IK ONTKEN WEEKENDEN VAN 5 DAGEN.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
Nog 2 uur en dan heb ik weer 5 dagen weekend
Arme meneer taartquote:Op donderdag 4 november 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
andersom is ook erg lekker hoor
xboxquote:Op donderdag 4 november 2010 15:06 schreef pgrferrari het volgende:
Bah, kan geen eens fatsoenlijk F1 2010 spelen.
Hij geeft na een halfuur aan "clean disc" foutmelding.
comedy central komt ervoor terug, die hebben nu al niet genoeg leuke shows. . . Joepiequote:
ik heb er ook 1 hoorquote:
ja kut xboxxen, allemaal gaan ze stuk echt belabberdquote:Op donderdag 4 november 2010 15:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar het is gwn kut, want het is een nieuw spel.
En er zit geen een kras op.
Ligt niet aan mijn Xbox360.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kut xboxxen, allemaal gaan ze stuk echt belabberd
Vandaar ook de 'lang leve goede tvquote:Op donderdag 4 november 2010 15:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
comedy central komt ervoor terug, die hebben nu al niet genoeg leuke shows. . . Joepie
nee hoor ligt aan de xbox! Een dvd misdruk komt 1000x minder voor als een gare xbox .quote:Op donderdag 4 november 2010 15:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ligt niet aan mijn Xbox360.
Dvd misdruk denk ik, komt vaker voor.
Mijn Xbox360 is niet gaar.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ligt aan de xbox! Een dvd misdruk komt 1000x minder voor dan een gare xbox .
komt vanzelf!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijn Xbox360 is niet gaar.
Het is net een maand oude Xbox360 slim.
En het komt alleen bij deze game voor
Bij andere games heb ik het niet.
Ik kijk op de bank naar sherlock en maak een sjaal, maar ik heb ranjaquote:Op donderdag 4 november 2010 14:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zit met chocomel en een sjaal op de bank naar een film te kijken XD
Ik heb er ook ervaring mee hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt vanzelf!
Ik spreek uit zeer ruime ervaring
Nee joh, ik heb de mijne alweer een jaar of vierquote:Op donderdag 4 november 2010 15:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja kut xboxxen, allemaal gaan ze stuk echt belabberd
ja jongen, het mijn werk dus geloof me maarquote:Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb er ook ervaring mee hoor
Je werk is xboxen fixen?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja jongen, het mijn werk dus geloof me maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |