Is voor mij ook nieuw ..ik weet niet wie dat is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:23 schreef Marrije het volgende:
Ik heb even een nieuwe castfoto van sbs6 geplukt, wie is die donkere man??
leuke cast fotoquote:
Oh ja dat zou goed kunnen dat ie de zoon is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef SeaOfLove het volgende:
de donkere man misschien de zoon van lt. Baker?
Spoiler NIET openen als je het niet wil weten!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:23 schreef Marrije het volgende:
Ik heb even een nieuwe castfoto van sbs6 geplukt, wie is die donkere man??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kissaa op 03-11-2010 23:28:56 ]
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:23 schreef kissaa het volgende:
[..]
Spoiler NIET openen als je het niet wil weten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:34 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is James Stenbeck geen karakter uit As the World Turns????quote:Nick heeft James Stenbeck om hulp gevraagd.
Brooke is de middelpuntquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:55 schreef vencodark het volgende:
En Brooke in het middelpunt van de foto.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:45 schreef Stink_vis het volgende:
Het is James Warwick gespeeld door Ian Buchanan
Als dat zo moet het wel heel erg hylarisch zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:41 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
Is James Stenbeck geen karakter uit As the World Turns????
Vraag je aan Static in show of die kan aan passen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:20 schreef Marrije het volgende:
ja
Maar ik kan de OP niet meer aanpassen
Ja dat bedoelde ik Feedback show Marrije. Ridge moet er toch door hebben..Hij ging er wel van door.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef Marrije het volgende:
Heb het in FB gemeld, haaibaaike.
Nou inderdaad, en wat voor slappe zak is Ridge, dat hij niet door heeft dat Brooke meer bij Nick is dan bij hem
Dat vooral.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Rick was eerst haar schoonzoon..Hij heeft met Phoebe een relatie gehad.
Nickquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ik vond het geweldig, zie ze graag een stel vormen![]()
Nick, dat vind ik een ploert 1e klas
Brooke & Ridge gaan flippenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ik vond het geweldig, zie ze graag een stel vormen![]()
als ze erachter komen dat Rick & Taylor hebben gezoendquote:
en wat te denken van Phoebe. En Ashley.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als ze erachter komen dat Rick & Taylor hebben gezoend
O jaquote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
en wat te denken van Phoebe. En Ashley.
dood geborenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:43 schreef amaranta het volgende:
Met hoeveel wk zwangerschap verloor bridget nicole?
Heel goed dat Ridge niet meteen wil trouwen, zij belooft hem namelijk niet om uit Jack's leven te blijven.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een misbaksel die Brooke.
Eerst moeilijk doen toen en huwelijk was geregeld door Taylor, en nu willen weglopen om te trouwen.
volgens mij is ze erger dan haar zusquote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heel goed dat Ridge niet meteen wil trouwen, zij belooft hem namelijk niet om uit Jack's leven te blijven.
Ja, Pam met die hond, knettergek![]()
Dat jurkje van Felicia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |