Met een krul in de leuningquote:
Verplicht schoolonderdeel.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom moet je daar op wachten dan
Gfquote:
nou dan kun je lekker onder uit gaan liggen nu nog iemand die je druiven voertquote:Op donderdag 4 november 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met een krul in de leuningPrecies zoals ik em al heeeeeel lang wil
Al zou ik meer houtwerk en tierlantijntjes niet erg gevonden hebben
Heb nog even staan kijken bij van die barokke stoelen en een bank
Maar dat werd me toch te
als je er meer dan 2 uur op moet wachten kunnen ze je dat toch niet meer verplichtenquote:
Hooiiiquote:Op donderdag 4 november 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sym, jij hebt tenminste nog iets wat op een auto lijkt ik ben 20 keer verregend en verwaaid vandaag op de fiets
Maar hallo lieverds!Ik heb een chaise longue gekocht!
![]()
![]()
Wat leuk!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met een krul in de leuningPrecies zoals ik em al heeeeeel lang wil
Al zou ik meer houtwerk en tierlantijntjes niet erg gevonden hebben
Heb nog even staan kijken bij van die barokke stoelen en een bank
Maar dat werd me toch te
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gf![]()
Alle Halloween rommel al opgeruimd?
Jaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou dan kun je lekker onder uit gaan liggen nu nog iemand die je druiven voert![]()
[..]
als je er meer dan 2 uur op moet wachten kunnen ze je dat toch niet meer verplichten
Hey Enferquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dinsdag was alles al opgeruimd![]()
wij hebben ook een chaise longue in de zaak staan
Goed, lekker dagje vrij, thuis en luiquote:Op donderdag 4 november 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMorgenochtend komen ze em al brengen
Maar gewoon liggen zonder druiven is ook fijn
[..]
Hey EnferHoe is het vandaag?
op zittenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat doen jullie daar dan mee?
Lekkerquote:Op donderdag 4 november 2010 12:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, lekker dagje vrij, thuis en lui![]()
En met jou?
quote:
wat had jij gedacht dan dat ze hem ondersteboven zetten en de poten even goed invetten en gaan met die banaan?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Hier alles goedVandaag maar even wat dingetjes in huis doen
[..]
Gelukkig maar
Mooi!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
Hier alles goedVandaag maar even wat dingetjes in huis doen
[..]
Gelukkig maar
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat had jij gedacht dan dat ze hem ondersteboven zetten en de poten even goed invetten en gaan met die banaan?
ik zit aan de knijp fruit snacks en droge crackers, koningsmaal hehquote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
Bijna tijd voor lunch![]()
Dat vindt mijn maag ook
ik heb al gelunchtquote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
Dat vindt mijn maag ook
Hier wel ok. Druk met vanalles en nogwat.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenMoe en nat van de regen, maar verder goed
Hoe is het met jou dan?
De chaise longue hoeft trouwens niet eens opgeknapt te wordenHet enige wat hout is, zijn de pootjes en die zijn prima zo
Ik wil dat niet wetenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat doen jullie daar dan mee op ?
Hier ook lunchtijd nuquote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
Dat vindt mijn maag ook
ik ben al helemaal klaar voor vandaagquote:Op donderdag 4 november 2010 12:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi!
Ja, ik ookhelemaal geen zin. Zit zelfs nog in mn pyjama-kloffie, moet nog douchen
Kan me niet schelen, ben lekker lui. Misschien ga ik eerst wel ff stofzuigen zo.
ik hoop dat je wel een model hebt uitgezocht met bolpoten en krullen voor extra genotquote:
hoeraaa voor de pomtiedomtiedomquote:Op donderdag 4 november 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
ik zit aan de knijp fruit snacks en droge crackers, koningsmaal heh
Zoiets jaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat had jij gedacht dan dat ze hem ondersteboven zetten en de poten even goed invetten en gaan met die banaan?
Hai meisquote:Op donderdag 4 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
Dat vindt mijn maag ook
Zoheequote:Op donderdag 4 november 2010 12:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben al helemaal klaar voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |