Dat was om aan de kijker duidelijk te maken dat Mark de zoon is van Margo, maar de kijker van het eerste uur wist dat natuurlijk allang.quote:Markie-Mark:
Jammer, die heb ik dus net gemist. Waarom zat die scene erin dan?
en wat was die dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:22 schreef OnaNia het volgende:
Erg triest die enorme spoiler in RTL Boulevard
quote:
.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er een paar jaar uit geweest, maar sinds de ontwikkelingen met Taylor zowel uiterlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:40 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ben ook weer van de partijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jammer inderdaad. Mijn Taylor wat doe je!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:37 schreef Suko het volgende:
ik zag net Tyler in Boulevard, ze zag er echt zo uit zoals op deze foto, gepikt uit B&B 03:
http://www.cbs.com/daytim(...)on/images/101_13.jpg
Ze praat ook alsof de huid rondom haar mond te strak zit en de tanden zijn ook anders. Ik vermoed trouwens ook dat ze ontzettend is afgevallen, bijna een geval voor dit topic: Broodmagere celebs Wat een verprutsing van een mooie vrouw. Ze zei overigens dat ze er toen is uitgegaan omdat ze een spannender inhoud van haar rol wilde hebben wat niet werd ingewilligd.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:43 schreef kissa het volgende:
Echt?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okee, meestal doe ik dat ook wel, maar ach dit is het B&B forum maarquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:18 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze was in de eerste seizoenen ontwerpster bij Forrester Creations en daar kon ze het goed vinden met Ridge en Eric. Ze kreeg een kind (Mark) met Clarke, maar die wou niks van hem weten, omdat hij al een relatie had met Kristen. De naam Mark is trouwens een samentrekking van Margo en Clarke (à la Brooke+Ridge=Bridget). Margot heeft ook nog een tijdje een relatie gehad met Bill Spencer, de vader van Caroline.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:33 schreef inasras het volgende:
Wie is Margo ook alweer?
Margoquote:Op zondag 5 juni 2005 21:33 schreef inasras het volgende:
Wie is Margo ook alweer?
Ik vind het nog steeds jammer dat ze B&B heeft verlaten.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:12 schreef Wup het volgende:
Lauren Koslow ~~~~ adoratiesmiley ~~~~
yep en ze is helemaal geweldig....quote:Op zondag 5 juni 2005 23:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ze B&B heeft verlaten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit ze tegenwoordig niet in DOOL?
Ik ben heel blij dat B&B Mascolo heeft weten te strikken.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:20 schreef Wup het volgende:
yep en ze is helemaal geweldig....
maar B&B heeft Joseph Mascolo gekregen
[geen idee of Massimo een aanwinst is zo niet dan mag ie linea recta terug naar DOOL]
Gelukkig krijgen we nog een Margo-aflevering. M'n dvd-recorder weigerde de herhaling van afgelopen vrijdag op te nemen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:29 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
het gastoptreden van Lauren Koslow in B&B is trouwens maar beperkt tot 2 uitzendingen
The Bold and the Beautiful - Lauren Koslow as Margo Lynley - Ep. #3915 (2002)
The Bold and the Beautiful - Lauren Koslow as Margo Lynley - Ep. #3916 (2002)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop