quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
dan moet je ergens anders zijnquote:Op donderdag 4 november 2010 11:58 schreef PeZu het volgende:
maar ik drink ristretto en wacht helemaal nergens op
doe je die dan ook meteen in de OP?quote:
Wat drink je dan wel?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Flippiee het volgende:
Ik drink geen koffie en ik wacht wel
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je ergens anders zijn
waar wacht je opquote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Flippiee het volgende:
je mag ook thee pakkenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef Flippiee het volgende:
Ja hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe je die dan ook meteen in de OP?
het gaat in de ochtend altijd wat rustigerquote:
quote:
het is inmiddels middagquote:Op donderdag 4 november 2010 12:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gaat in de ochtend altijd wat rustiger
Ja nu niets dus, koffie automaat is stukquote:
waarom moet je daar op wachten danquote:Op donderdag 4 november 2010 12:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja nu niets dus, koffie automaat is stuk![]()
@PeZu tot mijn laatste dagdeel onderdeel begint over 2 uur en een kwartier.
Liebchenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sym, jij hebt tenminste nog iets wat op een auto lijkt ik ben 20 keer verregend en verwaaid vandaag op de fiets
Maar hallo lieverds!Ik heb een chaise longue gekocht!
![]()
![]()
dan kunnen we nou gaan starten met postenquote:
met krullen en tierelantijntjes?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sym, jij hebt tenminste nog iets wat op een auto lijkt ik ben 20 keer verregend en verwaaid vandaag op de fiets
![]()
![]()
marijkequote:Op donderdag 4 november 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Liebchenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Wie geht's?
En en en tof van de chaise longue!
Met een krul in de leuningquote:
Verplicht schoolonderdeel.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom moet je daar op wachten dan
Gfquote:
nou dan kun je lekker onder uit gaan liggen nu nog iemand die je druiven voertquote:Op donderdag 4 november 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met een krul in de leuningPrecies zoals ik em al heeeeeel lang wil
Al zou ik meer houtwerk en tierlantijntjes niet erg gevonden hebben
Heb nog even staan kijken bij van die barokke stoelen en een bank
Maar dat werd me toch te
als je er meer dan 2 uur op moet wachten kunnen ze je dat toch niet meer verplichtenquote:
Hooiiiquote:Op donderdag 4 november 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Wat leuk!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met een krul in de leuningPrecies zoals ik em al heeeeeel lang wil
Al zou ik meer houtwerk en tierlantijntjes niet erg gevonden hebben
Heb nog even staan kijken bij van die barokke stoelen en een bank
Maar dat werd me toch te
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gf![]()
Alle Halloween rommel al opgeruimd?
Jaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou dan kun je lekker onder uit gaan liggen nu nog iemand die je druiven voert![]()
[..]
als je er meer dan 2 uur op moet wachten kunnen ze je dat toch niet meer verplichten
Hey Enferquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dinsdag was alles al opgeruimd![]()
wij hebben ook een chaise longue in de zaak staan
Goed, lekker dagje vrij, thuis en luiquote:Op donderdag 4 november 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMorgenochtend komen ze em al brengen
Maar gewoon liggen zonder druiven is ook fijn
[..]
Hey EnferHoe is het vandaag?
op zittenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat doen jullie daar dan mee?
Lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 12:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, lekker dagje vrij, thuis en lui![]()
En met jou?
quote:
wat had jij gedacht dan dat ze hem ondersteboven zetten en de poten even goed invetten en gaan met die banaan?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Hier alles goedVandaag maar even wat dingetjes in huis doen
[..]
Gelukkig maar
Mooi!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Hier alles goedVandaag maar even wat dingetjes in huis doen
[..]
Gelukkig maar
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat had jij gedacht dan dat ze hem ondersteboven zetten en de poten even goed invetten en gaan met die banaan?
ik zit aan de knijp fruit snacks en droge crackers, koningsmaal hehquote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
Bijna tijd voor lunch![]()
Dat vindt mijn maag ook
ik heb al gelunchtquote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
Dat vindt mijn maag ook
Hier wel ok. Druk met vanalles en nogwat.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenMoe en nat van de regen, maar verder goed
Hoe is het met jou dan?
De chaise longue hoeft trouwens niet eens opgeknapt te wordenHet enige wat hout is, zijn de pootjes en die zijn prima zo
Ik wil dat niet wetenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat doen jullie daar dan mee op ?
Hier ook lunchtijd nuquote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
Dat vindt mijn maag ook
ik ben al helemaal klaar voor vandaagquote:Op donderdag 4 november 2010 12:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi!
Ja, ik ookhelemaal geen zin. Zit zelfs nog in mn pyjama-kloffie, moet nog douchen
Kan me niet schelen, ben lekker lui. Misschien ga ik eerst wel ff stofzuigen zo.
ik hoop dat je wel een model hebt uitgezocht met bolpoten en krullen voor extra genotquote:
hoeraaa voor de pomtiedomtiedomquote:Op donderdag 4 november 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
ik zit aan de knijp fruit snacks en droge crackers, koningsmaal heh
Zoiets jaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat had jij gedacht dan dat ze hem ondersteboven zetten en de poten even goed invetten en gaan met die banaan?
Hai meisquote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
Dat vindt mijn maag ook
Zoheequote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben al helemaal klaar voor vandaag
ik ga zo de deur op slot doen en dan mag ik ookquote:
de pomtiedomtiedom werkt niet , ik dwing mezelfquote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoeraaa voor de pomtiedomtiedom
Lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 12:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi!
Ja, ik ookhelemaal geen zin. Zit zelfs nog in mn pyjama-kloffie, moet nog douchen
Kan me niet schelen, ben lekker lui. Misschien ga ik eerst wel ff stofzuigen zo.
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je wel een model hebt uitgezocht met bolpoten en krullen voor extra genot
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je wel een model hebt uitgezocht met bolpoten en krullen voor extra genot
welke film?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ZoheeGoed man!
Oh, mn film duurt maar 20 minuutjes nog. Daarna ga ik ff aan de slag
Haha jaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIk moest de deur wel uit, anders had ik waarschijnlijk ook nog wel in pyama gelopen
[..]
Met extra veel ribbeltjes
ik wil niet weten wat jij met je chaise longue doetquote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met extra veel ribbeltjes
Ja, hoe, wat, waar?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai meisLekker
Ga ik ook zo doen
En en en en had je gelezen van de chaise longue?
![]()
giertjequote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben al helemaal klaar voor vandaag
ik hoop dat je zulks laks inkoop beleid niet verder doorvoert in de rest van de organisatiequote:Op donderdag 4 november 2010 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is gewoon met rechte poten
Heerlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaNormaal moet ik ook van alles, vandaag ff niks, zo had ik besloten
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat jij met je chaise longue doet![]()
Bianca had em gespot in de kringloop, dus ik MOEST even kijken en toen moest ik em hebbenquote:
Lolquote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je zulks laks inkoop beleid niet verder doorvoert in de rest van de organisatie
Gekocht, chaise longue, morgen bij Marijke...quote:
heeyquote:
Hansquote:
ze brengen ze eigen speeltjes maar meequote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je zulks laks inkoop beleid niet verder doorvoert in de rest van de organisatie
smakelijk trevquote:
ja groot gelijk, dat desinfecteren is ook steeds een hels karwei lijkt mequote:Op donderdag 4 november 2010 12:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze brengen ze eigen speeltjes maar mee![]()
de haarborstels heb ik al weg kunnen gooien
je kan de klok er bijna op gelijk zetten dat trev hier rond 12.25 - 12.30 schaften komt roepenquote:
Nee joh, daar hebben ze gewoon een kamer voorquote:Op donderdag 4 november 2010 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja groot gelijk, dat desinfecteren is ook steeds een hels karwei lijkt me
preciesquote:Op donderdag 4 november 2010 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja groot gelijk, dat desinfecteren is ook steeds een hels karwei lijkt me
ik weet niet waar jij het over hebt maar zo een kamer hebben wij nietquote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, daar hebben ze gewoon een kamer voorDingen erin, knopje drukken, alles gedesinfecteerd
![]()
Oh, dan ben ik in de war met een andere clubquote:Op donderdag 4 november 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij het over hebt maar zo een kamer hebben wij niet
het is een parenclub geen ziekenhuis toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, daar hebben ze gewoon een kamer voorDingen erin, knopje drukken, alles gedesinfecteerd
![]()
Gek he als ik van 12:15 tot 12:45 pauze hebquote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan de klok er bijna op gelijk zetten dat trev hier rond 12.25 - 12.30 schaften komt roepen
je bedoeld een saunaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik in de war met een andere club
Oh, is dat het verschilquote:
ja heel gek man, echt te bizarquote:Op donderdag 4 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gek he als ik van 12:15 tot 12:45 pauze heb
Vertel.. Je lijkt nogal bekend te zijn met de verschillende clubsquote:Op donderdag 4 november 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan kan het namelijk ook 12:15 zijn dat je roeptquote:Op donderdag 4 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gek he als ik van 12:15 tot 12:45 pauze heb
Hoi meneer die tegen zichzelf praatquote:
Voor vrouwen is alles betaalbaarquote:Op donderdag 4 november 2010 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel.. Je lijkt nogal bekend te zijn met de verschillende clubs.
Welke zijn aan te raden?
EN betaalbaar...
of wat anders dan schaften, het kan allemaal hehquote:Op donderdag 4 november 2010 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan kan het namelijk ook 12:15 zijn dat je roept
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor vrouwen is alles betaalbaar![]()
Hoi mevrouw met de prachtige en fascinerende tieten.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi meneer die tegen zichzelf praat
[..]
Voor vrouwen is alles betaalbaar![]()
och, de mogelijkheden zijn oneindig, maar wat doet Trev?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:37 schreef PeZu het volgende:
of wat anders dan schaften, het kan allemaal heh
Een andere dusquote:Op donderdag 4 november 2010 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
welke club heeft dat dan wel
Helaas kan dat nietquote:Op donderdag 4 november 2010 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan kan het namelijk ook 12:15 zijn dat je roept
Dat doe ik heel somsquote:Op donderdag 4 november 2010 12:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
of wat anders dan schaften, het kan allemaal heh
goedemorgen allemaal en alleenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
och, de mogelijkheden zijn oneindig, maar wat doet Trev?
zelfde tijd, zelfde woord.
Couleur is rouge, maar meer bordeaux roodquote:Op donderdag 4 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwons, Marijke, tof![]()
Welke couleur, en hoe goedkoop?
Dat is voor jou een vraag en mij een weetquote:Op donderdag 4 november 2010 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
welke club heeft dat dan wel
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi mevrouw met de prachtige en fascinerende tieten.
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
och, de mogelijkheden zijn oneindig, maar wat doet Trev?
zelfde tijd, zelfde woord.
quote:
Lekker, geniet ervanquote:Op donderdag 4 november 2010 12:42 schreef Enfermera het volgende:
Nou, mn film is af, ik ga 's ff douchen
Ik wil nog steeds bewijsquote:Op donderdag 4 november 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al valt dat best wel mee hoor
Dan kan het wel, je DOET het alleen niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas kan dat nietwant eerst zorgen voor een soepie
Sodeju, wat een mazzelquote:Op donderdag 4 november 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Couleur is rouge, maar meer bordeaux roodEn 85 euro incl bezorgen
Da's dan jammer de bammerquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan kan het wel, je DOET het alleen niet.
Jaquote:
goed plan, moet ik eerst wel een film opzettenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:42 schreef Enfermera het volgende:
Nou, mn film is af, ik ga 's ff douchen
het zit gewoon in mijn kop gegrieftquote:
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme automatische update stuk, en als ik F5 dan ben ik ineens twee pagina's terug
Nerd-dingetjesquote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed plan, moet ik eerst wel een film opzetten![]()
scott pilgrim maar eens kijken, dikke vette nerdefilm![]()
[..]
het zit gewoon in mijn kop gegrieft
Ik ben enorm zen.quote:
hier tot nu toe geen problemenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op
Ik weet dat jij dat kan, want yogaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben enorm zen.
En yin. En yang. Jaja, tegelijk, dakannik!
En koud ook trouwons.
Scott pilgrim!!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed plan, moet ik eerst wel een film opzetten![]()
scott pilgrim maar eens kijken, dikke vette nerdefilm![]()
[..]
Enneh..maarreh...waar ga je hem zetten dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja![]()
En dat allemaal dankzij Bianca
En hij is lekker zacht!
Een heuse knuffel bank
Ja, maar groot oud pand=brrrrrrquote:Op donderdag 4 november 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dat kan, want yoga![]()
Dan moet je de kachel ietsjes hoger zetten
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben enorm zen.
En yin. En yang. Jaja, tegelijk, dakannik!
En koud ook trouwons.
Ik denk naast het raam (dus naast de andere bank), maar ga morgen gewoon even schuivenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enneh..maarreh...waar ga je hem zetten dan?
Oja..20 november niet stappen hoor, de 19e kan nog wel
ja het is toch echt een dikke vette nerde film met al die computergeluidjes, anime en game referenties, en notabene een comic verfilmingquote:
Oh, ja, da's wel snel fris jaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar groot oud pand=brrrrrr
Troetelbeertjes straal!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
straal kachel, straal
Ik ga em meteen downloadenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is toch echt een dikke vette nerde film met al die computergeluidjes, anime en game referenties, en notabene een comic verfilming
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
straal kachel, straal
* Barretje80 is ook nerdquote:Op donderdag 4 november 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is toch echt een dikke vette nerde film met al die computergeluidjes, anime en game referenties, en notabene een comic verfilming
Nou..de 21e ben ik twee jaar getrouwd en ik vond het zo lullig om dan een kater te hebbenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk naast het raam (dus naast de andere bank), maar ga morgen gewoon even schuiven
Of had jij ideetjes?
OkeeDan noteer ik die in de agenda
Ga je de 20e wat anders leuks doen dan?
barretje is ook een brutaaltje met je tong steedsquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 4 november 2010 12:50 schreef Muck het volgende:
All natural anger management: een half kratje walnoten te lijf gaan met een zware hamer
Hihihi, ik snapquote:Op donderdag 4 november 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou..de 21e ben ik twee jaar getrouwd en ik vond het zo lullig om dan een kater te hebben
Je moet je hand er niet opleggen, je moet 'm opeten.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:44 schreef Barretje80 het volgende:
* MPG heeft de hand weten te leggen op een onvervalste verkade (Fairtrade) chocolade letter![]()
hopelijk helpt me dat de dag door..
Wel he?quote:
Jaquote:
Oh, en we kunnen niet meeten ofzo?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's dan jammer de bammer
[..]
Zen, yin, yang
Oeh leukquote:Op donderdag 4 november 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel he?
Dus ik dacht misschien sleur ik hem wel mee uit eten ofzo![]()
Een hoera voor ons en omg, morgen operatie-etentje
Zie de OP, er staat een Sinterklaas meet geplandquote:Op donderdag 4 november 2010 12:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, en we kunnen niet meeten ofzo?
So true! zo zonde als ie het smeltquote:Op donderdag 4 november 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet je hand er niet opleggen, je moet 'm opeten.
de 22e..quote:Op donderdag 4 november 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh leuk
En wanneer ging meneer taart ook alweer onder het mes?
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Mijn vader viert dit weekend zijn verjaardag en we bakken 4 appeltaarten, waarvan 2 met walnoten
Maar hoezo dan morgen een operatie etentje?quote:
Dat zeg je nu, maar als je mij ziet kleed je je spontaan uitquote:Op donderdag 4 november 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh leuk
En wanneer ging meneer taart ook alweer onder het mes?
[..]
Zie de OP, er staat een Sinterklaas meet geplandMaar ik houd mijn kleren aan hoor
![]()
Niet morgen, de 21e!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar hoezo dan morgen een operatie etentje?![]()
hier nietquote:Op donderdag 4 november 2010 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, als je de gewoon op refresh klikt dan springt ie niet 2 pagina's terug
Nee sorry, dat gevoel heb ik nou nooitquote:Op donderdag 4 november 2010 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar als je mij ziet kleed je je spontaan uit
Oh op die fietsquote:
heheh.. JIJ ook een?/quote:Op donderdag 4 november 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet je hand er niet opleggen, je moet 'm opeten.
en Liefquote:Op donderdag 4 november 2010 12:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
barretje is ook een brutaaltje met je tong steeds
Oh, nou moe.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee sorry, dat gevoel heb ik nou nooit
[..]
Oh op die fietsIk las em gewoon verkeerd
niet als je in zwolle woontquote:Op donderdag 4 november 2010 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, nou moe.
En Zwolle is toch te ver weg
Je moet er wel wat voor over hebben hequote:Op donderdag 4 november 2010 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
Oh, nou moe.
En Zwolle is toch te ver weg
geen ideequote:
quote:
hij wordt maandag 59quote:Op donderdag 4 november 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, lekkerEn hoe oud is je pappie geworden?
Ik woon helemaal in Noord-Brabant.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor over hebben he
Ja, dat moet je zelf weten, maar een beetje moeite doen kan best, MPG komt toch ookquote:Op donderdag 4 november 2010 13:03 schreef pgrferrari het volgende:
Ik woon helemaal in Noord-Brabant.
Belgische grens is 20 min. hier vandaan.
ooh okquote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is ervaringsdeskundige
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat moet je zelf weten, maar een beetje moeite doen kan best, MPG komt toch ook![]()
Je woont niet eens in Zuid-Brabant, DAN is het pas ver!
Pandaquote:Op donderdag 4 november 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
Weer lol gehad tijdens de lunch
vertel zodat wij ons miezerige rot leventje ook wat kunne opvrolijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
vertel zodat wij ons miezerige rot leventje ook wat kunne opvrolijken
wat voor soep was er deze keer??quote:Op donderdag 4 november 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
tomato...quote:Op donderdag 4 november 2010 13:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat voor soep was er deze keer??
En toen en toen?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
Wat een spannende lunchverhalen![]()
Ik zat mijn krentenbol te eten en toen belde er iemand aan
dat meen je nietquote:Op donderdag 4 november 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ja ik ook.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
ik viel van mijn stoel van verbazing
pfoe, al die spanning, ik hield het bijna niet meerquote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
Toen liet ik die binnen en toen liep hij naar boven
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
en... en... ging jij mee?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
pfoe, al die spanning, ik hield het bijna niet meer
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Mijn piem0l is in extase.
Nou ja echt grappig was het niet maar ik vond het wel lollig. Ik stond achter mijn vegetarische collega in de rij en er lagen vegetarische snacks op de warmhoudplaat. Hij vraagt aan de dame van de catering(terwijl hij wees naar de vegatarische snack) zit daar spek in? Waarop zij antwoord nee want het is een vegetarische snack. Hij kijkt haar zeer bedenkelijk aan en zegt je weet toch echt zeker dat er geen spek in zit want wat zijn die dingetjes dan die ik er op zie liggen. Volgens mij zijn dat toch echt spekjes. Nee dat zijn geen spekjes dat is zongedroogte tomaat. was het antwoord.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
vertel zodat wij ons miezerige rot leventje ook wat kunne opvrolijken
vraag het dan niet, eigenwijs stuk vretenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ja echt grappig was het niet maar ik vond het wel lollig. Ik stond achter mijn vegetarische collega in de rij en er lagen vegetarische snacks op de warmhoudplaat. Hij vraagt aan de dame van de catering(terwijl hij wees naar de vegatarische snack) zit daar spek in? Waarop zij antwoord nee want het is een vegetarische snack. Hij kijkt haar zeer bedenkelijk aan en zegt je weet toch echt zeker dat er geen spek in zit want wat zijn die dingetjes dan die ik er op zie liggen. Volgens mij zijn dat toch echt spekjes. Nee dat zijn geen spekjes dat is zongedroogte tomaat. was het antwoord.
Eigenwijze mensen die vegetariers... tenminste dat zou je hieruit kunnen opmakenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ja echt grappig was het niet maar ik vond het wel lollig. Ik stond achter mijn vegetarische collega in de rij en er lagen vegetarische snacks op de warmhoudplaat. Hij vraagt aan de dame van de catering(terwijl hij wees naar de vegatarische snack) zit daar spek in? Waarop zij antwoord nee want het is een vegetarische snack. Hij kijkt haar zeer bedenkelijk aan en zegt je weet toch echt zeker dat er geen spek in zit want wat zijn die dingetjes dan die ik er op zie liggen. Volgens mij zijn dat toch echt spekjes. Nee dat zijn geen spekjes dat is zongedroogte tomaat. was het antwoord.
[ afbeelding ]
Ja die vegetariers kunnen behoorlijk eigenwijs zijn inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eigenwijze mensen die vegetariers... tenminste dat zou je hieruit kunnen opmaken
Ohh twas heerlijkquote:
niet-vegetariers ookquote:Op donderdag 4 november 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja die vegetariers kunnen behoorlijk eigenwijs zijn inderdaad
Lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 13:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh twas heerlijkWarme douche
Warme thee
XD
Oh, we hebben eindelijk weer eens een tosti/grillplaatGeeeeeeeeweldig!
Heb er net een tosti kaas op gemaakt (gaan we nou weer die discussie houden over wat er op een tosti gaat? Ik deed 2 soorten kaas
)
Was echt zooo lekker.Met Heinz ketchup of course
quote:
Uhhuhquote:
nee, die hebben gewoon gelijkquote:
Hij kan toch ook voor jou aangebeld hebben en dat je dan meeloopt? Daar is toch niets vreemd aan?quote:
Ff op de wc een vluggertje.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hij kan toch ook voor jou aangebeld hebben en dat je dan meeloopt? Daar is toch niets vreemd aan?
Nou, mooi dat je er dan nu zo van genoten hebtquote:Op donderdag 4 november 2010 13:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh![]()
Ik had dat echt gemist, tosti's
ja, dus?quote:
Goed zo.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik dat deed
Hoi Flippie
zo af en toe.. kan best fijn zijn..quote:
Ja maar dan mis je toch de hele voorpret. Dat vind ik het leukstquote:Op donderdag 4 november 2010 13:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo af en toe.. kan best fijn zijn..
Hihi je zei zuigenquote:
hmm.. als je elkaar enorm opgeilt.. ( dmv smsjes, oogcontact, email, terloopse blikken)quote:Op donderdag 4 november 2010 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar dan mis je toch de hele voorpret. Dat vind ik het leukst
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou, mooi dat je er dan nu zo van genoten hebt
Niks mis mee, zo af en toe.quote:
Hmm toch maar eens bekijken danquote:Op donderdag 4 november 2010 13:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. als je elkaar enorm opgeilt.. ( dmv smsjes, oogcontact, email, terloopse blikken)
das ook al leuke voorpret hoor..
en je hebt ook nog enorm leuke napret...
ja dat icm nog eens voorpret ftwquote:Op donderdag 4 november 2010 13:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. als je elkaar enorm opgeilt.. ( dmv smsjes, oogcontact, email, terloopse blikken)
das ook al leuke voorpret hoor..
en je hebt ook nog enorm leuke napret...
dan heb je in ieder geval waar voor je geldquote:Op donderdag 4 november 2010 13:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
We gaan dat ding vaak genoeg gebruiken gok ik zo
![]()
wtf?/ wat is het voor een serie??quote:Op donderdag 4 november 2010 13:45 schreef PeZu het volgende:
ok that's it, deze serie ga ik gelijk downloaden
freak like me van bbc three, de eerste 2 afleveringen zijn binnenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wtf?/ wat is het voor een serie??
Zo dat gaat rap... kijk je ze ook zo snel?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
freak like me van bbc three, de eerste 2 afleveringen zijn binnen
Nou, zeker, we hebben er maar 20 eurie voor betaald terwijl ie 40 wasquote:Op donderdag 4 november 2010 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan heb je in ieder geval waar voor je geld
dat is niet mogelijk mangquote:Op donderdag 4 november 2010 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo dat gaat rap... kijk je ze ook zo snel?
Daaromquote:
freebees... das BPquote:Op donderdag 4 november 2010 13:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, zeker, we hebben er maar 20 eurie voor betaald terwijl ie 40 wasLeve freebees met een lease auto! XD
Ja?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom![]()
[..]
freebees... das BP
BP is hier onze klant... en nogal lastig... dus krijg altijd een naar gevoel als ik langs zo'n groen-geel benzinestation rij...quote:
Zonder klant geen centjes voor de eendquote:Op donderdag 4 november 2010 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
BP is hier onze klant... en nogal lastig... dus krijg altijd een naar gevoel als ik langs zo'n groen-geel benzinestation rij...
XD Oh. I'm sorry for youquote:Op donderdag 4 november 2010 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
BP is hier onze klant... en nogal lastig... dus krijg altijd een naar gevoel als ik langs zo'n groen-geel benzinestation rij...
Die verdienen toch wel genoeg hoor... wees maar niet bang...quote:Op donderdag 4 november 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Zonder klant geen centjes voor de eend.
Zo doe je dat dus welquote:Op donderdag 4 november 2010 13:56 schreef PeZu het volgende:
hee mpg, hoe verwerk ik een url in mijn sig zodat ie klikbaar wordt? met [url=...] .... [/url] werkt het niet heh?
Kon je niet wetenquote:
En EC staat voor?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, tentamen is ook weer binnen. Hallo 3 EC's.
werkt nietquote:Op donderdag 4 november 2010 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo doe je dat dus wel.
In een sig kun je gewoon SML toepassen.
European Credit. Zeg maar de vervanger van de studiepunt.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En EC staat voor?
(sorry al een tijd geen student meer dus ben een beetje uit die termen...)
BP is de concurentquote:Op donderdag 4 november 2010 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bang dat ze betrapt zou worden zeker...quote:Op donderdag 4 november 2010 14:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
European Credit. Zeg maar de vervanger van de studiepunt.
Wel apart. We gingen de zaal binnen, volle bak. Er was dus nauwelijks plaats meer, dus grapte er eentje tegen een meid.. "Kom maar hier zitten, maken we het samen, twee weten tenslotte meer dan één"...
Meid helemaal flippen dat ie dacht ie leuk was enzo. Apart mens, stond stijf van de zenuwen schijnbaar.
Humor... iedereen daar tanken natuurlijk...quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
BP is de concurent
maar ook het dichtsbijzonde benzine station..
Dat rijmtquote:Op donderdag 4 november 2010 14:06 schreef PeZu het volgende:
tering wat dom, ik draaide de boel om![]()
ik faal in nerderigheid
ja de sint komt er aan hehquote:
jo dirkquote:
Ik kan niet rijmen, zelfs met sinterklaas nietquote:Op donderdag 4 november 2010 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de sint komt er aan heh![]()
[..]
jo dirk
Sinterklaas kan dat ook niet, daarvoor heeft hij de rijm-piet...quote:Op donderdag 4 november 2010 14:13 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik kan niet rijmen, zelfs met sinterklaas niet
Hij heeft wel veel pieten, dat heb ik allemaal nietquote:Op donderdag 4 november 2010 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Sinterklaas kan dat ook niet, daarvoor heeft hij de rijm-piet...
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Sinterklaas kan dat ook niet, daarvoor heeft hij de rijm-piet...
ook dat rijmt niet...quote:Op donderdag 4 november 2010 14:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hij heeft wel veel pieten, dat heb ik allemaal niet
Zeg dat niet... nooit meerquote:Op donderdag 4 november 2010 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sinterklaas bestaat toch helemaal niet...
heh watquote:
Geen flauw idee.. Ze heeft het iig niet gehaald.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bang dat ze betrapt zou worden zeker...
Een goede vriend van mijn oom en tante is zwarte pietquote:
Dan kennen die elkaarquote:Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef MPG het volgende:
Een goede vriend van mijn oom en tante is zwarte piet.
Ja, de waarheid is hard... ik weet het...quote:
O, ik wist niet dat jouw oom een collega van me was...quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen flauw idee.. Ze heeft het iig niet gehaald.
quote:
quote:Weekeinde
Het weekeinde (ook: weekend) is een aanduiding voor een of twee dagen in de week waarop de meeste mensen vrij hebben. De avond voor deze een of twee dagen wordt ook vaak tot het weekeinde gerekend.
In de meeste landen, vooral die waarin het christendom traditioneel een grote invloed heeft, zijn de zaterdag en de zondag sinds de invoering van de vijfdaagse werkweek weekeinddagen. In bepaalde islamitische landen zijn de vrijdag en de zaterdag de dagen van het weekeinde. Israël heeft een weekeinde van slechts een dag, de sabbat. In feite is dit vaak anderhalve dag, omdat het weekeinde op vrijdagmiddag aanvangt.
Aangezien de zondag vroeger als de eerste dag van de week werd beschouwd, kan men het woord weekeinde indien de zondag er deel van uitmaakt als een vreemde benaming zien. Sinds de invoering van het ISO-dagnummer is de maandag dag nummer één.
In agenda's worden, om ruimte te besparen, de zaterdag en de zondag veelal in een vakje gestopt, aan het einde van de week.
In televisiegidsen begint de week met het weekeinde.
Lekkerquote:
enfe, je moet die serie downloaden en kijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker![]()
Mijn weekend is bijna voorbij, ik moet vr/za/zo werken. Nouja, diensten van half 8 tot 2 dus het valt nog mee
Ok, wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker![]()
Mijn weekend is bijna voorbij, ik moet vr/za/zo werken. Nouja, diensten van half 8 tot 2 dus het valt nog mee
jij doet het gewoon andersomquote:Op donderdag 4 november 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
Nog 2 uur en dan heb ik weer 5 dagen weekend
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
enfe, je moet die serie downloaden en kijken![]()
de zit een dude bij die eet gewoon snoep die in de wc is gevallen
Verpleegkundige, maar had een blessure, vanaf volgende week ga ik weer gewoon volledige diensten draaienquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
Epic failquote:Op donderdag 4 november 2010 14:29 schreef PeZu het volgende:
Dronken man verkleed als blaastest
NEBRASKA - Een Amerikaanse man, verkleed als een blaastest apparaat voor Halloween, is gearresteerd wegens rijden onder invloed van alcohol.
De negentienjarige Matthew Nieveen trok door zijn rigoureuze rijstijl in een Ford pick-up truck de aandacht van agenten die langs de weg geparkeerd stonden.
Ironisch genoeg droeg Nieveen een vermomming van hetzelfde apparaat waarin hij moest blazen toen hij werd aangehouden. De politie mat een alcoholniveau dat ruim het dubbele is van de in de staat
toegestane .08 promille limiet.
[ afbeelding ]
andersom is ook erg lekker hoorquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ja ik moet ook vandaag en morgen nog werken dus voor mij geen weekend nog.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef MaleDuck het volgende:
is iedereen al hier over het weekend aan het praten...
maar dat duurt nog zo lang...
jaquote:Op donderdag 4 november 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
andersom is ook erg lekker hoor
Gelukkig... een lotgenoot...quote:Op donderdag 4 november 2010 14:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik moet ook vandaag en morgen nog werken dus voor mij geen weekend nog.
ik moet het weekend 12-uurs diensten doorwerkenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik moet ook vandaag en morgen nog werken dus voor mij geen weekend nog.
Nee, dan eindigt het weekend juistquote:Op donderdag 4 november 2010 14:42 schreef Barretje80 het volgende:
ik moet het weekend 12-uurs diensten doorwerken
weekend begint woensdag...
Welke docu?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:50 schreef PeZu het volgende:
Ik lig op de bank onder een warm dekentje en heb koffie en kijk een mooie docu
*kruipt er bij*quote:Op donderdag 4 november 2010 14:50 schreef PeZu het volgende:
oehquote:
Bbc earth south pacific hdquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:50 schreef PeZu het volgende:
ja tis rotweer en dus perfect voor datquote:Op donderdag 4 november 2010 14:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zit met chocomel en een sjaal op de bank naar een film te kijken XD
BBC Earthquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
BBC Earth![]()
( ik vond die van de polen zooo mooi...)
IK ONTKEN WEEKENDEN VAN 5 DAGEN.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
Arme meneer taartquote:Op donderdag 4 november 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
andersom is ook erg lekker hoor
xboxquote:Op donderdag 4 november 2010 15:06 schreef pgrferrari het volgende:
Bah, kan geen eens fatsoenlijk F1 2010 spelen.
Hij geeft na een halfuur aan "clean disc" foutmelding.
comedy central komt ervoor terug, die hebben nu al niet genoeg leuke shows. . . Joepiequote:
ik heb er ook 1 hoorquote:
ja kut xboxxen, allemaal gaan ze stuk echt belabberdquote:Op donderdag 4 november 2010 15:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar het is gwn kut, want het is een nieuw spel.
En er zit geen een kras op.
Ligt niet aan mijn Xbox360.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kut xboxxen, allemaal gaan ze stuk echt belabberd
Vandaar ook de 'lang leve goede tvquote:Op donderdag 4 november 2010 15:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
comedy central komt ervoor terug, die hebben nu al niet genoeg leuke shows. . . Joepie
nee hoor ligt aan de xbox! Een dvd misdruk komt 1000x minder voor als een gare xbox .quote:Op donderdag 4 november 2010 15:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ligt niet aan mijn Xbox360.
Dvd misdruk denk ik, komt vaker voor.
Mijn Xbox360 is niet gaar.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ligt aan de xbox! Een dvd misdruk komt 1000x minder voor dan een gare xbox .
komt vanzelf!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn Xbox360 is niet gaar.
Het is net een maand oude Xbox360 slim.
En het komt alleen bij deze game voor
Bij andere games heb ik het niet.
Ik kijk op de bank naar sherlock en maak een sjaal, maar ik heb ranjaquote:Op donderdag 4 november 2010 14:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zit met chocomel en een sjaal op de bank naar een film te kijken XD
Ik heb er ook ervaring mee hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt vanzelf!
Ik spreek uit zeer ruime ervaring
Nee joh, ik heb de mijne alweer een jaar of vierquote:Op donderdag 4 november 2010 15:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kut xboxxen, allemaal gaan ze stuk echt belabberd
ja jongen, het mijn werk dus geloof me maarquote:Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er ook ervaring mee hoor
Je werk is xboxen fixen?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja jongen, het mijn werk dus geloof me maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |