Bovendien is hij onmisbaar bij het geld tellenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Overigens denk ik niet dat Ramon überhaupt dr in zou gaan, aangezien Lowlands hem al te primitief is
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:27 schreef alors het volgende:
[..]
Bovendien is hij onmisbaar bij het geld tellen
Ik hoop Rob,Bert en Ekdom, maar dat zal wel niet gebeurenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ekdom, Domien en iemand anders, gok ik.
Ondanks de enorme populariteit van Giel op FOK (quote:Op woensdag 3 november 2010 11:15 schreef alors het volgende:
Het worden toch Michiel, Domien en ik denk Ekdom
Ik ging ook meteen mijn rekening checken en die is niet heel dikquote:Op woensdag 3 november 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Wat is die Prince toch een lul ook met zn stomme kort van te voren aangekondige concerten als ik geen geld heb
Nou ja, het geld kan ik wel missen als ik echt wil, maar de vrije dagen gewoon niet, en tis weer op een doordeweekse dag, en ik heb dan ook geen oppas voor de honden, dus blegh.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ging ook meteen mijn rekening checken en die is niet heel dikMaarja godver als ik niet ga zul je zien dat hij nooit weer in Nederland komt... Dus...
Giel is in het glazenhuis ook wel anders dan normaal. Ik heb sowieso weinig moeite met Giel i.t.t de meeste hier.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ondanks de enorme populariteit van Giel op FOK () denk ik niet dat ze hem passeren eigenlijk.
Hij is nog maar één keer niet geweest, Ekdom twee keer niet. En alsof Ekdom niet ontzettend populair is...quote:Op woensdag 3 november 2010 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ondanks de enorme populariteit van Giel op FOK () denk ik niet dat ze hem passeren eigenlijk.
Ja, daarom vond ik Giel en Gerard ook zekerheidjesquote:Op woensdag 3 november 2010 12:07 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is nog maar één keer niet geweest, Ekdom twee keer niet. En alsof Ekdom niet ontzettend populair is...
Daarom vind ik het nu tijd dat Giel weer een keer overslaat.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik Giel en Gerard ook zekerheidjes
Onzin, op smoothies kun je prima een week leven hoor, da´s gewoon vast voedsel in hele kleine stukjes.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Ekdom is echt de nr. 1 voor in het glazenhuis.
Ik denk trouwens nog altijd dat de dj's 'achter de schermen' eten.
Dat kan ook prima, maar ik denk dat ze achter wel iets te eten krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:15 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Onzin, op smoothies kun je prima een week leven hoor, da´s gewoon vast voedsel in hele kleine stukjes.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, maar ik denk dat ze achter wel iets te eten krijgen.
Dat zou helemaal geweldig zijn jaquote:Op woensdag 3 november 2010 11:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoop Rob,Bert en Ekdom, maar dat zal wel niet gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |