de pomtiedomtiedom werkt niet , ik dwing mezelfquote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoeraaa voor de pomtiedomtiedom
Lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 12:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi!
Ja, ik ookhelemaal geen zin. Zit zelfs nog in mn pyjama-kloffie, moet nog douchen
Kan me niet schelen, ben lekker lui. Misschien ga ik eerst wel ff stofzuigen zo.
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je wel een model hebt uitgezocht met bolpoten en krullen voor extra genot
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je wel een model hebt uitgezocht met bolpoten en krullen voor extra genot
welke film?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ZoheeGoed man!
Oh, mn film duurt maar 20 minuutjes nog. Daarna ga ik ff aan de slag
Haha jaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerIk moest de deur wel uit, anders had ik waarschijnlijk ook nog wel in pyama gelopen
[..]
Met extra veel ribbeltjes
ik wil niet weten wat jij met je chaise longue doetquote:Op donderdag 4 november 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met extra veel ribbeltjes
Ja, hoe, wat, waar?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai meisLekker
Ga ik ook zo doen
En en en en had je gelezen van de chaise longue?
![]()
giertjequote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben al helemaal klaar voor vandaag
ik hoop dat je zulks laks inkoop beleid niet verder doorvoert in de rest van de organisatiequote:Op donderdag 4 november 2010 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is gewoon met rechte poten
Heerlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 12:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaNormaal moet ik ook van alles, vandaag ff niks, zo had ik besloten
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat jij met je chaise longue doet![]()
Bianca had em gespot in de kringloop, dus ik MOEST even kijken en toen moest ik em hebbenquote:
Lolquote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je zulks laks inkoop beleid niet verder doorvoert in de rest van de organisatie
Gekocht, chaise longue, morgen bij Marijke...quote:
heeyquote:
Hansquote:
ze brengen ze eigen speeltjes maar meequote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je zulks laks inkoop beleid niet verder doorvoert in de rest van de organisatie
smakelijk trevquote:
ja groot gelijk, dat desinfecteren is ook steeds een hels karwei lijkt mequote:Op donderdag 4 november 2010 12:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze brengen ze eigen speeltjes maar mee![]()
de haarborstels heb ik al weg kunnen gooien
je kan de klok er bijna op gelijk zetten dat trev hier rond 12.25 - 12.30 schaften komt roepenquote:
Nee joh, daar hebben ze gewoon een kamer voorquote:Op donderdag 4 november 2010 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja groot gelijk, dat desinfecteren is ook steeds een hels karwei lijkt me
preciesquote:Op donderdag 4 november 2010 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja groot gelijk, dat desinfecteren is ook steeds een hels karwei lijkt me
ik weet niet waar jij het over hebt maar zo een kamer hebben wij nietquote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, daar hebben ze gewoon een kamer voorDingen erin, knopje drukken, alles gedesinfecteerd
![]()
Oh, dan ben ik in de war met een andere clubquote:Op donderdag 4 november 2010 12:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij het over hebt maar zo een kamer hebben wij niet
het is een parenclub geen ziekenhuis toch?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, daar hebben ze gewoon een kamer voorDingen erin, knopje drukken, alles gedesinfecteerd
![]()
Gek he als ik van 12:15 tot 12:45 pauze hebquote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan de klok er bijna op gelijk zetten dat trev hier rond 12.25 - 12.30 schaften komt roepen
je bedoeld een saunaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik in de war met een andere club
Oh, is dat het verschilquote:
ja heel gek man, echt te bizarquote:Op donderdag 4 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gek he als ik van 12:15 tot 12:45 pauze heb
Vertel.. Je lijkt nogal bekend te zijn met de verschillende clubsquote:Op donderdag 4 november 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dan kan het namelijk ook 12:15 zijn dat je roeptquote:Op donderdag 4 november 2010 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gek he als ik van 12:15 tot 12:45 pauze heb
Hoi meneer die tegen zichzelf praatquote:
Voor vrouwen is alles betaalbaarquote:Op donderdag 4 november 2010 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel.. Je lijkt nogal bekend te zijn met de verschillende clubs.
Welke zijn aan te raden?
EN betaalbaar...
of wat anders dan schaften, het kan allemaal hehquote:Op donderdag 4 november 2010 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan kan het namelijk ook 12:15 zijn dat je roept
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor vrouwen is alles betaalbaar![]()
Hoi mevrouw met de prachtige en fascinerende tieten.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi meneer die tegen zichzelf praat
[..]
Voor vrouwen is alles betaalbaar![]()
och, de mogelijkheden zijn oneindig, maar wat doet Trev?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:37 schreef PeZu het volgende:
of wat anders dan schaften, het kan allemaal heh
Een andere dusquote:Op donderdag 4 november 2010 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
welke club heeft dat dan wel
Helaas kan dat nietquote:Op donderdag 4 november 2010 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan kan het namelijk ook 12:15 zijn dat je roept
Dat doe ik heel somsquote:Op donderdag 4 november 2010 12:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
of wat anders dan schaften, het kan allemaal heh
goedemorgen allemaal en alleenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
och, de mogelijkheden zijn oneindig, maar wat doet Trev?
zelfde tijd, zelfde woord.
Couleur is rouge, maar meer bordeaux roodquote:Op donderdag 4 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwons, Marijke, tof![]()
Welke couleur, en hoe goedkoop?
Dat is voor jou een vraag en mij een weetquote:Op donderdag 4 november 2010 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
welke club heeft dat dan wel
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi mevrouw met de prachtige en fascinerende tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |