quote:Op donderdag 4 november 2010 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou, mooi dat je er dan nu zo van genoten hebt
Niks mis mee, zo af en toe.quote:
Hmm toch maar eens bekijken danquote:Op donderdag 4 november 2010 13:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. als je elkaar enorm opgeilt.. ( dmv smsjes, oogcontact, email, terloopse blikken)
das ook al leuke voorpret hoor..
en je hebt ook nog enorm leuke napret...
ja dat icm nog eens voorpret ftwquote:Op donderdag 4 november 2010 13:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. als je elkaar enorm opgeilt.. ( dmv smsjes, oogcontact, email, terloopse blikken)
das ook al leuke voorpret hoor..
en je hebt ook nog enorm leuke napret...
dan heb je in ieder geval waar voor je geldquote:Op donderdag 4 november 2010 13:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
We gaan dat ding vaak genoeg gebruiken gok ik zo
![]()
wtf?/ wat is het voor een serie??quote:Op donderdag 4 november 2010 13:45 schreef PeZu het volgende:
ok that's it, deze serie ga ik gelijk downloaden
freak like me van bbc three, de eerste 2 afleveringen zijn binnenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wtf?/ wat is het voor een serie??
Zo dat gaat rap... kijk je ze ook zo snel?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
freak like me van bbc three, de eerste 2 afleveringen zijn binnen
Nou, zeker, we hebben er maar 20 eurie voor betaald terwijl ie 40 wasquote:Op donderdag 4 november 2010 13:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan heb je in ieder geval waar voor je geld
dat is niet mogelijk mangquote:Op donderdag 4 november 2010 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo dat gaat rap... kijk je ze ook zo snel?
Daaromquote:
freebees... das BPquote:Op donderdag 4 november 2010 13:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, zeker, we hebben er maar 20 eurie voor betaald terwijl ie 40 wasLeve freebees met een lease auto! XD
Ja?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom![]()
[..]
freebees... das BP
BP is hier onze klant... en nogal lastig... dus krijg altijd een naar gevoel als ik langs zo'n groen-geel benzinestation rij...quote:
Zonder klant geen centjes voor de eendquote:Op donderdag 4 november 2010 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
BP is hier onze klant... en nogal lastig... dus krijg altijd een naar gevoel als ik langs zo'n groen-geel benzinestation rij...
XD Oh. I'm sorry for youquote:Op donderdag 4 november 2010 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
BP is hier onze klant... en nogal lastig... dus krijg altijd een naar gevoel als ik langs zo'n groen-geel benzinestation rij...
Die verdienen toch wel genoeg hoor... wees maar niet bang...quote:Op donderdag 4 november 2010 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Zonder klant geen centjes voor de eend.
Zo doe je dat dus welquote:Op donderdag 4 november 2010 13:56 schreef PeZu het volgende:
hee mpg, hoe verwerk ik een url in mijn sig zodat ie klikbaar wordt? met [url=...] .... [/url] werkt het niet heh?
Kon je niet wetenquote:
En EC staat voor?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zo, tentamen is ook weer binnen. Hallo 3 EC's.
werkt nietquote:Op donderdag 4 november 2010 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo doe je dat dus wel.
In een sig kun je gewoon SML toepassen.
European Credit. Zeg maar de vervanger van de studiepunt.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En EC staat voor?
(sorry al een tijd geen student meer dus ben een beetje uit die termen...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |