Ok.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
Het vogeltje is af en toe ff wat traag in het reageren, ik probeer te leren, voetbal te kijken, en ben ondertussen aan het bedenken of ik zo nog ff onder de douche ga springen of niet.
Dat is wel veel tegelijk jaquote:Op donderdag 4 november 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
Het vogeltje is af en toe ff wat traag in het reageren, ik probeer te leren, voetbal te kijken, en ben ondertussen aan het bedenken of ik zo nog ff onder de douche ga springen of niet.
Ja, ik moet toch watquote:
Ik ookquote:Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef dirkjo het volgende:
ik ga The Big Bang Theory kijken mensen, Houdoe
Lol, komt me bekend voorquote:Op donderdag 4 november 2010 19:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch watNja, kheb ook nog nootjes en koekjes. 2nd choice though
Mmmm jawel.... maar niet te veel hoor, want ik ben hetquote:
en buiten dr boekjequote:
bis spätahquote:Op donderdag 4 november 2010 19:26 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ben weer ff foetsie, fok loopt weer te zagen over een of ander script probleem, hierdoor bleef vorige keer mn laptop steeds vastlopen, erg vervelend.
tot later
Ja dan kom Ik ook wel bij daglicht kijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 19:25 schreef Fha het volgende:
en buiten dr boekje![]()
![]()
Volgende keer eerder zeggen als je huis komt kijken trouwens, gister kon ik echt niet maar anders wil ik gewoon samen kijken hoor![]()
Ach lieve Fles, dat is wel heel snel gegaan dan...kusje op de sipquote:
Ik ben bang dat daar iets teveel klootzakken op af zouden komen...quote:Op donderdag 4 november 2010 19:53 schreef TheFamousMan het volgende:
Is er geen subforum voor condoleances oid?
tja fok heh. . . .quote:Op donderdag 4 november 2010 19:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat daar iets teveel klootzakken op af zouden komen...
ik zie ook het nut niet want bv een topic in het subquote:
psiesquote:Op donderdag 4 november 2010 19:59 schreef PeZu het volgende:
ik zie ook het nut niet want bv een topic in het sub
forum waar je vaak komt of zoals hier een ode in je vaste sc vind ik veel persoonlijker aangezien dat de mensen zijn die je vaak spreekt.
Tevens hoef je dan niet continu streng modden bij zogemaande "grappenmakers"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |