Komen wij nog meer achter met Amerika. Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 24 november 2010 15:27 schreef OeJ het volgende:
Niet panikeren, lieve schatten, misschien is er gewoon een "winterstop".
Inderdaad, maar kan ze ook niet Brooke bedoelen?quote:Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef Marrije het volgende:
Valt me alles mee van Bridget dat ze het meteen door heeft
Ik weet het zeker dat ze denkt dat het Brooke is die iets met Nick heeft.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Inderdaad, maar kan ze ook niet Brooke bedoelen?
ik heb een mail gestuurdquote:Op donderdag 25 november 2010 14:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Gaat nu een ander zender overnemen ...bedoel jij?
Och nu snap ik je..ik ben benieuwd of jij bericht terug krijg van SBSquote:Op donderdag 25 november 2010 14:55 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb een mail gestuurd
dat the B&B naar een andere zender gaat of niet
Maar ik vrees voor het ergstequote:Op donderdag 25 november 2010 14:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Och nu snap ik je..ik ben benieuwd of jij bericht terug krijg van SBS
als ik een antwoord krijgquote:Op donderdag 25 november 2010 15:00 schreef SeaOfLove het volgende:
oh ben benieuwd naar het antwoord
Brooke is toch een krengetje..quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:53 schreef Anonymousz het volgende:
Brooke wilt gewoon niet dat Taylor beter wordt denk ik
Dan kan ze Jack niet meer zien
quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Brooke is toch een krengetje..
Hij is ook gevaarlijk..zoals ie keek naar haar.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:59 schreef Anonymousz het volgende:
Ashley begint al beetje bang te worden voor Storm
Wat heeft Tijs met ''De Bold'' te makenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:33 schreef OeJ het volgende:
Hmz, Tijs van de Brink heeft z'n haar laten verven. Moet je maar eens kijken, nu op ned. 1.
Dat vond ik zelf nogal voor de hand liggen.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, maar kan ze ook niet Brooke bedoelen?
Ik vond het voor de hand liggender in die scene om te denken dat ze Katie bedoelde (dat ze haar dus doorhad)quote:Op zondag 28 november 2010 17:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vond ik zelf nogal voor de hand liggen.
Trouwens, ik begin dat baby Jack gedoe wel beetje irritant te vinden zeg. Damn!
Donna is zowiezo de lulquote:Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef OeJ het volgende:
Pam doet nu toch echt onredelijk, Donna kon er niks aan doen.
Rickquote:
Wat heeft Brooke allemaal in het verleden gedaanquote:
Ze wilden dat wij dachten dat ze het over Katie had waardoor het obvious is dat ze Brooke bedoelde.quote:Op maandag 29 november 2010 14:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond het voor de hand liggender in die scene om te denken dat ze Katie bedoelde (dat ze haar dus doorhad)
Die naam van dat kind alleen al, Jack, ik vind het er niet passen.
Ik vind dat zij er niks aan doen kan.. De hond had aan d;r hart.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:38 schreef OeJ het volgende:
Pam doet nu toch echt onredelijk, Donna kon er niks aan doen.
Storm is obsessief. Die ogen, zijn houding...Mr. Psycho.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze wilden dat wij dachten dat ze het over Katie had waardoor het obvious is dat ze Brooke bedoelde.![]()
Maar wat is die Storm toch een engerd. Hoe hij praat en kijkt.
Whehehe, ja inderdaad.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze wilden dat wij dachten dat ze het over Katie had waardoor het obvious is dat ze Brooke bedoelde.![]()
Oh en zoals Ridge altijd zegt: Storm SHÓT my mother. Klemtoon.![]()
En ook zoals Brooke Ashley's naam uitspreekt: Aaaashley.
muahahahaquote:Op woensdag 1 december 2010 17:20 schreef vencodark het volgende:
Brrr, rillingen om Storm. Arrogante vent. Arme Aaaaashley.
Oh en Rick wil dus met Taylor trouwen. Hij wordt dan de stiefvader van Jack...terwijl zijn eigen moeder...Jack's moeder is.How fucked up is that.
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:23 schreef Haaibaaike het volgende:
En kleine Jack is eigenlijk ook Rick z'n halfbroertje
Onzin schrijf jijquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef vencodark het volgende:
Oh en zoals Ridge altijd zegt: Storm SHÓT my mother. Klemtoon.![]()
En ook zoals Brooke Ashley's naam uitspreekt: Aaaashley.
Huh, waar heb jij het nu over?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg wat heb jij op mijIk laat me niet door jou wegjagen hier.
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zeg wat heb jij op mijIk laat me niet door jou wegjagen hier.
lijkt mij ookquote:Op woensdag 1 december 2010 19:56 schreef ThunderBitch het volgende:
Gewoon een mipsverstand..... denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |