Ik kan het op het werk ook niet laten om mee te zingenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
die luister ik echt een paar keer per dag. Echt een te gek nummer
Die zing ik meestal volop mee, waar dan ookquote:Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
die luister ik echt een paar keer per dag. Echt een te gek nummer
laatst liep ik hem inde hal te blerenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan het op het werk ook niet laten om mee te zingen
kon m'n huis niet in, was buiten gesloten, dus moest bij m'n 'meisje' gaan slapen... Zullen m'n ouders morgen leuk vinden, leeg bedquote:
hoe oud was jij ookalweer?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kon m'n huis niet in, was buiten gesloten, dus moest bij m'n 'meisje' gaan slapen... Zullen m'n ouders morgen leuk vinden, leeg bed
Je huis niet in komen, maar wel een mobiel hebben. Je eerste gedachte was niet om te bellen?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kon m'n huis niet in, was buiten gesloten, dus moest bij m'n 'meisje' gaan slapen... Zullen m'n ouders morgen leuk vinden, leeg bed
GAST. Je bent 14, je hebt een mobiel...quote:Op donderdag 4 november 2010 22:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat had mijn tekst kunnen zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
GAST. Je bent 14, je hebt een mobiel...
Waar ben je mee bezig?
Zou jij niet eens als de sodeflikker je ongeruste oudertjes bellen?
Elke keer als ik met een nummer mee zing dan kijken mijn poolse colega's van wtf is hij nu aan het doenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
laatst liep ik hem inde hal te bleren
Ik zing zo'n beetje de hele dag wel
Vind mijn collega ook zo fijn
Had ze gewoon meteen gebeld als je het huis niet in kan, daarvoor heb je oa je mobiel ookquote:Op donderdag 4 november 2010 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
GAST. Je bent 14, je hebt een mobiel...
Waar ben je mee bezig?
Zou jij niet eens als de sodeflikker je ongeruste oudertjes bellen?
mijn collega is er inmiddels wel aan gewend.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Elke keer als ik met een nummer mee zing dan kijken mijn poolse colega's van wtf is hij nu aan het doen
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
doeidoei!
Morgen wordt mijn chaise longue bezorgdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doelde ie vast niet op
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Chaisequote:Op donderdag 4 november 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen wordt mijn chaise longue bezorgdMaar doelde ie vast niet op
Gaarne, de maaltijd is immers opquote:
Doe je goedquote:Op donderdag 4 november 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn collega is er inmiddels wel aan gewend.
We werken al een jaar of 10 samen (bij twee verschillende bazen)
Komen er dan ook foto's?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen wordt mijn chaise longue bezorgdMaar doelde ie vast niet op
Lang gekoesterde wensen die uitkomenquote:
Wil wel een kiekje schieten hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed
[..]
Komen er dan ook foto's?
quote:
Liefdequote:
Hoe is het nou?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
LiefdeNet wat ik nodig had
Hoi lieverds![]()
commotiequote:Op donderdag 4 november 2010 22:51 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Had ze gewoon meteen gebeld als je het huis niet in kan, daarvoor heb je oa je mobiel ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |