Ik denk dat Paul ze vanuit z'n laptop of vanaf MD draait, terwijl Bart dat niet heeft en ze zodoende uit Dalet trekt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:29 schreef Pino112 het volgende:
@Sirolf: Waarom komen de Popduels-jingles op 3FMFan te staan? Is alleen maar als Bart invalt voor Paul...
dit heeft niks met verstand te maken het is een feit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal verstand van hè.
Nee hoor, hier nog een Giel fan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg alvast hoi, voor morgenochtend, als ik weer in mn uppie naar Giel ga luisteren hiero
seniorenzang heeft ook michiel bereiktquote:
Ik luister meestal ook wel hoor. Dan weet ik tenminste wie er op de gang staan. Wel zo handig (... en leuk).quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg alvast hoi, voor morgenochtend, als ik weer in mn uppie naar Giel ga luisteren hiero
Ik denk dat ik binnen niet al te afzienbare tijd ook overstap op 3fm in de ochtend. Na twee dagen Q Music Kristel 's ochtends te horen heeft m'n gebit amper nog glazuur op de tanden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
Edwin Evers Cee, Edwin Evers.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnen niet al te afzienbare tijd ook overstap op 3fm in de ochtend. Na twee dagen Q Music Kristel 's ochtends te horen heeft m'n gebit amper nog glazuur op de tanden.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:31 schreef alors het volgende:
ah ah oeeeeehhhhhhhh faaaaaaaaaaaaajjjjjjjjuuuuuuuurwwwwwwwwwwwuuuuuuuuuuuurrrrrrrkkkkkkkkkkkkk aaaaaaaaah aaaaah ahhhhhhhhhhhhhh ooooooooooooeeeeehhhhhhhhhhhhhh niiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhtttt jullllllllllllllyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ah ah ah
Edwin Evers, die met die typetjes die 'ie al 3244 jaar doet?quote:
Al 10 jaar de nummer een van de ochtend, Floris. Dat gaat Giel nooit lukken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Edwin Evers, die met die typetjes die 'ie al 3244 jaar doet?![]()
Nee, dat vind ik écht helemaal niks.
Hey Michiel, doe maar niet, bvdquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:32 schreef Pino112 het volgende:
@Michiel: Zou je dezer avond de nieuwe van BEP nog willen draaien?![]()
Die hoor ik niet als ik luister, is van 6 -> 6.30, en dan doet ie dat nog nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Edwin Evers, die met die typetjes die 'ie al 3244 jaar doet?![]()
Nee, dat vind ik écht helemaal niks.
En het is altijd nog leuker om naar te luisteren dan naar Giel die elke dag wanhopige pogingen doet om Miss Mondriool in zijn bed te krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die hoor ik niet als ik luister, is van 6 -> 6.30, en dan doet ie dat nog niet
Toch is dat gegeven wel grappig an sichquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:35 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En het is altijd nog leuker om naar te luisteren dan naar Giel die elke dag wanhopige pogingen doet om Miss Mondriool in zijn bed te krijgen.
Doe maar , ik luister niet ik kijk tvquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:32 schreef Pino112 het volgende:
@Michiel: Zou je dezer avond de nieuwe van BEP nog willen draaien?![]()
Nee, nee echt. Nooit. Dat nooit. Totale afstompmuziek en ik voel me 30 jaar ouder als ik een kwartier naar 538 luister.quote:
Oh ja, die komt morgen weer langs, dan nog maar een ochtendje Q.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:35 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
En het is altijd nog leuker om naar te luisteren dan naar Giel die elke dag wanhopige pogingen doet om Miss Mondriool in zijn bed te krijgen.
Echt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, die komt morgen weer langs, dan nog maar een ochtendje Q.
Daarom hoeft iemand het nog niet leuk te vinden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:33 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Al 10 jaar de nummer een van de ochtend, Floris. Dat gaat Giel nooit lukken.
Interessant.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daarom hoeft iemand het nog niet leuk te vinden.
Ik luister helemaal geen radio 's ochtends. Ik ben al geen ochtendmens en door het ge-o.h. wordt m'n humeur er niet beter op. VH1 Classic FTW wat mij betreft!
Really.quote:
Ik zie het staan ja. Goede smoesquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Really.Maar, aldus Giel, 'niet voor haar eigen nieuwe single maar om een speciale samenwerking met [naam-is-me-ontschoten-volgens-mij-een-of-andere-dance-knakker]'.
Gelukkig is ze er morgen héél vroeg, namelijk rond 7.30 uur zie ik net op Twitter. Tegen de tijd dat ik de radio aan zet is ze dus (hopelijk) alweer weg.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Really.Maar, aldus Giel, 'niet voor haar eigen nieuwe single maar om een speciale samenwerking met [naam-is-me-ontschoten-volgens-mij-een-of-andere-dance-knakker]'.
Ik denk dat ze alleen langs komt als ze niet ongesteld is. Dus een keer per maand zijn we MM-loos.quote:
Ik vind dat je me de laatste tijd wel heel erg vaak gelijk geeft, Hans. It's scaring the living daylights out of me!quote:
Hans is naarstig opzoek naar een partner voor de donkere dagen. Ik weet niet of je je geroepen voelt ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind dat je me de laatste tijd wel heel erg vaak gelijk geeft, Hans. It's scaring the living daylights out of me!
Ik help wel duwenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
Die Tom moet ook eens de afgrond ingeduwd worden.
Ohja, done!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo menschels!
Pinooooooooooooooo, voeg je m ff toe op 3FMfan?
Ik was t topic namelijk kwijt!
Meuj!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:26 schreef minthy het volgende:
![]()
ff afleiding zoeken, geen zin in studeren
het schijnt iets met voetbal te zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:54 schreef minthy het volgende:
Wat een rust hiernormaal kan ik jullie amper bijhouden!
Ow, dat verklaart een heleboelquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het schijnt iets met voetbal te zijn.
Sorry, zal er wat voorzichtiger mee zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind dat je me de laatste tijd wel heel erg vaak gelijk geeft, Hans. It's scaring the living daylights out of me!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Stra? Stra? Stra? Stra? Stra? Stra? Stra? Stra? Stra? Stra? Ra! Ra Ra! Ra Ra Ra!
kijk, er is toch nog iemand die me warmte biedt!quote:
heb je een beetje lekker gewerkt dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
kijk, er is toch nog iemand die me warmte biedt!
en ja, had geen zin in de bios, werkdag was al lang genoeg
ah, zielig doen werkt. al 2 dames die me een kusje geven.quote:
mwoah, kreeg vandaag te horen dat ik lunch MOET nemen en dat mijn reistijd geen werktijd meer is. dus dat is anderhalf extra op t werk zonder extra loon.....quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je een beetje lekker gewerkt dan?
ik keek gewoon pas net in dit topicquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
ah, zielig doen werkt. al 2 dames die me een kusje geven.
ah ja, zoals de meeste mensen hebben dusquote:mwoah, kreeg vandaag te horen dat ik lunch MOET nemen en dat mijn reistijd geen werktijd meer is. dus dat is anderhalf extra op t werk zonder extra loon.....
maar ik hoop dat veenstra en rudy me opvrolijken (ff ontopic reactie maken)
Dat reistijd heen/terug naar huis toe geen werktijd is lijkt me logisch (da's je eigen probleem tenslotte), maar als het reizen vanaf je vaste werkplek zijn naar een klant toe valt dat wél binnen je werktijd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
mwoah, kreeg vandaag te horen dat ik lunch MOET nemen en dat mijn reistijd geen werktijd meer is. dus dat is anderhalf extra op t werk zonder extra loon.....
maar ik hoop dat veenstra en rudy me opvrolijken (ff ontopic reactie maken)
tis in mijn geval zo dat ik werkte in Groningen, maar die vestiging gaat per april sluiten. We moeten/kunnen/mogen allemaal naar Leeuwarden. Samen met een collega zijn wij daar als eersten heen gegaan om te ondersteunen en zolang we ondersteunden zouden we onze reistijd als werktijd kunnen indienen. Nu blijkt dat we per 1 november definitief naar Leeuwarden overgeplaatst zijn en dus geen reistijd=werktijd meer hebben. We wsiten dat dat zo zou zijn, maar eigenlijk was min of meer afgesproken dat dat pas zou gebeuren zodra al mijn direct collega's verplicht overmoeten en dat is pas in januari. We worden nu dus een beetje gestraft omdat wij de eersten zijn die gaan. ik ben nu 11uur van huis terwijl ik 8 uur betaald krijg terwijl de collega's die voorlopig in Groningen blijven 8,5-9 uur van huis zijn en 8 uur betaald krijgen. En daar balen we een beetje vanquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat reistijd heen/terug naar huis toe geen werktijd is lijkt me logisch (da's je eigen probleem tenslotte), maar als het reizen vanaf je vaste werkplek zijn naar een klant toe valt dat wél binnen je werktijd.
Zou t ook helpen als ik dat doe...?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik ben de beroerdste nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zou t ook helpen als ik dat doe...?
Ik ben namelijk best zielig atm...
Shit !!! Naja, hoef ik daar ook niet meer op te wachten. Tnx voor je reactione.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Is al gedraaid als eerste plaat van die show, #5 in MT5
tja, als je dichterbij woonde was ik ze wel even echt komen brengenquote:
Liefquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, als je dichterbij woonde was ik ze wel even echt komen brengen
stuur hem naar een speeddate-evenement! en de hij kan altijd nog in mijn kamer in Grunn trekken. neem ik zijn plaats wel inquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Lief
Ik ben namelijk ook een beetje 'allein allein'.
Of nouja, eigenlijk niet allein genoeg, die ex van me woont hier nog steeds!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:36 schreef minthy het volgende:
Hij begint te wennen, die nieuwe van de BEP
Potverdikkie, gemist.quote:
Ach, ik vrees dat we er mee doodgegooid gaan worden de komende tijdquote:
quote:
Ik denk ook niet dat Rob ooit het huis in gaat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
Rudy gaat btw niet het glazen huis in. hij is dan niet in Nederland.
in 1 of andere hyvespoll staat Stenders dik bovenaan, ver voor Ekdom en Beelen. MAar volgens Freek wil Rob zelf niet...
hij heeft het ooit gedaan (2006?) dus als hij niet gaat heeft ie iig een goede reden. Sander wil ook niet meer en van Beelen en Ekdom kan ik me voorstellen dat die een jaartje overslaan. Ik denk dat iig Veenstra een grote kans maaktquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Rob ooit het huis in gaat.
Jou plaatje vandaag weer een paar keer gedraaid (Broken Bells - The High Road). Wat een track!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Rob ooit het huis in gaat.
Ik denk zomaar dat Ekdom er wel ingaat hij heeft 2 jaar geleden al een jaartje er niet in gezeten maar Beelen mag van mij wel een keer iemand anders voor in de plek komen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij heeft het ooit gedaan (2006?) dus als hij niet gaat heeft ie iig een goede reden. Sander wil ook niet meer en van Beelen en Ekdom kan ik me voorstellen dat die een jaartje overslaan. Ik denk dat iig Veenstra een grote kans maakt
ik hoop ook dat Ekdom er in gaat en volgens mij wil hij ook, maar ik kan me voorstellen dat ie skiptquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Ekdom er wel ingaat hij heeft 2 jaar geleden al een jaartje er niet in gezeten maar Beelen mag van mij wel een keer iemand anders voor in de plek komen.
Ik ga voor Ekdom, Veenstra en Rabbering of ipv Rabbering Verschuuren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop ook dat Ekdom er in gaat en volgens mij wil hij ook, maar ik kan me voorstellen dat ie skipt
Beelen hoeft voor mij niet....mijn dreamteam is Ekdom, Veenstra en Stenders ondanks dat die laatste niet wil. In zijn plaats dan Timur (en Ramon, maar die mag alleen sidekicken bij Timur) of Rabbering. en de ultieme horror zou Miranda, Bart en Frank D zijn in mijn ogen.....
Mag ik vragen hoe vaak jij naar Dane hebt geluisterd?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop ook dat Ekdom er in gaat en volgens mij wil hij ook, maar ik kan me voorstellen dat ie skipt
Beelen hoeft voor mij niet....mijn dreamteam is Ekdom, Veenstra en Stenders ondanks dat die laatste niet wil. In zijn plaats dan Timur (en Ramon, maar die mag alleen sidekicken bij Timur) of Rabbering. en de ultieme horror zou Miranda, Bart en Frank D zijn in mijn ogen.....
eerlijk? alleen als vervanger van Coen en dat vond ik helemaal niks. en heel af en toe het laatste stukje van ODOF (de meest on-3fmse titel imho, te puberaal) en daar werd ik ook niet wild enthousiast van. maar goed, misschien overdrijf ik watquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe vaak jij naar Dane hebt geluisterd?
Wie is dit? De 3FM-site geeft het niet aanquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Goede plaat dit. Eindelijk weer muziek.
Oneerlijk om hem zo te veroordelen dus. Met de rest ben ik het eens. Bart gaat daar als een hitjock staan presenteren en Miranda laat niemand anders aan het woord.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eerlijk? alleen als vervanger van Coen en dat vond ik helemaal niks. en heel af en toe het laatste stukje van ODOF (de meest on-3fmse titel imho, te puberaal) en daar werd ik ook niet wild enthousiast van. maar goed, misschien overdrijf ik wat
RAVEONETTES - Bangquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Wie is dit? De 3FM-site geeft het niet aan
nu helemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Geloof Raveonettes - Bangquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Wie is dit? De 3FM-site geeft het niet aan
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nu helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Vrees het ook.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef Waalwijker het volgende:
Het zal Domien wel worden, om @work wat bekender te maken.
Da;s wel t ultieme droomscenario ja!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga voor Ekdom, Veenstra en Rabbering of ipv Rabbering Verschuuren.
als ik een keer voreg wakker ben, of hij op een beter tijdstip zit zal ik eens een poging doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:26 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Oneerlijk om hem zo te veroordelen dus. Met de rest ben ik het eens. Bart gaat daar als een hitjock staan presenteren en Miranda laat niemand anders aan het woord.
+1quote:
ja, iedereen bedankt voor het attenderen op die gast. nu vind ik het ook een eikel! eerst kende ik hem niet eens en toen was mijn leven een stuk fijner!quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:04 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Customs. Ge-wel-dig !!!!
quote:
ehm...nou ja, ehm...slaap lekker samen!quote:
Graag gedaanquote:
Stel hem niet, ik herhaal NIET in als sms-tone!!quote:
weer een beetje opgeknapt?quote:
Kheb me wel eens beter gevoeld, maar ik leef nogquote:
Mijn KPN Swing kent maar 1 ringronequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Stel hem niet, ik herhaal NIET in als sms-tone!!
jij moet echt de meeste hippe gast zijn die ik virtueel ken Hansquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn KPN Swing kent maar 1 ringrone![]()
Trusten P en J !.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn KPN Swing kent maar 1 ringrone![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij moet echt de meeste hippe gast zijn die ik virtueel ken Hans
je doet dat ding onder je naam eer aanquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]. In elk geval een gast die er verstandig aan doet om zijn bril op te zetten " ringrone "
![]()
.
nja, dat laatste is puik, en ik hoop voor je dat dat eerste nog beter en beterder wordt!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb me wel eens beter gevoeld, maar ik leef nog
Klopt! Ga denk ik maar weer over naar een 3310 ofzo. Simpel bellen en sms'enquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maakt het leven weer wat minder zwaar.
die deel ik met 3 collega's als werktelefoon. t blijft een topapparaatquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Ga denk ik maar weer over naar een 3310 ofzo. Simpel bellen en sms'en
Dank jequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat laatste is puik, en ik hoop voor je dat dat eerste nog beter en beterder wordt!
Die krengen blijven het ook gewoon al-tijd doen! Beter dan die smartphones waar de accu na een dag weer leeg isquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die deel ik met 3 collega's als werktelefoon. t blijft een topapparaat
ik gebruik voornamelijk klok, sms, wekker, bellen spelletjes en andere functies. Ik kan er ook mee internetten, maar dat doe ik alleen bij noodquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dank je![]()
Van alle functies van mijn mobiel gebruik ik bellen het minst![]()
Volgens mij hebben wel meer mensen dat.
Oja, moet ik inderdaad nog even doen. Heeft met de grens van 100.000 te maken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je doet dat ding onder je naam eer aanheb je btw nog steeds niet uitgelegd
Oja, die is ook best wel okay !quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Ga denk ik maar weer over naar een 3310 ofzo. Simpel bellen en sms'en
die heb je op Fok! al bereikt....quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, moet ik inderdaad nog even doen. Heeft met de grens van 100.000 te maken.
Trustenquote:
Omdat er 's nachts geen hond luistert en 3FM overdag de nummer 1 wil worden. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:31 schreef minthy het volgende:
Joy divisionWaarom is de radio 's nachts zoveel beter dan overdag??
3Fm is toch al de nummer 1 ? Althans bij de doelgroep.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Omdat er 's nachts geen hond luistert en 3FM overdag de nummer 1 wil worden. Zo simpel is het.
wel jammer, juist daarmee zouden ze zich meer kunnen onderscheiden van anderen (Qmusic/538/enz). Lijkt nu overdag allemaal op elkaarquote:Op woensdag 3 november 2010 00:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Omdat er 's nachts geen hond luistert en 3FM overdag de nummer 1 wil worden. Zo simpel is het.
Doelgroepen interesseert niemand iets. Ze willen allround nummer 1 worden, en dat is nog steeds 538.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
3Fm is toch al de nummer 1 ? Althans bij de doelgroep.
Ja, maar als ze dat doen zakken ze juist in de peilingen. En dat is dus niet de bedoeling. Ze draaien nu al redelijk wat alternatieve muziek overdag, waardoor het beste knap is dat ze gewoon bovenin de lijstjes meedraaien.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
wel jammer, juist daarmee zouden ze zich meer kunnen onderscheiden van anderen (Qmusic/538/enz). Lijkt nu overdag allemaal op elkaar
3FM richt zich op jongeren en dat is 15 tot 34 jaar. En daarbij staan ze op plek1.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Doelgroepen interesseert niemand iets. Ze willen allround nummer 1 worden, en dat is nog steeds 538.
voordat 538 op 1 kwam stond daar skyradio (had ook met bereik te maken) en die hebben ook andere muziek stylen.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Doelgroepen interesseert niemand iets. Ze willen allround nummer 1 worden, en dat is nog steeds 538.
Ja, dat is leuk, maar je maakt mij echt niet wijs dat ze het wel prima vinden zo. Ze willen echt wel allround nummer 1 worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
3FM richt zich op jongeren en dat is 15 tot 34 jaar. En daarbij staan ze op plek1.
Dat zullen ze best willen maar het zal geen missie zijn. Ik denk dat ze het prima vinden zo, je kunt het vrijwel nooit iedereen naar de zin maken en als je de nummer 1 bent onder groep waar je je op richt is het prima. Een commercieel radiostation zal eerder heel graag allround nr. 1 zijn. maar in principe zeggen me die lijstjes allemaal niets, ik weet zelf goed wat ik wel en niet wil luisteren.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk, maar je maakt mij echt niet wijs dat ze het wel prima vinden zo. Ze willen echt wel allround nummer 1 worden.
Maar nog niet in deze reeksquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb je op Fok! al bereikt....
shit, verwarming nog niet uitgedraaid....dan blijft het zo lang warm...dan de tuindeuren maar ff open....
quote:Op woensdag 3 november 2010 02:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is dat niet die gozer die 2/3 van zijn show opneemt?
Op de fiets en in de auto op weg naar het werk zet ik het liefst Veronica aan sinds Jensen weer op de radio is. Gelukkig is die Rick van Zwetshuizen 's ochtends opgerot, wat een dom ouwehoerende aap is dat. Bovendien klinkt ie of zijn tong te groot is voor zijn mond of dat ie licht bezopen is. Helaas hoef je in het weekend Veronica niet aan te zetten, want dan verpest Van Veldhuizen de ether op zaterdag én zondagquote:
Hell yeahquote:
Yup. Heather Novaquote:
Serieus, hier ook al?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Heather Nova![]()
![]()
![]()
. Trad een paar weken geleden nog op hier in Maastricht trouwens (Theater aan het Vrijthof). Uiteindelijk toch niet gegaan.
Yup, blijft een prachtige stemquote:Op woensdag 3 november 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, hier ook al?
Ik wist dat ze in Delft speelde![]()
Ik heb haar echt meer dan 10 keer gezien al, maar ik was mss wel ff gaan kijken of ik cd's of boeken had kunnen laten signeren als ik t geweten had![]()
Heather's Staying Alive cover is ook zo mooi, en die van Like A Hurricane
Ik vaak in kleine zaaltjes, in Tongeren zelfs een keer, altijd leuk hoor, maar dr laatste twee cd's zijn mwah.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, blijft een prachtige stem. En dame natuurlijk
.
Hier staat ook een rijtje van haar in de cd-kast. Heb haar op Pinkpop een keer live gezien.
spannend!!!!1quote:Op woensdag 3 november 2010 11:02 schreef themauster het volgende:
16 november worden de SR jocks bekend.
quote:We gaan weer stemmen. Gewoon, omdat het kan. En omdat het voor de Goede Zaak is (het Rode Kruis. Je weet toch.) WIE moet er in het Glazen Huis de dato 18 tot en met 24 december op de Markt in Eindhoven de Ghakste? Wie gaat er zonder eton vijf dagen lang verzoekplaatjes draaien voor geld. Opdat de Arme Negertjes ook een vrolijk kerstfeest hebben? Wordt het Giel Beelen? Gerard Ookstom? Coen & Sandra? Die Bril met die Disney Fixatie? Die chick die het met Moke doet? Claudia de Breij? Timur de Stagiair en/of Ramon? Het debiele broertje van Robert Jensen? Misschien. Maar wie zeker in het Glazen Huis moet, is natuurlijk onze goede vriend ROB STENDERS. Radiohoofd van het frisse omroepje PowNed & Altijd Grappig. Stem op hem. Rob is top. Zet Stenders op je kalenders! Nu allemaal naar de Hyves-pagina (lol) van Eric "TMG" Corton (lol) en STEM OP ROB.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Timur, Ramon en Giel please niet alsjeblieft
Ekdom, Domien en iemand anders, gok ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:12 schreef Marcoss het volgende:
Zal wel weer Beelen, Ekdom + een willekeurige vrouwelijke DJ worden.
Wil je minder donaties ofzoquote:
Die Bril met die Disney Fixatiequote:
Iddquote:Op woensdag 3 november 2010 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dan ben je na vele pogingen eindelijk op de radio, kun je je allerfavorietste plaat aanvragen en dan kom je met Pink aanzetten.
De hilariteit hequote:Op woensdag 3 november 2010 11:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Die Bril met die Disney Fixatie
Ik vond hem wel grappigquote:
Bovendien is hij onmisbaar bij het geld tellenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Overigens denk ik niet dat Ramon überhaupt dr in zou gaan, aangezien Lowlands hem al te primitief is
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:27 schreef alors het volgende:
[..]
Bovendien is hij onmisbaar bij het geld tellen
Ik hoop Rob,Bert en Ekdom, maar dat zal wel niet gebeurenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ekdom, Domien en iemand anders, gok ik.
Ondanks de enorme populariteit van Giel op FOK (quote:Op woensdag 3 november 2010 11:15 schreef alors het volgende:
Het worden toch Michiel, Domien en ik denk Ekdom
Ik ging ook meteen mijn rekening checken en die is niet heel dikquote:Op woensdag 3 november 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Wat is die Prince toch een lul ook met zn stomme kort van te voren aangekondige concerten als ik geen geld heb
Nou ja, het geld kan ik wel missen als ik echt wil, maar de vrije dagen gewoon niet, en tis weer op een doordeweekse dag, en ik heb dan ook geen oppas voor de honden, dus blegh.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ging ook meteen mijn rekening checken en die is niet heel dikMaarja godver als ik niet ga zul je zien dat hij nooit weer in Nederland komt... Dus...
Giel is in het glazenhuis ook wel anders dan normaal. Ik heb sowieso weinig moeite met Giel i.t.t de meeste hier.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ondanks de enorme populariteit van Giel op FOK () denk ik niet dat ze hem passeren eigenlijk.
Hij is nog maar één keer niet geweest, Ekdom twee keer niet. En alsof Ekdom niet ontzettend populair is...quote:Op woensdag 3 november 2010 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ondanks de enorme populariteit van Giel op FOK () denk ik niet dat ze hem passeren eigenlijk.
Ja, daarom vond ik Giel en Gerard ook zekerheidjesquote:Op woensdag 3 november 2010 12:07 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is nog maar één keer niet geweest, Ekdom twee keer niet. En alsof Ekdom niet ontzettend populair is...
Daarom vind ik het nu tijd dat Giel weer een keer overslaat.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik Giel en Gerard ook zekerheidjes
Onzin, op smoothies kun je prima een week leven hoor, da´s gewoon vast voedsel in hele kleine stukjes.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Ekdom is echt de nr. 1 voor in het glazenhuis.
Ik denk trouwens nog altijd dat de dj's 'achter de schermen' eten.
Dat kan ook prima, maar ik denk dat ze achter wel iets te eten krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:15 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Onzin, op smoothies kun je prima een week leven hoor, da´s gewoon vast voedsel in hele kleine stukjes.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, maar ik denk dat ze achter wel iets te eten krijgen.
Dat zou helemaal geweldig zijn jaquote:Op woensdag 3 november 2010 11:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoop Rob,Bert en Ekdom, maar dat zal wel niet gebeuren
26 keer Prince?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, het geld kan ik wel missen als ik echt wil, maar de vrije dagen gewoon niet, en tis weer op een doordeweekse dag, en ik heb dan ook geen oppas voor de honden, dus blegh.
Bovendien zegde hij dat concert in België toch weer af laatst?
Ik vertrouw m voor geen meter meer die gnoom.
En ik heb m al 26 keer gezien, maar niet meer in de laatste 8 jaar of zo
Jep, van de 3e naar de 1e verdieping. Nog steeds in hetzelfde pand dus.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:47 schreef Qunix het volgende:
3FM krijgt nieuwe studio?
Gaan ze ook verhuizen?
Ah...quote:Op woensdag 3 november 2010 13:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, van de 3e naar de 1e verdieping. Nog steeds in hetzelfde pand dus.
Klopt, worden twee studio's met een eindregie ertussen, en naast de grote studio ook gelijk een dedicated live optreed-ruimte. Geen gedoe op de gang dus meer.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah...
En ook weer met 2 studio's (geloof ik) met glas ertussen?
Uit het raam is dan minder spannend eigenlijk....
Whehehe ja, erg hequote:Op woensdag 3 november 2010 13:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
26 keer Prince?M'n vriendin is ook al zo'n fan (al heeft ie 'm minder vaak gezien
).
Thanks!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, worden twee studio's met een eindregie ertussen, en naast de grote studio ook gelijk een dedicated live optreed-ruimte. Geen gedoe op de gang dus meer.
Foto's kan je vinden op http://geenenkeleredenvoorpaniek.nl/
En de "ga jij maar even op de gang staan"-jingle dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, worden twee studio's met een eindregie ertussen, en naast de grote studio ook gelijk een dedicated live optreed-ruimte. Geen gedoe op de gang dus meer.
Foto's kan je vinden op http://geenenkeleredenvoorpaniek.nl/
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En de "ga jij maar even op de gang staan"-jingle dan?"Ga jij maar even in de dedicated live optreed-ruimte staan" klinkt niet zo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |