Je moet er wel wat voor over hebben hequote:Op donderdag 4 november 2010 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
Oh, nou moe.
En Zwolle is toch te ver weg
geen ideequote:
quote:
hij wordt maandag 59quote:Op donderdag 4 november 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, lekkerEn hoe oud is je pappie geworden?
Ik woon helemaal in Noord-Brabant.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor over hebben he
Ja, dat moet je zelf weten, maar een beetje moeite doen kan best, MPG komt toch ookquote:Op donderdag 4 november 2010 13:03 schreef pgrferrari het volgende:
Ik woon helemaal in Noord-Brabant.
Belgische grens is 20 min. hier vandaan.
ooh okquote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 is ervaringsdeskundige
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat moet je zelf weten, maar een beetje moeite doen kan best, MPG komt toch ook![]()
Je woont niet eens in Zuid-Brabant, DAN is het pas ver!
Pandaquote:Op donderdag 4 november 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
Weer lol gehad tijdens de lunch
vertel zodat wij ons miezerige rot leventje ook wat kunne opvrolijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
vertel zodat wij ons miezerige rot leventje ook wat kunne opvrolijken
wat voor soep was er deze keer??quote:Op donderdag 4 november 2010 13:05 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
tomato...quote:Op donderdag 4 november 2010 13:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat voor soep was er deze keer??
En toen en toen?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
Wat een spannende lunchverhalen![]()
Ik zat mijn krentenbol te eten en toen belde er iemand aan
dat meen je nietquote:Op donderdag 4 november 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ja ik ook.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat meen je niet![]()
ik viel van mijn stoel van verbazing
pfoe, al die spanning, ik hield het bijna niet meerquote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
Toen liet ik die binnen en toen liep hij naar boven
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
en... en... ging jij mee?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
pfoe, al die spanning, ik hield het bijna niet meer
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Mijn piem0l is in extase.
Nou ja echt grappig was het niet maar ik vond het wel lollig. Ik stond achter mijn vegetarische collega in de rij en er lagen vegetarische snacks op de warmhoudplaat. Hij vraagt aan de dame van de catering(terwijl hij wees naar de vegatarische snack) zit daar spek in? Waarop zij antwoord nee want het is een vegetarische snack. Hij kijkt haar zeer bedenkelijk aan en zegt je weet toch echt zeker dat er geen spek in zit want wat zijn die dingetjes dan die ik er op zie liggen. Volgens mij zijn dat toch echt spekjes. Nee dat zijn geen spekjes dat is zongedroogte tomaat. was het antwoord.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
vertel zodat wij ons miezerige rot leventje ook wat kunne opvrolijken
vraag het dan niet, eigenwijs stuk vretenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ja echt grappig was het niet maar ik vond het wel lollig. Ik stond achter mijn vegetarische collega in de rij en er lagen vegetarische snacks op de warmhoudplaat. Hij vraagt aan de dame van de catering(terwijl hij wees naar de vegatarische snack) zit daar spek in? Waarop zij antwoord nee want het is een vegetarische snack. Hij kijkt haar zeer bedenkelijk aan en zegt je weet toch echt zeker dat er geen spek in zit want wat zijn die dingetjes dan die ik er op zie liggen. Volgens mij zijn dat toch echt spekjes. Nee dat zijn geen spekjes dat is zongedroogte tomaat. was het antwoord.
Eigenwijze mensen die vegetariers... tenminste dat zou je hieruit kunnen opmakenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou ja echt grappig was het niet maar ik vond het wel lollig. Ik stond achter mijn vegetarische collega in de rij en er lagen vegetarische snacks op de warmhoudplaat. Hij vraagt aan de dame van de catering(terwijl hij wees naar de vegatarische snack) zit daar spek in? Waarop zij antwoord nee want het is een vegetarische snack. Hij kijkt haar zeer bedenkelijk aan en zegt je weet toch echt zeker dat er geen spek in zit want wat zijn die dingetjes dan die ik er op zie liggen. Volgens mij zijn dat toch echt spekjes. Nee dat zijn geen spekjes dat is zongedroogte tomaat. was het antwoord.
[ afbeelding ]
Ja die vegetariers kunnen behoorlijk eigenwijs zijn inderdaadquote:Op donderdag 4 november 2010 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eigenwijze mensen die vegetariers... tenminste dat zou je hieruit kunnen opmaken
Ohh twas heerlijkquote:
niet-vegetariers ookquote:Op donderdag 4 november 2010 13:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja die vegetariers kunnen behoorlijk eigenwijs zijn inderdaad
Lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 13:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh twas heerlijkWarme douche
Warme thee
XD
Oh, we hebben eindelijk weer eens een tosti/grillplaatGeeeeeeeeweldig!
Heb er net een tosti kaas op gemaakt (gaan we nou weer die discussie houden over wat er op een tosti gaat? Ik deed 2 soorten kaas
)
Was echt zooo lekker.Met Heinz ketchup of course
quote:
Uhhuhquote:
nee, die hebben gewoon gelijkquote:
Hij kan toch ook voor jou aangebeld hebben en dat je dan meeloopt? Daar is toch niets vreemd aan?quote:
Ff op de wc een vluggertje.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hij kan toch ook voor jou aangebeld hebben en dat je dan meeloopt? Daar is toch niets vreemd aan?
Nou, mooi dat je er dan nu zo van genoten hebtquote:Op donderdag 4 november 2010 13:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh![]()
Ik had dat echt gemist, tosti's
ja, dus?quote:
Goed zo.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik dat deed
Hoi Flippie
zo af en toe.. kan best fijn zijn..quote:
Ja maar dan mis je toch de hele voorpret. Dat vind ik het leukstquote:Op donderdag 4 november 2010 13:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo af en toe.. kan best fijn zijn..
Hihi je zei zuigenquote:
hmm.. als je elkaar enorm opgeilt.. ( dmv smsjes, oogcontact, email, terloopse blikken)quote:Op donderdag 4 november 2010 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar dan mis je toch de hele voorpret. Dat vind ik het leukst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |