quote:Op donderdag 4 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
och, de mogelijkheden zijn oneindig, maar wat doet Trev?
zelfde tijd, zelfde woord.
quote:
Lekker, geniet ervanquote:Op donderdag 4 november 2010 12:42 schreef Enfermera het volgende:
Nou, mn film is af, ik ga 's ff douchen
Ik wil nog steeds bewijsquote:Op donderdag 4 november 2010 12:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al valt dat best wel mee hoor
Dan kan het wel, je DOET het alleen niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas kan dat nietwant eerst zorgen voor een soepie
Sodeju, wat een mazzelquote:Op donderdag 4 november 2010 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Couleur is rouge, maar meer bordeaux roodEn 85 euro incl bezorgen
Da's dan jammer de bammerquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan kan het wel, je DOET het alleen niet.
Jaquote:
goed plan, moet ik eerst wel een film opzettenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:42 schreef Enfermera het volgende:
Nou, mn film is af, ik ga 's ff douchen
het zit gewoon in mijn kop gegrieftquote:
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme automatische update stuk, en als ik F5 dan ben ik ineens twee pagina's terug
Nerd-dingetjesquote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed plan, moet ik eerst wel een film opzetten![]()
scott pilgrim maar eens kijken, dikke vette nerdefilm![]()
[..]
het zit gewoon in mijn kop gegrieft
Ik ben enorm zen.quote:
hier tot nu toe geen problemenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op
Ik weet dat jij dat kan, want yogaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben enorm zen.
En yin. En yang. Jaja, tegelijk, dakannik!
En koud ook trouwons.
Scott pilgrim!!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
goed plan, moet ik eerst wel een film opzetten![]()
scott pilgrim maar eens kijken, dikke vette nerdefilm![]()
[..]
Enneh..maarreh...waar ga je hem zetten dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja![]()
En dat allemaal dankzij Bianca
En hij is lekker zacht!
Een heuse knuffel bank
Ja, maar groot oud pand=brrrrrrquote:Op donderdag 4 november 2010 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet dat jij dat kan, want yoga![]()
Dan moet je de kachel ietsjes hoger zetten
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben enorm zen.
En yin. En yang. Jaja, tegelijk, dakannik!
En koud ook trouwons.
Ik denk naast het raam (dus naast de andere bank), maar ga morgen gewoon even schuivenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enneh..maarreh...waar ga je hem zetten dan?
Oja..20 november niet stappen hoor, de 19e kan nog wel
ja het is toch echt een dikke vette nerde film met al die computergeluidjes, anime en game referenties, en notabene een comic verfilmingquote:
Oh, ja, da's wel snel fris jaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar groot oud pand=brrrrrr
Troetelbeertjes straal!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
straal kachel, straal
Ik ga em meteen downloadenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het is toch echt een dikke vette nerde film met al die computergeluidjes, anime en game referenties, en notabene een comic verfilming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |