Op de fiets en in de auto op weg naar het werk zet ik het liefst Veronica aan sinds Jensen weer op de radio is. Gelukkig is die Rick van Zwetshuizen 's ochtends opgerot, wat een dom ouwehoerende aap is dat. Bovendien klinkt ie of zijn tong te groot is voor zijn mond of dat ie licht bezopen is. Helaas hoef je in het weekend Veronica niet aan te zetten, want dan verpest Van Veldhuizen de ether op zaterdag én zondagquote:
Hell yeahquote:
Yup. Heather Novaquote:
Serieus, hier ook al?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Heather Nova![]()
![]()
![]()
. Trad een paar weken geleden nog op hier in Maastricht trouwens (Theater aan het Vrijthof). Uiteindelijk toch niet gegaan.
Yup, blijft een prachtige stemquote:Op woensdag 3 november 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, hier ook al?
Ik wist dat ze in Delft speelde![]()
Ik heb haar echt meer dan 10 keer gezien al, maar ik was mss wel ff gaan kijken of ik cd's of boeken had kunnen laten signeren als ik t geweten had![]()
Heather's Staying Alive cover is ook zo mooi, en die van Like A Hurricane
Ik vaak in kleine zaaltjes, in Tongeren zelfs een keer, altijd leuk hoor, maar dr laatste twee cd's zijn mwah.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, blijft een prachtige stem. En dame natuurlijk
.
Hier staat ook een rijtje van haar in de cd-kast. Heb haar op Pinkpop een keer live gezien.
spannend!!!!1quote:Op woensdag 3 november 2010 11:02 schreef themauster het volgende:
16 november worden de SR jocks bekend.
quote:We gaan weer stemmen. Gewoon, omdat het kan. En omdat het voor de Goede Zaak is (het Rode Kruis. Je weet toch.) WIE moet er in het Glazen Huis de dato 18 tot en met 24 december op de Markt in Eindhoven de Ghakste? Wie gaat er zonder eton vijf dagen lang verzoekplaatjes draaien voor geld. Opdat de Arme Negertjes ook een vrolijk kerstfeest hebben? Wordt het Giel Beelen? Gerard Ookstom? Coen & Sandra? Die Bril met die Disney Fixatie? Die chick die het met Moke doet? Claudia de Breij? Timur de Stagiair en/of Ramon? Het debiele broertje van Robert Jensen? Misschien. Maar wie zeker in het Glazen Huis moet, is natuurlijk onze goede vriend ROB STENDERS. Radiohoofd van het frisse omroepje PowNed & Altijd Grappig. Stem op hem. Rob is top. Zet Stenders op je kalenders! Nu allemaal naar de Hyves-pagina (lol) van Eric "TMG" Corton (lol) en STEM OP ROB.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Timur, Ramon en Giel please niet alsjeblieft
Ekdom, Domien en iemand anders, gok ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:12 schreef Marcoss het volgende:
Zal wel weer Beelen, Ekdom + een willekeurige vrouwelijke DJ worden.
Wil je minder donaties ofzoquote:
Die Bril met die Disney Fixatiequote:
Iddquote:Op woensdag 3 november 2010 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dan ben je na vele pogingen eindelijk op de radio, kun je je allerfavorietste plaat aanvragen en dan kom je met Pink aanzetten.
De hilariteit hequote:Op woensdag 3 november 2010 11:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Die Bril met die Disney Fixatie
Ik vond hem wel grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |