quote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
straal kachel, straal
* Barretje80 is ook nerdquote:Op donderdag 4 november 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is toch echt een dikke vette nerde film met al die computergeluidjes, anime en game referenties, en notabene een comic verfilming
Nou..de 21e ben ik twee jaar getrouwd en ik vond het zo lullig om dan een kater te hebbenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik denk naast het raam (dus naast de andere bank), maar ga morgen gewoon even schuiven
Of had jij ideetjes?
OkeeDan noteer ik die in de agenda
Ga je de 20e wat anders leuks doen dan?
barretje is ook een brutaaltje met je tong steedsquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 4 november 2010 12:50 schreef Muck het volgende:
All natural anger management: een half kratje walnoten te lijf gaan met een zware hamer
Hihihi, ik snapquote:Op donderdag 4 november 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou..de 21e ben ik twee jaar getrouwd en ik vond het zo lullig om dan een kater te hebben
Je moet je hand er niet opleggen, je moet 'm opeten.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:44 schreef Barretje80 het volgende:
* MPG heeft de hand weten te leggen op een onvervalste verkade (Fairtrade) chocolade letter![]()
hopelijk helpt me dat de dag door..
Wel he?quote:
Jaquote:
Oh, en we kunnen niet meeten ofzo?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's dan jammer de bammer
[..]
Zen, yin, yang
Oeh leukquote:Op donderdag 4 november 2010 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel he?
Dus ik dacht misschien sleur ik hem wel mee uit eten ofzo![]()
Een hoera voor ons en omg, morgen operatie-etentje
Zie de OP, er staat een Sinterklaas meet geplandquote:Op donderdag 4 november 2010 12:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, en we kunnen niet meeten ofzo?
So true! zo zonde als ie het smeltquote:Op donderdag 4 november 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet je hand er niet opleggen, je moet 'm opeten.
de 22e..quote:Op donderdag 4 november 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh leuk
En wanneer ging meneer taart ook alweer onder het mes?
Oeh, lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Mijn vader viert dit weekend zijn verjaardag en we bakken 4 appeltaarten, waarvan 2 met walnoten
Maar hoezo dan morgen een operatie etentje?quote:
Dat zeg je nu, maar als je mij ziet kleed je je spontaan uitquote:Op donderdag 4 november 2010 12:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh leuk
En wanneer ging meneer taart ook alweer onder het mes?
[..]
Zie de OP, er staat een Sinterklaas meet geplandMaar ik houd mijn kleren aan hoor
![]()
Niet morgen, de 21e!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar hoezo dan morgen een operatie etentje?![]()
hier nietquote:Op donderdag 4 november 2010 12:58 schreef suikertaartje het volgende:
Oh, als je de gewoon op refresh klikt dan springt ie niet 2 pagina's terug
Nee sorry, dat gevoel heb ik nou nooitquote:Op donderdag 4 november 2010 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar als je mij ziet kleed je je spontaan uit
Oh op die fietsquote:
heheh.. JIJ ook een?/quote:Op donderdag 4 november 2010 12:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet je hand er niet opleggen, je moet 'm opeten.
en Liefquote:Op donderdag 4 november 2010 12:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
barretje is ook een brutaaltje met je tong steeds
Oh, nou moe.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee sorry, dat gevoel heb ik nou nooit
[..]
Oh op die fietsIk las em gewoon verkeerd
niet als je in zwolle woontquote:Op donderdag 4 november 2010 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, nou moe.
En Zwolle is toch te ver weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |