Op de fiets en in de auto op weg naar het werk zet ik het liefst Veronica aan sinds Jensen weer op de radio is. Gelukkig is die Rick van Zwetshuizen 's ochtends opgerot, wat een dom ouwehoerende aap is dat. Bovendien klinkt ie of zijn tong te groot is voor zijn mond of dat ie licht bezopen is. Helaas hoef je in het weekend Veronica niet aan te zetten, want dan verpest Van Veldhuizen de ether op zaterdag én zondagquote:
Hell yeahquote:
Yup. Heather Novaquote:
Serieus, hier ook al?quote:Op woensdag 3 november 2010 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Heather Nova![]()
![]()
![]()
. Trad een paar weken geleden nog op hier in Maastricht trouwens (Theater aan het Vrijthof). Uiteindelijk toch niet gegaan.
Yup, blijft een prachtige stemquote:Op woensdag 3 november 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, hier ook al?
Ik wist dat ze in Delft speelde![]()
Ik heb haar echt meer dan 10 keer gezien al, maar ik was mss wel ff gaan kijken of ik cd's of boeken had kunnen laten signeren als ik t geweten had![]()
Heather's Staying Alive cover is ook zo mooi, en die van Like A Hurricane
Ik vaak in kleine zaaltjes, in Tongeren zelfs een keer, altijd leuk hoor, maar dr laatste twee cd's zijn mwah.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, blijft een prachtige stem. En dame natuurlijk
.
Hier staat ook een rijtje van haar in de cd-kast. Heb haar op Pinkpop een keer live gezien.
spannend!!!!1quote:Op woensdag 3 november 2010 11:02 schreef themauster het volgende:
16 november worden de SR jocks bekend.
quote:We gaan weer stemmen. Gewoon, omdat het kan. En omdat het voor de Goede Zaak is (het Rode Kruis. Je weet toch.) WIE moet er in het Glazen Huis de dato 18 tot en met 24 december op de Markt in Eindhoven de Ghakste? Wie gaat er zonder eton vijf dagen lang verzoekplaatjes draaien voor geld. Opdat de Arme Negertjes ook een vrolijk kerstfeest hebben? Wordt het Giel Beelen? Gerard Ookstom? Coen & Sandra? Die Bril met die Disney Fixatie? Die chick die het met Moke doet? Claudia de Breij? Timur de Stagiair en/of Ramon? Het debiele broertje van Robert Jensen? Misschien. Maar wie zeker in het Glazen Huis moet, is natuurlijk onze goede vriend ROB STENDERS. Radiohoofd van het frisse omroepje PowNed & Altijd Grappig. Stem op hem. Rob is top. Zet Stenders op je kalenders! Nu allemaal naar de Hyves-pagina (lol) van Eric "TMG" Corton (lol) en STEM OP ROB.
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Timur, Ramon en Giel please niet alsjeblieft
Ekdom, Domien en iemand anders, gok ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:12 schreef Marcoss het volgende:
Zal wel weer Beelen, Ekdom + een willekeurige vrouwelijke DJ worden.
Wil je minder donaties ofzoquote:
Die Bril met die Disney Fixatiequote:
Iddquote:Op woensdag 3 november 2010 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dan ben je na vele pogingen eindelijk op de radio, kun je je allerfavorietste plaat aanvragen en dan kom je met Pink aanzetten.
De hilariteit hequote:Op woensdag 3 november 2010 11:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Die Bril met die Disney Fixatie
Ik vond hem wel grappigquote:
Bovendien is hij onmisbaar bij het geld tellenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Overigens denk ik niet dat Ramon überhaupt dr in zou gaan, aangezien Lowlands hem al te primitief is
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:27 schreef alors het volgende:
[..]
Bovendien is hij onmisbaar bij het geld tellen
Ik hoop Rob,Bert en Ekdom, maar dat zal wel niet gebeurenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ekdom, Domien en iemand anders, gok ik.
Ondanks de enorme populariteit van Giel op FOK (quote:Op woensdag 3 november 2010 11:15 schreef alors het volgende:
Het worden toch Michiel, Domien en ik denk Ekdom
Ik ging ook meteen mijn rekening checken en die is niet heel dikquote:Op woensdag 3 november 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Wat is die Prince toch een lul ook met zn stomme kort van te voren aangekondige concerten als ik geen geld heb
Nou ja, het geld kan ik wel missen als ik echt wil, maar de vrije dagen gewoon niet, en tis weer op een doordeweekse dag, en ik heb dan ook geen oppas voor de honden, dus blegh.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ging ook meteen mijn rekening checken en die is niet heel dikMaarja godver als ik niet ga zul je zien dat hij nooit weer in Nederland komt... Dus...
Giel is in het glazenhuis ook wel anders dan normaal. Ik heb sowieso weinig moeite met Giel i.t.t de meeste hier.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ondanks de enorme populariteit van Giel op FOK () denk ik niet dat ze hem passeren eigenlijk.
Hij is nog maar één keer niet geweest, Ekdom twee keer niet. En alsof Ekdom niet ontzettend populair is...quote:Op woensdag 3 november 2010 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ondanks de enorme populariteit van Giel op FOK () denk ik niet dat ze hem passeren eigenlijk.
Ja, daarom vond ik Giel en Gerard ook zekerheidjesquote:Op woensdag 3 november 2010 12:07 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is nog maar één keer niet geweest, Ekdom twee keer niet. En alsof Ekdom niet ontzettend populair is...
Daarom vind ik het nu tijd dat Giel weer een keer overslaat.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik Giel en Gerard ook zekerheidjes
Onzin, op smoothies kun je prima een week leven hoor, da´s gewoon vast voedsel in hele kleine stukjes.quote:Op woensdag 3 november 2010 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Ekdom is echt de nr. 1 voor in het glazenhuis.
Ik denk trouwens nog altijd dat de dj's 'achter de schermen' eten.
Dat kan ook prima, maar ik denk dat ze achter wel iets te eten krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:15 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Onzin, op smoothies kun je prima een week leven hoor, da´s gewoon vast voedsel in hele kleine stukjes.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, maar ik denk dat ze achter wel iets te eten krijgen.
Dat zou helemaal geweldig zijn jaquote:Op woensdag 3 november 2010 11:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoop Rob,Bert en Ekdom, maar dat zal wel niet gebeuren
26 keer Prince?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, het geld kan ik wel missen als ik echt wil, maar de vrije dagen gewoon niet, en tis weer op een doordeweekse dag, en ik heb dan ook geen oppas voor de honden, dus blegh.
Bovendien zegde hij dat concert in België toch weer af laatst?
Ik vertrouw m voor geen meter meer die gnoom.
En ik heb m al 26 keer gezien, maar niet meer in de laatste 8 jaar of zo
Jep, van de 3e naar de 1e verdieping. Nog steeds in hetzelfde pand dus.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:47 schreef Qunix het volgende:
3FM krijgt nieuwe studio?
Gaan ze ook verhuizen?
Ah...quote:Op woensdag 3 november 2010 13:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, van de 3e naar de 1e verdieping. Nog steeds in hetzelfde pand dus.
Klopt, worden twee studio's met een eindregie ertussen, en naast de grote studio ook gelijk een dedicated live optreed-ruimte. Geen gedoe op de gang dus meer.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah...
En ook weer met 2 studio's (geloof ik) met glas ertussen?
Uit het raam is dan minder spannend eigenlijk....
Whehehe ja, erg hequote:Op woensdag 3 november 2010 13:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
26 keer Prince?M'n vriendin is ook al zo'n fan (al heeft ie 'm minder vaak gezien
).
Thanks!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, worden twee studio's met een eindregie ertussen, en naast de grote studio ook gelijk een dedicated live optreed-ruimte. Geen gedoe op de gang dus meer.
Foto's kan je vinden op http://geenenkeleredenvoorpaniek.nl/
En de "ga jij maar even op de gang staan"-jingle dan?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, worden twee studio's met een eindregie ertussen, en naast de grote studio ook gelijk een dedicated live optreed-ruimte. Geen gedoe op de gang dus meer.
Foto's kan je vinden op http://geenenkeleredenvoorpaniek.nl/
quote:Op woensdag 3 november 2010 14:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En de "ga jij maar even op de gang staan"-jingle dan?"Ga jij maar even in de dedicated live optreed-ruimte staan" klinkt niet zo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |