Omdat er 's nachts geen hond luistert en 3FM overdag de nummer 1 wil worden. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:31 schreef minthy het volgende:
Joy divisionWaarom is de radio 's nachts zoveel beter dan overdag??
3Fm is toch al de nummer 1 ? Althans bij de doelgroep.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Omdat er 's nachts geen hond luistert en 3FM overdag de nummer 1 wil worden. Zo simpel is het.
wel jammer, juist daarmee zouden ze zich meer kunnen onderscheiden van anderen (Qmusic/538/enz). Lijkt nu overdag allemaal op elkaarquote:Op woensdag 3 november 2010 00:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Omdat er 's nachts geen hond luistert en 3FM overdag de nummer 1 wil worden. Zo simpel is het.
Doelgroepen interesseert niemand iets. Ze willen allround nummer 1 worden, en dat is nog steeds 538.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
3Fm is toch al de nummer 1 ? Althans bij de doelgroep.
Ja, maar als ze dat doen zakken ze juist in de peilingen. En dat is dus niet de bedoeling. Ze draaien nu al redelijk wat alternatieve muziek overdag, waardoor het beste knap is dat ze gewoon bovenin de lijstjes meedraaien.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
wel jammer, juist daarmee zouden ze zich meer kunnen onderscheiden van anderen (Qmusic/538/enz). Lijkt nu overdag allemaal op elkaar
3FM richt zich op jongeren en dat is 15 tot 34 jaar. En daarbij staan ze op plek1.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Doelgroepen interesseert niemand iets. Ze willen allround nummer 1 worden, en dat is nog steeds 538.
voordat 538 op 1 kwam stond daar skyradio (had ook met bereik te maken) en die hebben ook andere muziek stylen.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Doelgroepen interesseert niemand iets. Ze willen allround nummer 1 worden, en dat is nog steeds 538.
Ja, dat is leuk, maar je maakt mij echt niet wijs dat ze het wel prima vinden zo. Ze willen echt wel allround nummer 1 worden.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
3FM richt zich op jongeren en dat is 15 tot 34 jaar. En daarbij staan ze op plek1.
Dat zullen ze best willen maar het zal geen missie zijn. Ik denk dat ze het prima vinden zo, je kunt het vrijwel nooit iedereen naar de zin maken en als je de nummer 1 bent onder groep waar je je op richt is het prima. Een commercieel radiostation zal eerder heel graag allround nr. 1 zijn. maar in principe zeggen me die lijstjes allemaal niets, ik weet zelf goed wat ik wel en niet wil luisteren.quote:Op woensdag 3 november 2010 00:53 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk, maar je maakt mij echt niet wijs dat ze het wel prima vinden zo. Ze willen echt wel allround nummer 1 worden.
Maar nog niet in deze reeksquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb je op Fok! al bereikt....
shit, verwarming nog niet uitgedraaid....dan blijft het zo lang warm...dan de tuindeuren maar ff open....
quote:Op woensdag 3 november 2010 02:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is dat niet die gozer die 2/3 van zijn show opneemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |