Is voor mij ook nieuw ..ik weet niet wie dat is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:23 schreef Marrije het volgende:
Ik heb even een nieuwe castfoto van sbs6 geplukt, wie is die donkere man??
leuke cast fotoquote:
Oh ja dat zou goed kunnen dat ie de zoon is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef SeaOfLove het volgende:
de donkere man misschien de zoon van lt. Baker?
Spoiler NIET openen als je het niet wil weten!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:23 schreef Marrije het volgende:
Ik heb even een nieuwe castfoto van sbs6 geplukt, wie is die donkere man??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kissaa op 03-11-2010 23:28:56 ]
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:23 schreef kissaa het volgende:
[..]
Spoiler NIET openen als je het niet wil weten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:34 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is James Stenbeck geen karakter uit As the World Turns????quote:Nick heeft James Stenbeck om hulp gevraagd.
Brooke is de middelpuntquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:55 schreef vencodark het volgende:
En Brooke in het middelpunt van de foto.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:45 schreef Stink_vis het volgende:
Het is James Warwick gespeeld door Ian Buchanan
Als dat zo moet het wel heel erg hylarisch zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:41 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
Is James Stenbeck geen karakter uit As the World Turns????
Vraag je aan Static in show of die kan aan passen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:20 schreef Marrije het volgende:
ja
Maar ik kan de OP niet meer aanpassen
Ja dat bedoelde ik Feedback show Marrije. Ridge moet er toch door hebben..Hij ging er wel van door.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef Marrije het volgende:
Heb het in FB gemeld, haaibaaike.
Nou inderdaad, en wat voor slappe zak is Ridge, dat hij niet door heeft dat Brooke meer bij Nick is dan bij hem
Dat vooral.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Rick was eerst haar schoonzoon..Hij heeft met Phoebe een relatie gehad.
Nickquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ik vond het geweldig, zie ze graag een stel vormen![]()
Nick, dat vind ik een ploert 1e klas
Brooke & Ridge gaan flippenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ik vond het geweldig, zie ze graag een stel vormen![]()
als ze erachter komen dat Rick & Taylor hebben gezoendquote:
en wat te denken van Phoebe. En Ashley.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als ze erachter komen dat Rick & Taylor hebben gezoend
O jaquote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
en wat te denken van Phoebe. En Ashley.
dood geborenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:43 schreef amaranta het volgende:
Met hoeveel wk zwangerschap verloor bridget nicole?
Heel goed dat Ridge niet meteen wil trouwen, zij belooft hem namelijk niet om uit Jack's leven te blijven.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een misbaksel die Brooke.
Eerst moeilijk doen toen en huwelijk was geregeld door Taylor, en nu willen weglopen om te trouwen.
volgens mij is ze erger dan haar zusquote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heel goed dat Ridge niet meteen wil trouwen, zij belooft hem namelijk niet om uit Jack's leven te blijven.
Ja, Pam met die hond, knettergek![]()
Dat jurkje van Felicia
Inderdaad. Ik snap eigenlijk niet waarom hij dat niet van haar verlangt om afstand te nemen. Het was een voorwaarde voor hem een tijdje terug.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heel goed dat Ridge niet meteen wil trouwen, zij belooft hem namelijk niet om uit Jack's leven te blijven.
Dat jurkje van Felicia
Nick is nooit gek op Bridget geweest..maar idd een leuk stel zijn ze wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:37 schreef koekii het volgende:
Nick en Bridget zien er als een leuke stel uit, hopen dat er iets van wordt.
Oja dat bedoel je.. ben benieuwd hoe ze zullen reagerenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:30 schreef Anonymousz het volgende:
als ze erachter komen dat Rick & Taylor hebben gezoend
Ik vermoed dat Pam gek is op Erik..quote:Op woensdag 10 november 2010 17:34 schreef Anonymousz het volgende:
volgens mij is ze erger dan haar zus
Nee, ze hoeft zeker niet dood, maar een flink lesje, nou, dat mag wat mij betreft wel, ze heeft een veel te grote mond voor een homewrecker.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:24 schreef Marrije het volgende:
Donna hoeft om mij niet doodMaar ze moet wel van Eric afblijven
Voor Donna is niets gestoord genoeg.quote:
ziek wijfquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:39 schreef Marrije het volgende:
Dat vermoeden heb ik ook. En ze is nog gekker dan ik dacht, hilarisch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
I love Pammie
Whehehe... ja zo kun je het ook lezen. Was me nog niet opgevallen. Maar denk niet dat het rot bedoeld is. Wel funny, en jouw reactie ook.quote:
Felicia heeft altijd van die tacky kleren aanquote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat jurkje van Felicia
Nee indd. Als haar moeder hem maar niet neemt. Ze zette zichzelf zoooo voor schut!quote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef Marrije het volgende:
Ja en het maakt dr ook niks uit wat Nick er eigenlijk van vindt
Ja idd triest..Nick op zo'n manier achterna lopen.quote:Op zondag 14 november 2010 16:21 schreef vencodark het volgende:
Btw, wel heel triest zoals Bridget zit op Nick stort.
Terwijl die natuurlijk allang zijn oog op Katie heeft laten vallen.quote:Op zondag 14 november 2010 16:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja idd triest..Nick op zo'n manier achterna lopen.
Ja ben erg benieuwd of er iets wordt tussen Katie en Nick. Maar ik denk dat Nick nog steeds gek op Brooke isquote:Op zondag 14 november 2010 17:48 schreef vencodark het volgende:
Terwijl die natuurlijk allang zijn oog op Katie heeft laten vallen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:39 schreef Marrije het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
I love Pammie
Sure, eerst tijdje met Katie. Dan haar hart breken door weer naar Brooke over te stappen.quote:Op zondag 14 november 2010 18:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ben erg benieuwd of er iets wordt tussen Katie en Nick. Maar ik denk dat Nick nog steeds gek op Brooke is
Ik vond die actie vooral erg onverwachts! Ik zat echt van: "Slikte ze nu zojuist een theezakje door? Zag ik dat goed?!"quote:Op zondag 14 november 2010 18:03 schreef OeJ het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
![]()
![]()
, dat was ècht ge-wel-dig!
En vooral ook dat: "Pam neemt 's morgens haar pillen, niks aan de hand, koekjes bakken, taarten maken, maar als Pam haar pilletjes vergeet..."![]()
![]()
Ja, was echt een goede actie. Totaal niet verwacht, perfect uitgevoerd. Geweldig.quote:Op zondag 14 november 2010 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sure, eerst tijdje met Katie. Dan haar hart breken door weer naar Brooke over te stappen.![]()
[..]
Ik vond die actie vooral erg onverwachts! Ik zat echt van: "Slikte ze nu zojuist een theezakje door? Zag ik dat goed?!"
Jaa, heel goed uitgevoerd! Ze deed het met een stalen gezicht en ik geloofde het gewoon!quote:Op zondag 14 november 2010 19:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, was echt een goede actie. Totaal niet verwacht, perfect uitgevoerd. Geweldig.![]()
Ik dacht "wat was dat, wat ik net zeg". en toen zag ik een onverstoord kauwende Pat en Donna keek alsof ze water zag branden.
quote:Op zondag 14 november 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, heel goed uitgevoerd! Ze deed het met een stalen gezicht en ik geloofde het gewoon!
En traan ogen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef sherezade het volgende:
hoe oud is Brooke daadwerkelijk eigenlijk?? ik vind haar altijd zo moe uitzien, zelfs op haar best ziet ze er vermoeid uit
ja die huilt zich wat af in de seriequote:
Whehehhe, die poll...quote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef OeJ het volgende:
Poll: Welk personage haat je het meest?
• Brooke natuurlijk!
• Brooke. De vuile gore *()&(^^& bitch!
• Brooke. Ik kan haar wel vermoorden!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
welke optie zal ik kiezen?quote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef OeJ het volgende:
Poll: Welk personage haat je het meest?
• Brooke natuurlijk!
• Brooke. De vuile gore *()&(^^& bitch!
• Brooke. Ik kan haar wel vermoorden!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
49quote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef sherezade het volgende:
hoe oud is Brooke daadwerkelijk eigenlijk?? ik vind haar altijd zo moe uitzien, zelfs op haar best ziet ze er vermoeid uit
Ik heb zelf ook hartelijk gelachen!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:39 schreef Marrije het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
I love Pammie
oeh Donna is eng!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook hartelijk gelachen!!Maar ik ben dan ook geen Donna fan dus
ohmy, dat was echt nog in de préhistoriequote:Op maandag 15 november 2010 08:16 schreef amaranta het volgende:
Katie was altijd al het lelijke eendje. In den beginne, helemaal onder de puistjes.
Ja, en toen ging ze uit de serie...quote:Op maandag 15 november 2010 09:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohmy, dat was echt nog in de préhistorie
dan kan je me echt wegdragenquote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, en toen ging ze uit de serie...
Het zou me trouwens niks verbazen als een van de logans vam Eric blijkt te zijn. Aangezien Beth iets met hem heeft gehad.
Brooke, maar dat zou alle incestgrenzen overschrijden. Dan is hij oombroeropa van zn eigen dochterkindkleinkind.quote:
ik dacht 46 jaar.quote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef sherezade het volgende:
Leuke wending zou dat zijn. De enige die dan met enig fatsoen voor in aanmerking zou komen is Katie. Zij is volgens mij de enige die nog niet in een Forresterbed heeft geacteerd. Ik denk dat de jongste minder voor de hand ligt, omdat die affaire er was toen ze nog aan het begin van hun familieleven stonden, dacht ik. Weet het niet zeker. Dan zou Storm inderdaad in aanmerking komen. Whahaha..... over ingewikkeld gesproken.quote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, en toen ging ze uit de serie...
Het zou me trouwens niks verbazen als een van de logans vam Eric blijkt te zijn. Aangezien Beth iets met hem heeft gehad.
Daar was ze nog jong.quote:http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op maandag 15 november 2010 10:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ] Oeps idd al 49 jaar.
Wat een wallen. En die titel: Bricky break up.quote:Op maandag 15 november 2010 14:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Daar was ze nog jong.
Deze dan maar. Dat eeuwige gejank van haar.
Ik ga wel weer sesamstraat kijken! Hahaquote:Op maandag 15 november 2010 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Leuke wending zou dat zijn. De enige die dan met enig fatsoen voor in aanmerking zou komen is Katie. Zij is volgens mij de enige die nog niet in een Forresterbed heeft geacteerd. Ik denk dat de jongste minder voor de hand ligt, omdat die affaire er was toen ze nog aan het begin van hun familieleven stonden, dacht ik. Weet het niet zeker. Dan zou Storm inderdaad in aanmerking komen. Whahaha..... over ingewikkeld gesproken.
Ridge is niet de zoon van Eric, maar wel van Masimo en heeft een broer die Nick heet en een rivaal in de liefde om een Logan.
De mannelijke Logan is de zoon van Eric en omdat hij de broer is van Donna, staat hij tegenover Ridge die eigenlijk ook zijn broer is.
Om het nog spannender te maken, blijkt dat er een vergissing is gemaakt en is Rick toch van Ridge en niet van Eric. Het zou alsnog kunnen want hij is nog niet met Phoebe naar bed geweest.
Dan is de zoon van Logan die een hekel aan hem heeft en hem liever niet met zijn moeder ziet, ook de zoon van Ridge.
Nick moet ook gespiced worden natuurlijk. Hij is gewoon van die rare kapitein die bij zijn moeder 'op bezoek' kwam.
![]()
Ze kan die wallen per ons verkopen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een wallen. En die titel: Bricky break up.
Ja, ik volg het ook.
ja klopt kan ik me nog herrineren, maar toen werd katie wel gespeeld door een andere actricequote:Op maandag 15 november 2010 08:16 schreef amaranta het volgende:
Katie was altijd al het lelijke eendje. In den beginne, helemaal onder de puistjes.
Ja, dan trek ik het ook niet meer......quote:Op maandag 15 november 2010 17:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ga wel weer sesamstraat kijken! Haha
Ja maar goed, al geef je een aap een goudrn ring, tis en blijft een lillik ding. Maw als Katie toen al de rol van lelijk meisje had... Kan alleen een ernstig ski ongeluk gevolgd door totale gezichtsreconstructie haar nog redden.quote:Op maandag 15 november 2010 18:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja klopt kan ik me nog herrineren, maar toen werd katie wel gespeeld door een andere actrice
quote:Op maandag 15 november 2010 18:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja maar goed, al geef je een aap een goudrn ring, tis en blijft een lillik ding. Maw als Katie toen al de rol van lelijk meisje had... Kan alleen een ernstig ski ongeluk gevolgd door totale gezichtsreconstructie haar nog redden.
zodat ze kan stoken om op die manier nick van bridget af te krijgen en er zelf mee vandoor te gaan. Brooke zei ook iets te opvallend dat niemand van hun familie meer tussen Bridget en Nick zou komen. Plop, Katie in beeld.quote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Katie testte Nick uit of hij wel met Bridget naar bed ging (terwijl ie van Brooke houdt ..volgens Katie) Katie ook valsding
U bedoelt het naveltruitje?quote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef sherezade het volgende:
ja idd katie plopperdeplop letterlijk en figuurlijk
Toch vind ik Bridget lief.. Om nou toekomstplannen maken is wel overdreven maar ze is altijd gek op hem geweestquote:Op maandag 15 november 2010 23:34 schreef sherezade het volgende:
bridget vind ik ook triest, een kus met nick en dan al gelijk toekomstplannen maken![]()
![]()
mee eensquote:Op maandag 15 november 2010 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toch vind ik Bridget lief.. Om nou toekomstplannen maken is wel overdreven maar ze is altijd gek op hem geweest![]()
Van dochter naar moederquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Rick is net als mams ook zo gek als een paard
Yeahquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef Anonymousz het volgende:
Van dochter naar moeder
Yep hij is echt de zoon van Brooke
Rick & Taylor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef sherezade het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Phoebe erop gaat reageren, had zoiets niet verwacht van Taylor![]()
zijn meer acties die Brooke normaal gesproken zou doen.....
als dat gebeurtquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:28 schreef sherezade het volgende:
wie weet krijgt brooke in de toekomst nog een scharrel met Thomas![]()
![]()
zullen we eens de spoilers checken op soapcentral.com????????quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als dat gebeurt
ben ik klaar met de serie
ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
zullen we eens de spoilers checken op soapcentral.com????????![]()
![]()
![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeee, geen gekke dingen doen Brookequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:28 schreef sherezade het volgende:
wie weet krijgt brooke in de toekomst nog een scharrel met Thomas![]()
![]()
Ik heb jaren niet gekeken, maar een half jaar geleden weer begonnen. Best geinig.quote:Op maandag 15 november 2010 18:07 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was van rls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:54 schreef beequeen het volgende:
Ik heb jaren niet gekeken, maar een half jaar geleden weer begonnen. Best geinig.
Ik mis zo af en toe wel wat dingetjes, but...who cares. Ze herhalen toch altijd alles.![]()
Spoiler niet lezen als je geen voorinfo wilt.Dan heb je veel gemist beequeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik vind het zielig voor hem. Ik hoop dat Taylor zich bedenkt. Al is het alleen maar om Brooke te ziekenquote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja ik vind het zielig voor hem. Ik hoop dat Taylor zich bedenkt. Al is het alleen maar om Brooke te zieken
quote:Op woensdag 17 november 2010 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb jaren niet gekeken, maar een half jaar geleden weer begonnen. Best geinig.
Ik mis zo af en toe wel wat dingetjes, but...who cares. Ze herhalen toch altijd alles.![]()
Spoiler niet lezen als je geen voorinfo wilt.was wel te verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je dat zo bekijkt, dan vraag je je af hoe ziek het is dat we ernaar blijven kijken.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:10 schreef Klaudias het volgende:
nog nooit b&b gezien, maar dit vinden jullie vast leuk:
http://infosthetics.com/a(...)inutes.html#extended
wtf is datquote:Op woensdag 17 november 2010 18:10 schreef Klaudias het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:10 schreef Klaudias het volgende:
Dat viel ook mee jaquote:Op donderdag 18 november 2010 13:08 schreef Marrije het volgende:
Ik vond het nog wel meevallen, die bruine kleur van Donna, zóveel lelijker werd ze er niet doorNu is het haar aan de beurt, groen?
Katie heeft die kapper nooit gezien, volgens mij hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:43 schreef vencodark het volgende:
Btw, toen die kapper door Brooke aan Katie werd voorgesteld, leek het er sterk op dat hij zei: Hi Donna!Of ben ik de enige die dat dacht te horen?
Dat weet ik, daarom stelde Brooke haar aan hem voor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:53 schreef OeJ het volgende:
[..]
Katie heeft die kapper nooit gezien, volgens mij hoor.
helemaal met je eensquote:Op dinsdag 23 november 2010 17:36 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een ongeloveloos klotewijf die Brooke
thats sucksquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef Kutjelik het volgende:
The bold gaat stoppen op Sbs ze raken de uitzendrechten kwijt , Vanaf januari niet meer in de schemas van SBS, voortaan Little House
B&B vanaf 2011 naar RTL 4???
wat een hoeren die SBS mensenquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:28 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat kunnen ze NIET doen, ik heb The Bold nodig, mijn dagelijkse dubbele portie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat een hoeren die SBS mensen
ik vind the bold steeds leuker te vinden
helemaal leuk dat ze 2 afleveringen per dag uitzendenvan 5 tot 6 ipv atwt zou mooi zijn als atw afgelopen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat een hoeren die SBS mensen
ik vind the bold steeds leuker te vinden
helemaal leuk dat ze 2 afleveringen per dag uitzendenNoooooo!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook steeds leuker ja. En het komt 's morgens om een perfecte tijd.![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..Omg wat doet die stomme SBS nou.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:03 schreef Kutjelik het volgende:
The bold gaat stoppen op Sbs ze raken de uitzendrechten kwijt , Vanaf januari niet meer in de schemas van SBS, voortaan Little House
B&B vanaf 2011 naar RTL 4???
Geweldig fimpjequote:Op woensdag 17 november 2010 18:10 schreef Klaudias het volgende:
http://www.tipnl.nl/vervo(...)e/plannersinformatie en dan kijken bij dag schema,s jan 2011quote:Op woensdag 24 november 2010 12:50 schreef Haaibaaike het volgende:
ik kan op sbs site niet vinden of de zender daadwerkelijk stopt met B&B!!
Dankje wel ik heb het gevonden.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef Kutjelik het volgende:
http://www.tipnl.nl/vervo(...)e/plannersinformatie en dan kijken bij dag schema,s jan 2011
Dat kan zeker niet..ik hoop dat RTL B&B de uitzendrechten kooptquote:Op woensdag 24 november 2010 13:27 schreef Marrije het volgende:
Maar het kan toch niet helemaal van de buis verdwijnen?Toch?
Er moet gewoon een zender zijn die dat overneemt
Komen wij nog meer achter met Amerika. Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:27 schreef OeJ het volgende:
Niet panikeren, lieve schatten, misschien is er gewoon een "winterstop".
Inderdaad, maar kan ze ook niet Brooke bedoelen?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef Marrije het volgende:
Valt me alles mee van Bridget dat ze het meteen door heeft
Ik weet het zeker dat ze denkt dat het Brooke is die iets met Nick heeft.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Inderdaad, maar kan ze ook niet Brooke bedoelen?
ik heb een mail gestuurdquote:Op donderdag 25 november 2010 14:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Gaat nu een ander zender overnemen ...bedoel jij?
Och nu snap ik je..ik ben benieuwd of jij bericht terug krijg van SBSquote:Op donderdag 25 november 2010 14:55 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb een mail gestuurd
dat the B&B naar een andere zender gaat of niet
Maar ik vrees voor het ergstequote:Op donderdag 25 november 2010 14:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Och nu snap ik je..ik ben benieuwd of jij bericht terug krijg van SBS
als ik een antwoord krijgquote:Op donderdag 25 november 2010 15:00 schreef SeaOfLove het volgende:
oh ben benieuwd naar het antwoord
Brooke is toch een krengetje..quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:53 schreef Anonymousz het volgende:
Brooke wilt gewoon niet dat Taylor beter wordt denk ik
Dan kan ze Jack niet meer zien
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Brooke is toch een krengetje..
Hij is ook gevaarlijk..zoals ie keek naar haar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Anonymousz het volgende:
Ashley begint al beetje bang te worden voor Storm
Wat heeft Tijs met ''De Bold'' te makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:33 schreef OeJ het volgende:
Hmz, Tijs van de Brink heeft z'n haar laten verven. Moet je maar eens kijken, nu op ned. 1.
Dat vond ik zelf nogal voor de hand liggen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, maar kan ze ook niet Brooke bedoelen?
Ik vond het voor de hand liggender in die scene om te denken dat ze Katie bedoelde (dat ze haar dus doorhad)quote:Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vond ik zelf nogal voor de hand liggen.
Trouwens, ik begin dat baby Jack gedoe wel beetje irritant te vinden zeg. Damn!
Donna is zowiezo de lulquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef OeJ het volgende:
Pam doet nu toch echt onredelijk, Donna kon er niks aan doen.
Rickquote:
Wat heeft Brooke allemaal in het verleden gedaanquote:
Ze wilden dat wij dachten dat ze het over Katie had waardoor het obvious is dat ze Brooke bedoelde.quote:Op maandag 29 november 2010 14:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond het voor de hand liggender in die scene om te denken dat ze Katie bedoelde (dat ze haar dus doorhad)
Die naam van dat kind alleen al, Jack, ik vind het er niet passen.
Ik vind dat zij er niks aan doen kan.. De hond had aan d;r hart.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef OeJ het volgende:
Pam doet nu toch echt onredelijk, Donna kon er niks aan doen.
Storm is obsessief. Die ogen, zijn houding...Mr. Psycho.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze wilden dat wij dachten dat ze het over Katie had waardoor het obvious is dat ze Brooke bedoelde.![]()
Maar wat is die Storm toch een engerd. Hoe hij praat en kijkt.
Whehehe, ja inderdaad.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze wilden dat wij dachten dat ze het over Katie had waardoor het obvious is dat ze Brooke bedoelde.![]()
Oh en zoals Ridge altijd zegt: Storm SHÓT my mother. Klemtoon.![]()
En ook zoals Brooke Ashley's naam uitspreekt: Aaaashley.
muahahahaquote:Op woensdag 1 december 2010 17:20 schreef vencodark het volgende:
Brrr, rillingen om Storm. Arrogante vent. Arme Aaaaashley.
Oh en Rick wil dus met Taylor trouwen. Hij wordt dan de stiefvader van Jack...terwijl zijn eigen moeder...Jack's moeder is.How fucked up is that.
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:23 schreef Haaibaaike het volgende:
En kleine Jack is eigenlijk ook Rick z'n halfbroertje
Onzin schrijf jijquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:
Oh en zoals Ridge altijd zegt: Storm SHÓT my mother. Klemtoon.![]()
En ook zoals Brooke Ashley's naam uitspreekt: Aaaashley.
Huh, waar heb jij het nu over?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg wat heb jij op mijIk laat me niet door jou wegjagen hier.
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg wat heb jij op mijIk laat me niet door jou wegjagen hier.
lijkt mij ookquote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Gewoon een mipsverstand..... denk ik.![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Vencodark alles is weer goed hoor.
Bitchesquote:Beste kijker,
Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 25-11-2010 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Woensdag 22 december is The Bold and the Beautiful voor het laatst te zien bij SBS 6, zowel op tv als op internet. In 2011 willen we namelijk extra investeren in de avondprogrammering, waardoor we helaas genoodzaakt zijn om de soapserie uit de programmering te halen. Wij bedanken u voor het kijken.
Nee wat baal ikquote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb een bericht gekregen van SBS6
Bitches
en ze hebben niks gezegd dat the bold naar een andere zender gaat of nietquote:
Dat gevoel had ik ook toen ik haar de eerste keren zag. Weet het niet zeker, lijkt er in ieder geval wel op. Had geen zin om het uit te zoeken, ook omdat ik dacht dat het een beetje raar zou zijn om haar dan in een andere rol te laten meedoen. Maar toch wel grappig dat jij dat ook vindt.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef _evenstar_ het volgende:
Dien ashley is dat niet die zelfde muts die ooit kristen/kirsten speelde? of ben ik daarmee heel spuit elf.. zapte er toevallig op vanochtend
hah ze speelde wel een kristen.. maar in the days of our livesquote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook toen ik haar de eerste keren zag. Weet het niet zeker, lijkt er in ieder geval wel op. Had geen zin om het uit te zoeken, ook omdat ik dacht dat het een beetje raar zou zijn om haar dan in een andere rol te laten meedoen. Maar toch wel grappig dat jij dat ook vindt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef OeJ het volgende:
O...M...G!!! Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaathyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:00 schreef OeJ het volgende:
Katiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BLIJF TOCH NOG WAT BIJ ONS!
Ow, daar heb ik nooit naar gekeken.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hah ze speelde wel een kristen.. maar in the days of our lives
Ik dacht, ik wikipedia even katie logan...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zit met tranen in mijn ogenzojuist de Bold op internet gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitchesquote:Beste kijker,
Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 02-12-2010 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Het is ons niet bekend of de serie bij een andere zender wordt uitgezonden.
gewoon wachtenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan moeten wij zo afscheid van De Bold nemen
je mag niet opgevenquote:
Mooi zo!quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef OeJ het volgende:
Een reactie van de cast over het plotselinge stopzetten van The Bold kon niet uitblijven:
Brooke: Ik ben zo geschokt door dit nieuws.![]()
Ridge: Het komt heus wel goed <neemt Brooke in zijn armen>. Zolang wij maar bij elkaar zijn. Ik zal altijd van je houden, Logan, wat er ook gebeurt.
Brooke: Dat weet ik. <verder snotterend>
<Ridge neemt Brooke in zijn armen, we zien dat ze beide hun ogen openhouden bij deze omhelzing, dat betekent niet veel goeds...menen zij het wel?>
<Ondertussen bij Nick>
Nick: Zijn ze serieus bij sbs6, gaan ze stoppen met ons?
Wat komt er voor terug dan? Kindertv voor baby Jack?
Katie: Nope. Little house on the prairie
<Nick kijkt vies.>
Katie: Ik weet het. Wij houden van mannendingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |