Ik miste je al, en nu weet nog ik heul veel meer over je en vind ik je nog tofferder dan ik al vond.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Vind het trouwens weer erg gezellig in de KSC.
Ben blij dat ik weer terug ben
Ik was wel in het vorige topic hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 22:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vorig topic al![]()
Alleen toen was jij er niet
Fijn dat je het ouwe nest weer gevonden hebtquote:Op donderdag 4 november 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Okee ff specifieker, niet toen ik mijn intrede maakte.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was wel in het vorige topic hoor
ik had het een tijdlang heel erg druk met andere dingen op FOK!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik miste je al, en nu weet nog ik heul veel meer over je en vind ik je nog tofferder dan ik al vond.
Trouwens, ik kan op zich ook best normaal Nederlands hoor.
Altijdquote:Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, heeft iemand zin in koffie?
Koekje erbij?
nee dank je, net m'n tanden gepoetstquote:Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
Koekje erbij?
Heb je ook thee of zo?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
Koekje erbij?
Hey beroemde meneerquote:
Nou ja, dat weet ik niet, maar hier zitten wel mensen die ook bier drinken, jahaaaa, echt!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Okee ff specifieker, niet toen ik mijn intrede maakte.
Ik zit nu aan het bier, is daar ook en SC voor?
jaquote:Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn dat je het ouwe nest weer gevonden hebt
ja, duhuquote:Op donderdag 4 november 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet ik niet, maar hier zitten wel mensen die ook bier drinken, jahaaaa, echt!
Dus als je even zegt wat je nu aan het drinken bent, krijg je of waardering, of gaan ze lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je zei een keertje dat je het hier niet zo heel fijn meer vondquote:Op donderdag 4 november 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
ik had het een tijdlang heel erg druk met andere dingen op FOK!
Paar extra forums modden, een paar andere SC's bijhouden. Nu is alles weer een beetje genormaliseerd en kan ik weer doen wat ik leuk vind
En tof dat je dat zegt
Je weet wel wat je dan moet drinkenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'nne lekkere groene rakker.
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef Ferb het volgende:
Hallo.
Ik ga slapen.
Doeg.Bis Later FerbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* suikertaartje geeft MPG een extra sterke espressoquote:
er was ook een moment dat er een dip in de gezelligheid zat. Toen was er een invasie van andere SC's en kwamen we er niet eens meer tussen. Maar da's gelukkig over. En ik zie evengoed een hoop nieuwe mensen hier, tofquote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je zei een keertje dat je het hier niet zo heel fijn meer vond
klopt, dat zei diequote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je zei een keertje dat je het hier niet zo heel fijn meer vond
ander merk, maar ik drink hetzelfdequote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar woon jij?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |