26 keer Prince?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, het geld kan ik wel missen als ik echt wil, maar de vrije dagen gewoon niet, en tis weer op een doordeweekse dag, en ik heb dan ook geen oppas voor de honden, dus blegh.
Bovendien zegde hij dat concert in België toch weer af laatst?
Ik vertrouw m voor geen meter meer die gnoom.
En ik heb m al 26 keer gezien, maar niet meer in de laatste 8 jaar of zo
Jep, van de 3e naar de 1e verdieping. Nog steeds in hetzelfde pand dus.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:47 schreef Qunix het volgende:
3FM krijgt nieuwe studio?
Gaan ze ook verhuizen?
Ah...quote:Op woensdag 3 november 2010 13:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, van de 3e naar de 1e verdieping. Nog steeds in hetzelfde pand dus.
Klopt, worden twee studio's met een eindregie ertussen, en naast de grote studio ook gelijk een dedicated live optreed-ruimte. Geen gedoe op de gang dus meer.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah...
En ook weer met 2 studio's (geloof ik) met glas ertussen?
Uit het raam is dan minder spannend eigenlijk....
Whehehe ja, erg hequote:Op woensdag 3 november 2010 13:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
26 keer Prince?M'n vriendin is ook al zo'n fan (al heeft ie 'm minder vaak gezien
).
Thanks!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, worden twee studio's met een eindregie ertussen, en naast de grote studio ook gelijk een dedicated live optreed-ruimte. Geen gedoe op de gang dus meer.
Foto's kan je vinden op http://geenenkeleredenvoorpaniek.nl/
En de "ga jij maar even op de gang staan"-jingle dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, worden twee studio's met een eindregie ertussen, en naast de grote studio ook gelijk een dedicated live optreed-ruimte. Geen gedoe op de gang dus meer.
Foto's kan je vinden op http://geenenkeleredenvoorpaniek.nl/
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En de "ga jij maar even op de gang staan"-jingle dan?"Ga jij maar even in de dedicated live optreed-ruimte staan" klinkt niet zo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |