Komen wij nog meer achter met Amerika. Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:27 schreef OeJ het volgende:
Niet panikeren, lieve schatten, misschien is er gewoon een "winterstop".
Inderdaad, maar kan ze ook niet Brooke bedoelen?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef Marrije het volgende:
Valt me alles mee van Bridget dat ze het meteen door heeft
Ik weet het zeker dat ze denkt dat het Brooke is die iets met Nick heeft.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Inderdaad, maar kan ze ook niet Brooke bedoelen?
ik heb een mail gestuurdquote:Op donderdag 25 november 2010 14:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Gaat nu een ander zender overnemen ...bedoel jij?
Och nu snap ik je..ik ben benieuwd of jij bericht terug krijg van SBSquote:Op donderdag 25 november 2010 14:55 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb een mail gestuurd
dat the B&B naar een andere zender gaat of niet
Maar ik vrees voor het ergstequote:Op donderdag 25 november 2010 14:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Och nu snap ik je..ik ben benieuwd of jij bericht terug krijg van SBS
als ik een antwoord krijgquote:Op donderdag 25 november 2010 15:00 schreef SeaOfLove het volgende:
oh ben benieuwd naar het antwoord
Brooke is toch een krengetje..quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:53 schreef Anonymousz het volgende:
Brooke wilt gewoon niet dat Taylor beter wordt denk ik
Dan kan ze Jack niet meer zien
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Brooke is toch een krengetje..
Hij is ook gevaarlijk..zoals ie keek naar haar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Anonymousz het volgende:
Ashley begint al beetje bang te worden voor Storm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |