quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
fok op mobielquote:
oh, ok, dan is het niet erg, dan was het mij al helemaal nooit geluktquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik ben sheldon en leonard in een
pm de adminquote:Op woensdag 3 november 2010 20:27 schreef PeZu het volgende:
kan iemand die extra r weghalen, ik faalde
Geen status.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik werk 'maar' 32 uur per week heEn dan onregelmatig
Vr + za + zo wel weer werken
![]()
[..]
Hoe ist met je blessure?
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef TheFamousMan het volgende:
LAN-party in habbo hotel, iemand?![]()
DJ-Arnold is in da hotel
dat moet je niet aan mij vragenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nerds
[..]
lol
Ik hoop dat je meer Leonard bent dan Sheldon
Sheldon is echt vreselijk
Neh, ik denk het nietquote:Op woensdag 3 november 2010 20:28 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Zou de persoon die de pagina 'nerd' maakte dan ook een nerd zijn?
Nerds roelerenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef Solique het volgende:
Avond
Jemig, is het overal nerd avond geworden ofzo. Lees zowat in elke sc wel iets over nerds.
Jawel, want je kent jezelfquote:
quote:
Ja, goed hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist?
Coole sint UI trouwens![]()
Bewonersoverleg? Van een pand waar niemand in kan wonen nogquote:Op woensdag 3 november 2010 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer vertrokken uit Deventernet bewonersoverleg gehad. Was heel gezellig
ok, het was slechts een grolletje, eigenlijk ben ik drakendoder13quote:
Haha, zo negatief is dat artikel nietquote:Op woensdag 3 november 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, ik denk het nietWant alleen mensen die geen nerd zijn willen er een negatief iets van maken
Wrapsssssquote:
mijn wens kwam uitquote:
kijk gerust hoor, maar zoals mijn moeder vroeger altijd zei: kijken doe je met je ogen, maar dat sloeg nergens op, dus post gezellig meequote:Op woensdag 3 november 2010 20:30 schreef Flippiee het volgende:
Koffieee
En ik heb hier ooit eens een topic meegepostDus kwam weer eens kijken
Hey Flipskequote:Op woensdag 3 november 2010 20:30 schreef Flippiee het volgende:
Koffieee
Voel me al iets meer op mijn gemak.quote:
flipsquote:Op woensdag 3 november 2010 20:30 schreef Flippiee het volgende:
Koffieee
Ik had ooit 50 accounts ofsoquote:Op woensdag 3 november 2010 20:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ok, het was slechts een grolletje, eigenlijk ben ik drakendoder13
Doe ikquote:Op woensdag 3 november 2010 20:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kijk gerust hoor, maar zoals mijn moeder vroeger altijd zei: kijken doe je met je ogen, maar dat sloeg nergens op, dus post gezellig mee
Soliquequote:
dan ben ik lennardquote:Op woensdag 3 november 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nerds roeleren
[..]
Jawel, want je kent jezelf
[..]
Was lekker dus?
welkom in deze gezellige verslavende scquote:
Oh, das mooiquote:Op woensdag 3 november 2010 20:29 schreef Ferb het volgende:
[..]
Geen status.
Heb niet echt pijn meer gehad, binnenkort naar 't ziekenhuus.
en Big Bang Theory ?![]()
![]()
![]()
Ja was t lekker? Wat had je erop?quote:
Niicequote:Op woensdag 3 november 2010 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, goed hoor![]()
En dank je, ik had hem weer teriggevonden.
Hoe is het daar?
[..]
Bewonersoverleg? Van een pand waar niemand in kan wonen nog?
Jaaaquote:
welke wens?quote:
Hoiquote:Op woensdag 3 november 2010 20:33 schreef Flippiee het volgende:
Doe ik
Om mee te praten dan maar wrapsWat voor wraps dan eigenlijk
Oef rode peper, ik kan niet tegen pittig etenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa![]()
[..]
welke wens?![]()
[..]
Hoi![]()
Lekkere wraps![]()
Met veel groenten en rode peper en wat kaas..en knoflooksaus
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa![]()
[..]
welke wens?![]()
[..]
Hoi![]()
Lekkere wraps![]()
Dankje, weet niet of ik hier vaak kom hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
welkom in deze gezellige verslavende sc
[..]
Hoi![]()
Lekkere wraps![]()
[..]
Jaaa![]()
[..]
welke wens?![]()
[..]
Hoi![]()
Lekkere wraps![]()
Dat kan je lerenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:35 schreef dirkjo het volgende:
Oef rode peper, ik kan niet tegen pittig eten
mijn hartje, wat doe jequote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje, weet niet of ik hier vaak kom hoor
[..]
Oeh dat klinkt wel goed jaMijn moeder maakt wel eens wraps met zo' n Honig familiepakket, verder nooit echt vers op de groente erin na dan
Gewoon aan koffie/thee blijven denken dan blijf je hier langs komen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje, weet niet of ik hier vaak kom hoor
Mijne waren heel versquote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef Flippiee het volgende:
Oeh dat klinkt wel goed jaMijn moeder maakt wel eens wraps met zo' n Honig familiepakket, verder nooit echt vers op de groente erin na dan
meezinger!quote:Op woensdag 3 november 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ghihi.
Nu op de radiejooo:
Jeugdsentiment ftw
Dan kom ik als ik jou hier ook spot goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koffie, elke dag. Verslaving kan ik het nu wel noemen, want ik moet rond 4 uur drinken anders trek ik de rest van de dag nietquote:Op woensdag 3 november 2010 20:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon aan koffie/thee blijven denken dan blijf je hier langs komen.
Mijn mama maar eens overhalen dan, ze kookt sowieso laatste tijd lekkerquote:
Fijn van de geen pijnquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kom ik als ik jou hier ook spot goeduhm pomtie dom. TralalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Kijk, genoeg redenen om hier langs te blijven komen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Koffie, elke dag. Verslaving kan ik het nu wel noemen, want ik moet rond 4 uur drinken anders trek ik de rest van de dag niet
quote:
Ja als ik tijd heb zal ik het proberenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijk, genoeg redenen om hier langs te blijven komen.
ja die is natuurlijk woest aantrekkelijk zoals ik dat ook benquote:Op woensdag 3 november 2010 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn van de geen pijn![]()
Hoe is het verder dan met je mop?
En PeZu, da's dan wel beter dat je meer op Lennard lijkt![]()
Wromnie?quote:
Praat je wel eens vaker met jezelfquote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met mij ook alles goed.
Want wij zijn de dezelfde persoon hihihahaeinz!!!!!11!!!_
Waarom praat je met jezelf?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met mij ook alles goed.
Want wij zijn de dezelfde persoon hihihahaeinz!!!!!11!!!_
Nou ja, ik val wel op nerdsquote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die is natuurlijk woest aantrekkelijk zoals ik dat ook ben_!
Ik hou wel van beetje pittig, moet wel smaak aan zitten natuurlijk. Maar zo pittig dat je het irritant vind worden of het gewoon de aandacht trekt van het eten, nee dankuquote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wromnie?
Ze waren helemaal niet zo heel pittig hoor...
Nee, wel spelenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Praat je wel eens vaker met jezelf
Ik heb op school met een ontwerp/grafeer opdracht een linux bordje gemaakt/ontworpen. Val je nu op mij?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom praat je met jezelf?![]()
[..]
Nou ja, ik val wel op nerds![]()
Met name op Linux-nerds
Dat is toch ook heul niet lekker meerquote:Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef dirkjo het volgende:
Ik hou wel van beetje pittig, moet wel smaak aan zitten natuurlijk. Maar zo pittig dat je het irritant vind worden of het gewoon de aandacht trekt van het eten, nee danku
ooh ubuntu of al linux based operation systems you're my favoritequote:Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Met name op Linux-nerds
Geen id, ik d8 laat ik eens origineel zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Met name op Linux-nerds
Vertel dat mijn moeder maarquote:Op woensdag 3 november 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is toch ook heul niet lekker meer
Linux is liefquote:Op woensdag 3 november 2010 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ubuntu of al linux based operation systems you're my favorite
Nee, niet per definitiequote:Op woensdag 3 november 2010 20:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb op school met een ontwerp/grafeer opdracht een linux bordje gemaakt/ontworpen. Val je nu op mij?
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ubuntu of al linux based operation systems you're my favorite
is een quote van sheldonquote:Op woensdag 3 november 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet per definitieEn volgens mij ben jij te jong toch?
![]()
[..]
Veel te jongquote:Op woensdag 3 november 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet per definitieEn volgens mij ben jij te jong toch?
![]()
[..]
Linux is user friendly, its just very selective of its friendsquote:
Mensen die origineel zijnquote:Op woensdag 3 november 2010 20:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen id, ik d8 laat ik eens origineel zijn
Weet ik toch welquote:
quote:
Dan moet je daar voor zorgenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel graag een vriendin wil.
Onder de 18 is echt te jongquote:
Ja dit dusquote:Op woensdag 3 november 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je daar voor zorgen
Ik winquote:Op woensdag 3 november 2010 20:45 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb op school met een ontwerp/grafeer opdracht een linux bordje gemaakt/ontworpen. Val je nu op mij?
Bedoel je dat letterlijkquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik win![]()
Ik heb mijn eigen kernel gecompiled.
is niet erg, heeft bijna iedere jongere van onze leeftijd, gelukkig heb ik nooit gebeld naar die habbo lijn, dan zou het ook gewoon erg zijn geweestquote:Op woensdag 3 november 2010 20:32 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik had ooit 50 accounts ofso
geen idee waarom
Ok.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je daar voor zorgen
klopt letterlijk, broekies weten niet hoequote:
oohw en nuquote:
Ik ben 19.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onder de 18 is echt te jong
Die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Linux is user friendly, its just very selective of its friends
Tuurlijk nietquote:
* dirkjo trekt zich terugquote:Op woensdag 3 november 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik win![]()
Ik heb mijn eigen kernel gecompiled.
da's toch met een piem0l?quote:
Vies??, what's wrong with it?quote:
Paar nummertjes terug hadden pezu en ik het nog over de viesheid van seks. Niks van geloven natuurlijkquote:
Ohja, hij is 16 hequote:Op woensdag 3 november 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Onder de 18 is echt te jong
Ik dacht met een eikelquote:
Hi Fredquote:Op woensdag 3 november 2010 20:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Call me Fred because I can make your bed rock.
quote:
Tuurlijk niet, slimpie. hihiquote:Op woensdag 3 november 2010 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht met een eikel
[..]
Hi Fred
[..]
tot zoquote:
quote:
10 uur, eerst koffie.quote:
ofcourse, koffie voor allesquote:
Nu snap ik het nietquote:
Hihiquote:
is om 4 uur al begonnenquote:
uhm neequote:
Mijn fout denk ik in dit topic, ben al wieberenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:00 schreef Solique het volgende:
Met al die jongeren hier lijkt het steeds meer singles dan KSC.
* Solique gaat aan de koffie
Ik denk niet alleen die van jouquote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn fout denk ik in dit topic, ben al wieberen
Nee!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geilquote:
Je hebt wel gelijk een positieve uitkomst, je merkt het gelijk die singles afkomst. ( oh, wacht zit ik ookquote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
bij mij? Denk het nietquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
UPC ?quote:
Ik dacht dat flippie..nou ja..lama.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:02 schreef Solique het volgende:
Je hebt wel gelijk een positieve uitkomst, je merkt het gelijk die singles afkomst. ( oh, wacht zit ik ook)
terug bokken!quote:
Ja, als ik er niets van voel dan kan ik beter met mezelf gaan spelen, n'est-ce pas?quote:
eindelijk weer OT, doen we de TT eer aanquote:
heh watquote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat flippie..nou ja..lama.
nou niet helemaalquote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eindelijk weer OT, doen we de TT eer aan
Een man wasquote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat flippie..nou ja..lama.
jeweettochhoeikutbedoehoeeeeeeeeeeeeeeeellllllquote:Op woensdag 3 november 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als ik er niets van voel dan kan ik beter met mezelf gaan spelen, n'est-ce pas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
baazquote:Op woensdag 3 november 2010 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
nerderkinderen en koffie
daar moet ik in gepost hebben natuurlijk
quote:
Ik maak singles onveiligquote:Op woensdag 3 november 2010 21:11 schreef Panda72 het volgende:
Huppel hoe gaat het met je? Je word gemist hier(door mij in ieder geval)
Omdat je lief bentquote:
quote:
quote:
oohwquote:
oeh bitch fightquote:Op woensdag 3 november 2010 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook maar dan omdat ze PeZu straks nog in pikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zij weer van mijquote:Op woensdag 3 november 2010 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh. PM eens hoe of wat
[..]
Maar dat verlies ik van Huppels
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
jeweettochhoeikutbedoehoeeeeeeeeeeeeeeeelllllljahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Chick doe eens normaal johquote:Op woensdag 3 november 2010 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh. PM eens hoe of wat
[..]
oohwquote:Op woensdag 3 november 2010 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh. PM eens hoe of wat
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:15 schreef Ferb het volgende:
Heb nog niet eens suikertaartje gegroet
Hoi troeliewoelieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Troeliewoelie'squote:
Okie.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Echt hequote:Op woensdag 3 november 2010 21:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Inderdaad, was ff weg om te vragen hoe oud me moeder was en ik kan weer volop scrollen
Ja hehe, ik zei uren geleden al hoi tegen jouquote:Op woensdag 3 november 2010 21:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ohja ook nog ff doen.
Hoi suikertaartje
Mooiiii.quote:
I noesquote:Op woensdag 3 november 2010 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hehe, ik zei uren geleden al hoi tegen jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Koffiequote:Op woensdag 3 november 2010 21:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooiiii.
Ja goed, zit inmiddels aan mn pot thee, dan is alles goed![]()
Bonsoir madame, įa va?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:10 schreef Panda72 het volgende:
Bonsoir, terug van franse les(moeilijk) en wat gaat het hier weer snel
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
deze windows veteraan gaat ubuntu 10.10 instalerenen wat is Ubuntu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
deze windows veteraan gaat ubuntu 10.10 instalerenVerstandige keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
nee maar ik was wat mensen kwijtquote:
dat was iets van 20 minuten geleden kerolquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en wat is Ubuntu?Das nou een kick-ass besturingssysteem. Eentje waarmee je chickies kunt scorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
bazen UI trouwensquote:
deze windows veteraan gaat ubuntu 10.10 instalerenEn dat is zo simpelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zoene als Marijke.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Das nou een kick-ass besturingssysteem. Eentje waarmee je chickies kunt scoren.
jaquote:
Nou ik ga nu slapen dus als je even wachtquote:Op woensdag 3 november 2010 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
Ps waar blijf je tis al lang 9 uur geweest
* MPG geeft suikertje een kop cappuccino en een glaasje waterquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:26 schreef MPG het volgende:
[..]
wachten ben ik slecht inquote:Op woensdag 3 november 2010 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik ga nu slapen dus als je even wacht
mij ook nietquote:
meisje meisjes ftwquote:
Wacht maar tot je penguin racer een keer gedaan hebtquote:
Dat is een feit.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze fascinerende en prachtige borsten heeft.
Dan nog word ik niet heet van jongens met Ubuntuquote:Op woensdag 3 november 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wacht maar tot je penguin racer een keer gedaan hebt
Das pas kick-assquote:Op woensdag 3 november 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wacht maar tot je penguin racer een keer gedaan hebt
Ik heb beiden, voor de ene chick windows en voor de ander ubuntu. Bazen stijlquote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan nog word ik niet heet van jongens met Ubuntu
Ik ben een meisje meisje maar met computer fascinatiequote:
Ook niet als meneer taart het heeft?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Joahquote:
nou....quote:
playerquote:Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb beiden, voor de ene chick windows en voor de ander ubuntu. Bazen stijl
k heb helaas ook weer windowsquote:Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Een getuigenverklaring geldt ook als bewijsquote:Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pics, foto's, evidence, bewijs
om half tien?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef -Engel- het volgende:
Hoi koffie- en theeleuten
vraagje voor jullie: welke thee/koffie etc kan ik het beste drinken in Spanje?
Of zal ik het gewoon maar helemaal laten? En gewoon Sangria blijven drinken
wacht maar tot ik ubuntu hebquote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach man, wat doe je moeilijkquote:Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou....
eerst een systeem leeg maken, dan downloaden, dan die download op je systeem zien te krijgen....
sowieso, computers..ze moeten het doen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Wie moet ik PM'en?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
k heb helaas ook weer windowsMoet toch wat om te kunnen wow-en
![]()
[..]
Een getuigenverklaring geldt ook als bewijs
Die heeft het al.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ook niet als meneer taart het heeft?
Redelijkquote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef TheFamousMan het volgende:
om half tien?
ligt eraan hoe goed je er tegen kan
Jamaar, wel de goeie chickieSquote:Op woensdag 3 november 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, niet per definitie hoor
Slechts een beperkt aantal chickies
Hoiquote:Op woensdag 3 november 2010 21:32 schreef -Engel- het volgende:
Hoi koffie- en theeleuten
vraagje voor jullie: welke thee/koffie etc kan ik het beste drinken in Spanje?
Of zal ik het gewoon maar helemaal laten? En gewoon Sangria blijven drinken
Die had ik al heel langquote:Op woensdag 3 november 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
Ik krijg KSC-ads... de koffieverbetermeter.
Niemand, het getuigschrift staat in m'n sigquote:
Computersquote:Op woensdag 3 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sowieso, computers..ze moeten het doen.
einde van de fascinatie.
Arme meneer taartquote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die heeft het al.
Not working.
Joahquote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben ook een nerd.
Zal ik opnoemen wat ik heb?
Da's kut... Had je er al iets voor in gedachten dan, wat je er mee wilde doen?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
Godverdegodverdegodver. Dacht nog wat geld over te houden van wat we gespaard hadden, maar echt niet dus.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niemand, het getuigschrift staat in m'n sig
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaquote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben ook een nerd.
Zal ik opnoemen wat ik heb?
Trustenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef Ferb het volgende:
Mijn avond-stappenplan.
Slapen.
Slaap lekker allen![]()
![]()
Wat wou je kopen dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
Godverdegodverdegodver. Dacht nog wat geld over te houden van wat we gespaard hadden, maar echt niet dus.![]()
![]()
downloaden, formateren, weg iso.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach man, wat doe je moeilijk
Downloaden, formatteren, installeren en tijdens het installeren gewoon blijven fok!kenEn als je Windows wilt houden dan kun je stap 1 overslaan en er een partitietje bij fixen
Windows installeren, da's pas moeilijk
Trusten Ferbquote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef Ferb het volgende:
Mijn avond-stappenplan.
Slapen.
Slaap lekker allen![]()
![]()
Als je dat cdtje er in pleurt kun je em opstarten zonder te installeren. Dan kun je em van daaruit installeren en Fok!ken tegelijkquote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
downloaden, formateren, weg iso.
fokken zonder os is best lastig.
windows kan ik met mijn ogen dicht, veteraan he?
Ik vergeet mijn Gameboy Colorquote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een desktop, laptop, powermac G4, Xbox360, PS3, iPod Touch, NDS
Ik hou niet van applequote:Op woensdag 3 november 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een desktop, laptop, powermac G4, Xbox360, PS3, iPod Touch, NDS
De leukstequote:
Ik ook nietquote:
trusten Ferbquote:Op woensdag 3 november 2010 21:38 schreef Ferb het volgende:
Mijn avond-stappenplan.
Slapen.
Slaap lekker allen![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nietHet ziet er mooi uit maar daar is dan ook alles mee gezegd
Verpatsen die hap, zou ik doenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gekregen van een oom die een nieuwe mac heeft gekocht
mail mij even een lege cd danquote:Op woensdag 3 november 2010 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je dat cdtje er in pleurt kun je em opstarten zonder te installeren. Dan kun je em van daaruit installeren en Fok!ken tegelijk
Ja, ho, zijn Ubuntu is ongeveer het enige dat me NIET opwindtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Je kunt em gratis opvragen: https://shipit.ubuntu.com/quote:
Nouja, we hadden 1500 euro gespaard, mede om ook onze vakantie (creditcard) af te betalen. Nu komt er nog eens zorgverzekering (ik zat eerst collectief maar ben van werkgever gewisseld) van fucking 4 maanden bovenop, plus aan het begin van het jaar straks ook nog allemaal die kutbelastingen.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah
[..]
Da's kut... Had je er al iets voor in gedachten dan, wat je er mee wilde doen?
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ho, zijn Ubuntu is ongeveer het enige dat me NIET opwindt
Het lijkt mij toch een extra dimensieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gelukkig vind je em dan gewoon leuk
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Da's wel kut jaquote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, we hadden 1500 euro gespaard, mede om ook onze vakantie (creditcard) af te betalen. Nu komt er nog eens zorgverzekering (ik zat eerst collectief maar ben van werkgever gewisseld) van fucking 4 maanden bovenop, plus aan het begin van het jaar straks ook nog allemaal die kutbelastingen.Weg spaargeld en eventueel een leuk horloge voor mijn man. Nou is dat laatste natuurlijk luxe, maar wilde ik 'm wel graag geven...
de install loopt alquote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt em gratis opvragen: https://shipit.ubuntu.com/
En anders koop je morgen een cdtje
En tsja, als je al Ubuntu had dan had je heel gemakkelijk een bootable USB stick kunnen makenMaar voor onder Windows zijn er vast ook handleidingen, Google is je vriend
If you can't beat them, join themquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch een extra dimensieMaar gelukkig vind je em dan gewoon leuk
quote:
Fijn dat je huis opschiet, werd tijdquote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben weer thuis.huis schiet lekker op
gezellige meet gehad met medebewoners
![]()
Oma is bijna dood
![]()
oeh.that sucks, sterkte fles!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Oma is bijna dood
![]()
Goed van het huisquote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Oma is bijna dood
![]()
de gehele schijf ZAL gebruikt wordenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En voor vragen mag je altijd mij of vast ook bij MPG (die meer weet
) terecht
Zelfs daarvoor zou ik hem niet gebruiken. Puur omdat ik geen apple wil. Moet m'n ipod ook nog steeds verkopen, maar die is zo oud en verkloot dat dat niet gaat lukken denk ikquote:Op woensdag 3 november 2010 21:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, gebruik hem voor mijn grafische opleiding.
Daarvoor zijn Macs
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Oma is bijna dood
![]()
Mja. Pa en ma en oom en tante zitten er min of meer permanent nu. Ik hoor het morgen wel...quote:
als het tijd is is het tijd, daar doe je niks aanquote:Op woensdag 3 november 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Pa en ma en oom en tante zitten er min of meer permanent nu. Ik hoor het morgen wel...
Alleen is het niet altijd tijd, soms is het veel te vroegquote:Op woensdag 3 november 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het tijd is is het tijd, daar doe je niks aan
En al is het wel tijd, het blijft kutquote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Alleen is het niet altijd tijd, soms is het veel te vroeg
klopt, dat komt ook voorquote:Op woensdag 3 november 2010 21:54 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Alleen is het niet altijd tijd, soms is het veel te vroeg
Ja, maar mensen die 80/90 zijn geworden kunnen zeggen dat ze nog een mooi leven hadden.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En al is het wel tijd, het blijft kut
Ja, maar het blijft kutquote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ja, maar mensen die 80/90 zijn geworden kunnen zeggen dat ze nog een mooi leven hadden.
Als je sterft op je 40e is het gewoon te vroeg.
Ik ook, jammer genoegquote:Op woensdag 3 november 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft kutWant als je van iemand houdt, dan wil je helemaal niet dat diegene weggaat
Maar als iemand jong is, is het dubbel kut... Daar weet ik zelf helaas alles van
leuk van je huis flesquote:Op woensdag 3 november 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Oma is bijna dood
![]()
yep, me toquote:Op woensdag 3 november 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft kutWant als je van iemand houdt, dan wil je helemaal niet dat diegene weggaat
Maar als iemand jong is, is het dubbel kut... Daar weet ik zelf helaas alles van
Is helemaal waar, en het is ook hoog tijd eigenlijk. Ze is 89. Ik denk dat het voor de kinderen wel een grote opluchting zal zijn ergens.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het tijd is is het tijd, daar doe je niks aan
sowieso, moet er niet aan denken dat je geen afscheid kan nemenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Wel gelukkig dat je nog lang genoeg de tijd hebt om afscheid te nemen enzo, als het zo onverwacht is, is dat zo'n rot gevoel als het nooit hebt kunnen doen.
quote:
Mja, gelegen komt het nooit iddquote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En al is het wel tijd, het blijft kut
Want omaquote:Op woensdag 3 november 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, gelegen komt het nooit idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |