BP is de concurentquote:Op donderdag 4 november 2010 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
BP is hier onze klant... en nogal lastig... dus krijg altijd een naar gevoel als ik langs zo'n groen-geel benzinestation rij...
Bang dat ze betrapt zou worden zeker...quote:Op donderdag 4 november 2010 14:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
European Credit. Zeg maar de vervanger van de studiepunt.
Wel apart. We gingen de zaal binnen, volle bak. Er was dus nauwelijks plaats meer, dus grapte er eentje tegen een meid.. "Kom maar hier zitten, maken we het samen, twee weten tenslotte meer dan één"...
Meid helemaal flippen dat ie dacht ie leuk was enzo. Apart mens, stond stijf van de zenuwen schijnbaar.
Humor... iedereen daar tanken natuurlijk...quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
BP is de concurent
maar ook het dichtsbijzonde benzine station..
Dat rijmtquote:Op donderdag 4 november 2010 14:06 schreef PeZu het volgende:
tering wat dom, ik draaide de boel om![]()
ik faal in nerderigheid
ja de sint komt er aan hehquote:
jo dirkquote:
Ik kan niet rijmen, zelfs met sinterklaas nietquote:Op donderdag 4 november 2010 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de sint komt er aan heh![]()
[..]
jo dirk
Sinterklaas kan dat ook niet, daarvoor heeft hij de rijm-piet...quote:Op donderdag 4 november 2010 14:13 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik kan niet rijmen, zelfs met sinterklaas niet
Hij heeft wel veel pieten, dat heb ik allemaal nietquote:Op donderdag 4 november 2010 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Sinterklaas kan dat ook niet, daarvoor heeft hij de rijm-piet...
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Sinterklaas kan dat ook niet, daarvoor heeft hij de rijm-piet...
ook dat rijmt niet...quote:Op donderdag 4 november 2010 14:14 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Hij heeft wel veel pieten, dat heb ik allemaal niet
Zeg dat niet... nooit meerquote:Op donderdag 4 november 2010 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sinterklaas bestaat toch helemaal niet...
heh watquote:
Geen flauw idee.. Ze heeft het iig niet gehaald.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bang dat ze betrapt zou worden zeker...
Een goede vriend van mijn oom en tante is zwarte pietquote:
Dan kennen die elkaarquote:Op donderdag 4 november 2010 14:19 schreef MPG het volgende:
Een goede vriend van mijn oom en tante is zwarte piet.
Ja, de waarheid is hard... ik weet het...quote:
O, ik wist niet dat jouw oom een collega van me was...quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen flauw idee.. Ze heeft het iig niet gehaald.
quote:
quote:Weekeinde
Het weekeinde (ook: weekend) is een aanduiding voor een of twee dagen in de week waarop de meeste mensen vrij hebben. De avond voor deze een of twee dagen wordt ook vaak tot het weekeinde gerekend.
In de meeste landen, vooral die waarin het christendom traditioneel een grote invloed heeft, zijn de zaterdag en de zondag sinds de invoering van de vijfdaagse werkweek weekeinddagen. In bepaalde islamitische landen zijn de vrijdag en de zaterdag de dagen van het weekeinde. Israël heeft een weekeinde van slechts een dag, de sabbat. In feite is dit vaak anderhalve dag, omdat het weekeinde op vrijdagmiddag aanvangt.
Aangezien de zondag vroeger als de eerste dag van de week werd beschouwd, kan men het woord weekeinde indien de zondag er deel van uitmaakt als een vreemde benaming zien. Sinds de invoering van het ISO-dagnummer is de maandag dag nummer één.
In agenda's worden, om ruimte te besparen, de zaterdag en de zondag veelal in een vakje gestopt, aan het einde van de week.
In televisiegidsen begint de week met het weekeinde.
Lekkerquote:
enfe, je moet die serie downloaden en kijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker![]()
Mijn weekend is bijna voorbij, ik moet vr/za/zo werken. Nouja, diensten van half 8 tot 2 dus het valt nog mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |