Sowieso nietquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de mijne ook
En ik zie hier af en toe hele gave dingen voorbij komen.
Alleen met de BeeGees sta ik nogal alleen geloof ik
Slaap lekker Enfermerelquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
Mensen ik ga pittenMorgen weer werken!
Zo kieskeurig ben ik niet, maar deze zijn wel perfect jaquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik de perfecte koekjes voor je had gevonden
slaap lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
Weltrustenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
Doeiquote:Op donderdag 4 november 2010 22:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga naar beneden, mijn moeder bezighouden.
Weltrusten iedereen, en veel plezier morgenochtend.
Slaap lekker voor straks, groetjes aan je moederquote:Op donderdag 4 november 2010 22:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Slaap lekker Enfermerelquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef Enfermera het volgende:
Gaat zeker lukkenquote:
Thanks!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekker Enfermerel![]()
![]()
En werkze morgen!
quote:
quote:
Thx mpegjequote:
Dan weer werkenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
doeidoei!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
ook alquote:
ik kom er aanquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik kom er aan![]()
zullen we het eigenwijze eendje doen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |