ja, dan mag jij aan de andere kant naast mijquote:
Dan heb jij het al niet meer koudquote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan mag jij aan de andere kant naast mij
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan mag jij aan de andere kant naast mij
Maar wie wil er nou niet bij ST op de bank?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt druk op de bank bij Suikertaartje
Grote bank ftwquote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Gezellig toch!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
valt nu wel mee hoor.quote:
doe meteen even die voor onnodig en onmenselijk leed erbij..stelletje stommerds.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even wat formuliertjes "Geld Terug bij Vertraging" invullen. Genakte prutsers.
Dat weet ik nog wel jaquote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt nu wel mee hoor.
Er zijn tijden geweest dat we er een topic of 20 per dag doorheen jaagden
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef MPG het volgende:
Sym...![]()
Je ondertitel en sig!
Heb je ook een t-shirt aan met daaop de tekst: "when druk, please return to:" en dan je adres?
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft er weer iemand aan het verkeerde knopje gezeten?
En je eigen lukt nu wel beter?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben slecht in het onthouden van namen
niet dat ik weet.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
Heeft er weer iemand aan het verkeerde knopje gezeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |