stormt best
En ik rij nu in een oude klote opel van de garage, en dat ding is amper op de weg te houden
Irritant als je op de fiets zit en je hebt haast, moet je bizar hard trappen.quote:
Hoop et voor je, altijd irritant als leveranciers lang duren.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
groot onderhoud een paar onderdelen lieten op zich wachten.
Ik hoop dat hij morgen klaar is
Ik dus ook en als je dan weer naar huis gaat waait het maar half zo hardquote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Irritant als je op de fiets zit en je hebt haast, moet je bizar hard trappen.
(Heb altijd wind tegen 's ochtends)
Krijg het altijd voor elkaar de wind tegen te hebben. En heb je hem een keer mee dan waait het inderdaad voor geen meterquote:Op donderdag 4 november 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook en als je dan weer naar huis gaat waait het maar half zo hard
Bij dezen ook het bewijs dat de hel daadwerkelijk bevroren is:quote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat de hel al LANG bevroren is.
Wel goede muziek, overigens
quote:The following is allegedly an actual question given in a University of Washington chemistry mid-term exam.
Bonus Question: Is Hell exothermic (gives off heat) or endothermic (absorbs heat)?
Most of the students wrote proofs of their beliefs using Boyle's Law (gas cools when it expands and heats when it is compressed) or some variant. One student, however, wrote the following:
First, we need to know how the mass of Hell is changing in time. So we need to know the rate at which souls are moving into Hell and the rate at which they are leaving. I think we can safely assume that once a soul gets to Hell, it will not leave. Therefore, no souls are leaving.
As for how many souls are entering Hell, let's look at the different religions that exist in the world today. Most of these religions state that if you are not a member of their faith, you will go to Hell. Since there is more than one of these religions and since people do not belong to more than one religion, we can reliably project that all souls go to Hell.
With birth and death rates as they are, we can expect the number of souls in Hell to increase exponentially. Now, we look at the rate of change of the volume in Hell because Boyle's Law states that in order for the temperature and pressure in Hell to stay the same, the volume of Hell has to expand proportionately as souls are added.
This gives two possibilities:
1. If Hell is expanding at a slower rate than the rate at which souls
enter Hell, then the temperature and pressure in Hell will increase
until all Hell breaks loose.
2. If Hell is expanding at a rate faster than the increase of souls in
Hell, then the temperature and pressure will drop until Hell
freezes over.
So which is it?
If we accept the postulate given to me by Teresa during my freshman year that, "it will be a cold night in Hell before I sleep with you, and take into account the fact that I slept with her last night, then number 2 must be true, and thus I am sure that Hell is exothermic and has already frozen over.
The corollary of this theory is that since Hell has frozen over, it follows that it is not accepting any more souls,leaving only Heaven, thereby proving the existence of a divine being, which explains why, last night, Teresa kept shouting "Oh my God!"
(Allegedly this student received the only A.)
Ik ga NIET, ik herhaal NIET toegeven dat ik die nu nog mee kan zingenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
Ik hoorde deze trouwens nog als request bij Michiel
Nee, als je naar huis gaat, is de wind gedraaidquote:Op donderdag 4 november 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook en als je dan weer naar huis gaat waait het maar half zo hard
Zeer herkenbaarquote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Krijg het altijd voor elkaar de wind tegen te hebben. En heb je hem een keer mee dan waait het inderdaad voor geen meter
Maar je kon het wel?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga NIET, ik herhaal NIET toegeven dat ik die nu nog mee kan zingen
Gaaf nummerquote:Op donderdag 4 november 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoorde deze trouwens nog als request bij Michiel
Ik zat in de auto naar huis van judo en kon het niet laten om de radio toch ietsjes te hard zettenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf nummer
Net als het nummer van Air trouwens
Ehm. Nee.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
De 27ste samen zingen(tegen die tijd moet ik deze ook wel kunnen)
OMGquote:Op donderdag 4 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoorde vanmiddag deze weer eens op de radio
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Waar dan, ik snap dat die 's ochtens op q-music of 10 voor 12 op 3 fm voorbij kan komen maar ergens anders zou ik het niet wetenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
dat vind ikk echt zoooo'n vet nummerquote:
ik heb dat nummer nooit gesnaptquote:
Cranberries - Zombiequote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ikk echt zoooo'n vet nummer
en dan zit ik echt zo in de auto (over vet nummer gesproken trouwens)
Roemeensquote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb dat nummer nooit gesnaptwelk taaltje is het eigenlijk?
Dat nummer is zeker vetquote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ikk echt zoooo'n vet nummer
en dan zit ik echt zo in de auto (over vet nummer gesproken trouwens)
ga ik morgen zeker opzoekenquote:
geniaalquote:
Super erg, dikke zondequote:Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga ik morgen zeker opzoeken![]()
Nee, nu nog niet, dan maak ik Louise hier naast me wakker :p ja ik kan niet slapen en zit dus onromantisch op m'n mobiel te fokken, erg hè?
Roemeens.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb dat nummer nooit gesnaptwelk taaltje is het eigenlijk?
Louise?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga ik morgen zeker opzoeken![]()
Nee, nu nog niet, dan maak ik Louise hier naast me wakker :p ja ik kan niet slapen en zit dus onromantisch op m'n mobiel te fokken, erg hè?
Ik kan het op het werk ook niet laten om mee te zingenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
die luister ik echt een paar keer per dag. Echt een te gek nummer
Die zing ik meestal volop mee, waar dan ookquote:Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
die luister ik echt een paar keer per dag. Echt een te gek nummer
laatst liep ik hem inde hal te blerenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan het op het werk ook niet laten om mee te zingen
kon m'n huis niet in, was buiten gesloten, dus moest bij m'n 'meisje' gaan slapen... Zullen m'n ouders morgen leuk vinden, leeg bedquote:
hoe oud was jij ookalweer?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kon m'n huis niet in, was buiten gesloten, dus moest bij m'n 'meisje' gaan slapen... Zullen m'n ouders morgen leuk vinden, leeg bed
Je huis niet in komen, maar wel een mobiel hebben. Je eerste gedachte was niet om te bellen?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kon m'n huis niet in, was buiten gesloten, dus moest bij m'n 'meisje' gaan slapen... Zullen m'n ouders morgen leuk vinden, leeg bed
GAST. Je bent 14, je hebt een mobiel...quote:Op donderdag 4 november 2010 22:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat had mijn tekst kunnen zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
GAST. Je bent 14, je hebt een mobiel...
Waar ben je mee bezig?
Zou jij niet eens als de sodeflikker je ongeruste oudertjes bellen?
Elke keer als ik met een nummer mee zing dan kijken mijn poolse colega's van wtf is hij nu aan het doenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laatst liep ik hem inde hal te bleren
Ik zing zo'n beetje de hele dag wel
Vind mijn collega ook zo fijn
Had ze gewoon meteen gebeld als je het huis niet in kan, daarvoor heb je oa je mobiel ookquote:Op donderdag 4 november 2010 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
GAST. Je bent 14, je hebt een mobiel...
Waar ben je mee bezig?
Zou jij niet eens als de sodeflikker je ongeruste oudertjes bellen?
mijn collega is er inmiddels wel aan gewend.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Elke keer als ik met een nummer mee zing dan kijken mijn poolse colega's van wtf is hij nu aan het doen
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doeidoei!
Morgen wordt mijn chaise longue bezorgdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doelde ie vast niet op
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Chaisequote:Op donderdag 4 november 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen wordt mijn chaise longue bezorgdMaar doelde ie vast niet op
Gaarne, de maaltijd is immers opquote:
Doe je goedquote:Op donderdag 4 november 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn collega is er inmiddels wel aan gewend.
We werken al een jaar of 10 samen (bij twee verschillende bazen)
Komen er dan ook foto's?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen wordt mijn chaise longue bezorgdMaar doelde ie vast niet op
Lang gekoesterde wensen die uitkomenquote:
Wil wel een kiekje schieten hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed
[..]
Komen er dan ook foto's?
quote:
Liefdequote:
Hoe is het nou?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
LiefdeNet wat ik nodig had
Hoi lieverds![]()
commotiequote:Op donderdag 4 november 2010 22:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Had ze gewoon meteen gebeld als je het huis niet in kan, daarvoor heb je oa je mobiel ook
Graagquote:Op donderdag 4 november 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil wel een kiekje schieten hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |