quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft er weer iemand aan het verkeerde knopje gezeten?
Updates zijn hier weer stukquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je eigen lukt nu wel beter?
Doet me er aan herinneren dat ik ook nog een t-shirt moet ontwerpen en bestellenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
Sym...![]()
Je ondertitel en sig!
Heb je ook een t-shirt aan met daaop de tekst: "when druk, please return to:" en dan je adres?
inderdaad dat werkt ff nietquote:Op donderdag 4 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Updates zijn hier weer stuk
Ik wou al zeggen, over welke knopjes hebben we hetquote:Op donderdag 4 november 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Ik was het niet.
Ik zit alleen aan de goede knopjes![]()
...
vertel...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet me er aan herinneren dat ik ook nog een t-shirt moet ontwerpen en bestellen
Van die reclame, met dat ijsje & het stoplicht?quote:
die was briljantquote:Op donderdag 4 november 2010 21:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Van die reclame, met dat ijsje & het stoplicht?
het was weer even gemaaktquote:
GMTAquote:Op donderdag 4 november 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het was weer even gemaakt![]()
deed me denken aan die ijsjes...groen! en nu is ie weer rood
Ja. Whatever.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
Heb ik al eens gedaan en anders zie je als het mee zit het misschien de 27ste wel
Ohnee. WAAROM?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef Trevland het volgende:
Ik verklap dat het iets met mijn bureaublad achtergrond te maken heeft
Jeuj!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Hier bij mij op de bank, waar jullie toch allemaal al zijn, zijn heul veel knopjes![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Hier bij mij op de bank, waar jullie toch allemaal al zijn, zijn heul veel knopjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |