Ik zat in de auto naar huis van judo en kon het niet laten om de radio toch ietsjes te hard zettenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaaf nummer
Net als het nummer van Air trouwens
Ehm. Nee.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
De 27ste samen zingen(tegen die tijd moet ik deze ook wel kunnen)
OMGquote:Op donderdag 4 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoorde vanmiddag deze weer eens op de radio
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Waar dan, ik snap dat die 's ochtens op q-music of 10 voor 12 op 3 fm voorbij kan komen maar ergens anders zou ik het niet wetenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
dat vind ikk echt zoooo'n vet nummerquote:
ik heb dat nummer nooit gesnaptquote:
Cranberries - Zombiequote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ikk echt zoooo'n vet nummer
en dan zit ik echt zo in de auto (over vet nummer gesproken trouwens)
Roemeensquote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb dat nummer nooit gesnaptwelk taaltje is het eigenlijk?
Dat nummer is zeker vetquote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vind ikk echt zoooo'n vet nummer
en dan zit ik echt zo in de auto (over vet nummer gesproken trouwens)
ga ik morgen zeker opzoekenquote:
geniaalquote:
Super erg, dikke zondequote:Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga ik morgen zeker opzoeken![]()
Nee, nu nog niet, dan maak ik Louise hier naast me wakker :p ja ik kan niet slapen en zit dus onromantisch op m'n mobiel te fokken, erg hè?
Roemeens.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb dat nummer nooit gesnaptwelk taaltje is het eigenlijk?
Louise?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ga ik morgen zeker opzoeken![]()
Nee, nu nog niet, dan maak ik Louise hier naast me wakker :p ja ik kan niet slapen en zit dus onromantisch op m'n mobiel te fokken, erg hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |