Jou plaatje vandaag weer een paar keer gedraaid (Broken Bells - The High Road). Wat een track!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Rob ooit het huis in gaat.
Ik denk zomaar dat Ekdom er wel ingaat hij heeft 2 jaar geleden al een jaartje er niet in gezeten maar Beelen mag van mij wel een keer iemand anders voor in de plek komen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij heeft het ooit gedaan (2006?) dus als hij niet gaat heeft ie iig een goede reden. Sander wil ook niet meer en van Beelen en Ekdom kan ik me voorstellen dat die een jaartje overslaan. Ik denk dat iig Veenstra een grote kans maakt
ik hoop ook dat Ekdom er in gaat en volgens mij wil hij ook, maar ik kan me voorstellen dat ie skiptquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Ekdom er wel ingaat hij heeft 2 jaar geleden al een jaartje er niet in gezeten maar Beelen mag van mij wel een keer iemand anders voor in de plek komen.
Ik ga voor Ekdom, Veenstra en Rabbering of ipv Rabbering Verschuuren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop ook dat Ekdom er in gaat en volgens mij wil hij ook, maar ik kan me voorstellen dat ie skipt
Beelen hoeft voor mij niet....mijn dreamteam is Ekdom, Veenstra en Stenders ondanks dat die laatste niet wil. In zijn plaats dan Timur (en Ramon, maar die mag alleen sidekicken bij Timur) of Rabbering. en de ultieme horror zou Miranda, Bart en Frank D zijn in mijn ogen.....
Mag ik vragen hoe vaak jij naar Dane hebt geluisterd?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop ook dat Ekdom er in gaat en volgens mij wil hij ook, maar ik kan me voorstellen dat ie skipt
Beelen hoeft voor mij niet....mijn dreamteam is Ekdom, Veenstra en Stenders ondanks dat die laatste niet wil. In zijn plaats dan Timur (en Ramon, maar die mag alleen sidekicken bij Timur) of Rabbering. en de ultieme horror zou Miranda, Bart en Frank D zijn in mijn ogen.....
eerlijk? alleen als vervanger van Coen en dat vond ik helemaal niks. en heel af en toe het laatste stukje van ODOF (de meest on-3fmse titel imho, te puberaal) en daar werd ik ook niet wild enthousiast van. maar goed, misschien overdrijf ik watquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe vaak jij naar Dane hebt geluisterd?
Wie is dit? De 3FM-site geeft het niet aanquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Goede plaat dit. Eindelijk weer muziek.
Oneerlijk om hem zo te veroordelen dus. Met de rest ben ik het eens. Bart gaat daar als een hitjock staan presenteren en Miranda laat niemand anders aan het woord.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eerlijk? alleen als vervanger van Coen en dat vond ik helemaal niks. en heel af en toe het laatste stukje van ODOF (de meest on-3fmse titel imho, te puberaal) en daar werd ik ook niet wild enthousiast van. maar goed, misschien overdrijf ik wat
RAVEONETTES - Bangquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Wie is dit? De 3FM-site geeft het niet aan
nu helemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Geloof Raveonettes - Bangquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Wie is dit? De 3FM-site geeft het niet aan
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nu helemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Vrees het ook.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:27 schreef Waalwijker het volgende:
Het zal Domien wel worden, om @work wat bekender te maken.
Da;s wel t ultieme droomscenario ja!quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga voor Ekdom, Veenstra en Rabbering of ipv Rabbering Verschuuren.
als ik een keer voreg wakker ben, of hij op een beter tijdstip zit zal ik eens een poging doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:26 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Oneerlijk om hem zo te veroordelen dus. Met de rest ben ik het eens. Bart gaat daar als een hitjock staan presenteren en Miranda laat niemand anders aan het woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |