Is voor mij ook nieuw ..ik weet niet wie dat is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:23 schreef Marrije het volgende:
Ik heb even een nieuwe castfoto van sbs6 geplukt, wie is die donkere man??
leuke cast fotoquote:
Oh ja dat zou goed kunnen dat ie de zoon is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:39 schreef SeaOfLove het volgende:
de donkere man misschien de zoon van lt. Baker?
Spoiler NIET openen als je het niet wil weten!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:23 schreef Marrije het volgende:
Ik heb even een nieuwe castfoto van sbs6 geplukt, wie is die donkere man??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door kissaa op 03-11-2010 23:28:56 ]
quote:Op woensdag 3 november 2010 23:23 schreef kissaa het volgende:
[..]
Spoiler NIET openen als je het niet wil weten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:34 schreef Sk00p het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is James Stenbeck geen karakter uit As the World Turns????quote:Nick heeft James Stenbeck om hulp gevraagd.
Brooke is de middelpuntquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:55 schreef vencodark het volgende:
En Brooke in het middelpunt van de foto.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:45 schreef Stink_vis het volgende:
Het is James Warwick gespeeld door Ian Buchanan
Als dat zo moet het wel heel erg hylarisch zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:41 schreef Stink_vis het volgende:
[..]
Is James Stenbeck geen karakter uit As the World Turns????
Vraag je aan Static in show of die kan aan passen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:20 schreef Marrije het volgende:
ja
Maar ik kan de OP niet meer aanpassen
Ja dat bedoelde ik Feedback show Marrije. Ridge moet er toch door hebben..Hij ging er wel van door.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef Marrije het volgende:
Heb het in FB gemeld, haaibaaike.
Nou inderdaad, en wat voor slappe zak is Ridge, dat hij niet door heeft dat Brooke meer bij Nick is dan bij hem
Dat vooral.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Rick was eerst haar schoonzoon..Hij heeft met Phoebe een relatie gehad.
Nickquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ik vond het geweldig, zie ze graag een stel vormen![]()
Nick, dat vind ik een ploert 1e klas
Brooke & Ridge gaan flippenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ik vond het geweldig, zie ze graag een stel vormen![]()
als ze erachter komen dat Rick & Taylor hebben gezoendquote:
en wat te denken van Phoebe. En Ashley.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als ze erachter komen dat Rick & Taylor hebben gezoend
O jaquote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
en wat te denken van Phoebe. En Ashley.
dood geborenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:43 schreef amaranta het volgende:
Met hoeveel wk zwangerschap verloor bridget nicole?
Heel goed dat Ridge niet meteen wil trouwen, zij belooft hem namelijk niet om uit Jack's leven te blijven.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een misbaksel die Brooke.
Eerst moeilijk doen toen en huwelijk was geregeld door Taylor, en nu willen weglopen om te trouwen.
volgens mij is ze erger dan haar zusquote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heel goed dat Ridge niet meteen wil trouwen, zij belooft hem namelijk niet om uit Jack's leven te blijven.
Ja, Pam met die hond, knettergek![]()
Dat jurkje van Felicia
Inderdaad. Ik snap eigenlijk niet waarom hij dat niet van haar verlangt om afstand te nemen. Het was een voorwaarde voor hem een tijdje terug.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heel goed dat Ridge niet meteen wil trouwen, zij belooft hem namelijk niet om uit Jack's leven te blijven.
Dat jurkje van Felicia
Nick is nooit gek op Bridget geweest..maar idd een leuk stel zijn ze wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:37 schreef koekii het volgende:
Nick en Bridget zien er als een leuke stel uit, hopen dat er iets van wordt.
Oja dat bedoel je.. ben benieuwd hoe ze zullen reagerenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:30 schreef Anonymousz het volgende:
als ze erachter komen dat Rick & Taylor hebben gezoend
Ik vermoed dat Pam gek is op Erik..quote:Op woensdag 10 november 2010 17:34 schreef Anonymousz het volgende:
volgens mij is ze erger dan haar zus
Nee, ze hoeft zeker niet dood, maar een flink lesje, nou, dat mag wat mij betreft wel, ze heeft een veel te grote mond voor een homewrecker.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:24 schreef Marrije het volgende:
Donna hoeft om mij niet doodMaar ze moet wel van Eric afblijven
Voor Donna is niets gestoord genoeg.quote:
ziek wijfquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:39 schreef Marrije het volgende:
Dat vermoeden heb ik ook. En ze is nog gekker dan ik dacht, hilarisch![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
I love Pammie
Whehehe... ja zo kun je het ook lezen. Was me nog niet opgevallen. Maar denk niet dat het rot bedoeld is. Wel funny, en jouw reactie ook.quote:
Felicia heeft altijd van die tacky kleren aanquote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat jurkje van Felicia
Nee indd. Als haar moeder hem maar niet neemt. Ze zette zichzelf zoooo voor schut!quote:Op zondag 14 november 2010 16:26 schreef Marrije het volgende:
Ja en het maakt dr ook niks uit wat Nick er eigenlijk van vindt
Ja idd triest..Nick op zo'n manier achterna lopen.quote:Op zondag 14 november 2010 16:21 schreef vencodark het volgende:
Btw, wel heel triest zoals Bridget zit op Nick stort.
Terwijl die natuurlijk allang zijn oog op Katie heeft laten vallen.quote:Op zondag 14 november 2010 16:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja idd triest..Nick op zo'n manier achterna lopen.
Ja ben erg benieuwd of er iets wordt tussen Katie en Nick. Maar ik denk dat Nick nog steeds gek op Brooke isquote:Op zondag 14 november 2010 17:48 schreef vencodark het volgende:
Terwijl die natuurlijk allang zijn oog op Katie heeft laten vallen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:39 schreef Marrije het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
I love Pammie
Sure, eerst tijdje met Katie. Dan haar hart breken door weer naar Brooke over te stappen.quote:Op zondag 14 november 2010 18:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ben erg benieuwd of er iets wordt tussen Katie en Nick. Maar ik denk dat Nick nog steeds gek op Brooke is
Ik vond die actie vooral erg onverwachts! Ik zat echt van: "Slikte ze nu zojuist een theezakje door? Zag ik dat goed?!"quote:Op zondag 14 november 2010 18:03 schreef OeJ het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
![]()
![]()
, dat was ècht ge-wel-dig!
En vooral ook dat: "Pam neemt 's morgens haar pillen, niks aan de hand, koekjes bakken, taarten maken, maar als Pam haar pilletjes vergeet..."![]()
![]()
Ja, was echt een goede actie. Totaal niet verwacht, perfect uitgevoerd. Geweldig.quote:Op zondag 14 november 2010 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sure, eerst tijdje met Katie. Dan haar hart breken door weer naar Brooke over te stappen.![]()
[..]
Ik vond die actie vooral erg onverwachts! Ik zat echt van: "Slikte ze nu zojuist een theezakje door? Zag ik dat goed?!"
Jaa, heel goed uitgevoerd! Ze deed het met een stalen gezicht en ik geloofde het gewoon!quote:Op zondag 14 november 2010 19:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, was echt een goede actie. Totaal niet verwacht, perfect uitgevoerd. Geweldig.![]()
Ik dacht "wat was dat, wat ik net zeg". en toen zag ik een onverstoord kauwende Pat en Donna keek alsof ze water zag branden.
quote:Op zondag 14 november 2010 19:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, heel goed uitgevoerd! Ze deed het met een stalen gezicht en ik geloofde het gewoon!
En traan ogen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef sherezade het volgende:
hoe oud is Brooke daadwerkelijk eigenlijk?? ik vind haar altijd zo moe uitzien, zelfs op haar best ziet ze er vermoeid uit
ja die huilt zich wat af in de seriequote:
Whehehhe, die poll...quote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef OeJ het volgende:
Poll: Welk personage haat je het meest?
• Brooke natuurlijk!
• Brooke. De vuile gore *()&(^^& bitch!
• Brooke. Ik kan haar wel vermoorden!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
welke optie zal ik kiezen?quote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef OeJ het volgende:
Poll: Welk personage haat je het meest?
• Brooke natuurlijk!
• Brooke. De vuile gore *()&(^^& bitch!
• Brooke. Ik kan haar wel vermoorden!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
49quote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef sherezade het volgende:
hoe oud is Brooke daadwerkelijk eigenlijk?? ik vind haar altijd zo moe uitzien, zelfs op haar best ziet ze er vermoeid uit
Ik heb zelf ook hartelijk gelachen!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:39 schreef Marrije het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
I love Pammie
oeh Donna is eng!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook hartelijk gelachen!!Maar ik ben dan ook geen Donna fan dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |