ohmy, dat was echt nog in de préhistoriequote:Op maandag 15 november 2010 08:16 schreef amaranta het volgende:
Katie was altijd al het lelijke eendje. In den beginne, helemaal onder de puistjes.
Ja, en toen ging ze uit de serie...quote:Op maandag 15 november 2010 09:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohmy, dat was echt nog in de préhistorie
dan kan je me echt wegdragenquote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, en toen ging ze uit de serie...
Het zou me trouwens niks verbazen als een van de logans vam Eric blijkt te zijn. Aangezien Beth iets met hem heeft gehad.
Brooke, maar dat zou alle incestgrenzen overschrijden. Dan is hij oombroeropa van zn eigen dochterkindkleinkind.quote:
ik dacht 46 jaar.quote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef sherezade het volgende:
hoe oud is Brooke daadwerkelijk eigenlijk?? ik vind haar altijd zo moe uitzien, zelfs op haar best ziet ze er vermoeid uit
Leuke wending zou dat zijn. De enige die dan met enig fatsoen voor in aanmerking zou komen is Katie. Zij is volgens mij de enige die nog niet in een Forresterbed heeft geacteerd. Ik denk dat de jongste minder voor de hand ligt, omdat die affaire er was toen ze nog aan het begin van hun familieleven stonden, dacht ik. Weet het niet zeker. Dan zou Storm inderdaad in aanmerking komen. Whahaha..... over ingewikkeld gesproken.quote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, en toen ging ze uit de serie...
Het zou me trouwens niks verbazen als een van de logans vam Eric blijkt te zijn. Aangezien Beth iets met hem heeft gehad.
Daar was ze nog jong.quote:http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op maandag 15 november 2010 10:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ] Oeps idd al 49 jaar.
Wat een wallen. En die titel: Bricky break up.quote:Op maandag 15 november 2010 14:34 schreef ThunderBitch het volgende:
Daar was ze nog jong.
Deze dan maar. Dat eeuwige gejank van haar.
Ik ga wel weer sesamstraat kijken! Hahaquote:Op maandag 15 november 2010 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Leuke wending zou dat zijn. De enige die dan met enig fatsoen voor in aanmerking zou komen is Katie. Zij is volgens mij de enige die nog niet in een Forresterbed heeft geacteerd. Ik denk dat de jongste minder voor de hand ligt, omdat die affaire er was toen ze nog aan het begin van hun familieleven stonden, dacht ik. Weet het niet zeker. Dan zou Storm inderdaad in aanmerking komen. Whahaha..... over ingewikkeld gesproken.
Ridge is niet de zoon van Eric, maar wel van Masimo en heeft een broer die Nick heet en een rivaal in de liefde om een Logan.
De mannelijke Logan is de zoon van Eric en omdat hij de broer is van Donna, staat hij tegenover Ridge die eigenlijk ook zijn broer is.
Om het nog spannender te maken, blijkt dat er een vergissing is gemaakt en is Rick toch van Ridge en niet van Eric. Het zou alsnog kunnen want hij is nog niet met Phoebe naar bed geweest.
Dan is de zoon van Logan die een hekel aan hem heeft en hem liever niet met zijn moeder ziet, ook de zoon van Ridge.
Nick moet ook gespiced worden natuurlijk. Hij is gewoon van die rare kapitein die bij zijn moeder 'op bezoek' kwam.
![]()
Ze kan die wallen per ons verkopen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een wallen. En die titel: Bricky break up.
Ja, ik volg het ook.
ja klopt kan ik me nog herrineren, maar toen werd katie wel gespeeld door een andere actricequote:Op maandag 15 november 2010 08:16 schreef amaranta het volgende:
Katie was altijd al het lelijke eendje. In den beginne, helemaal onder de puistjes.
Ja, dan trek ik het ook niet meer......quote:Op maandag 15 november 2010 17:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ga wel weer sesamstraat kijken! Haha
Ja maar goed, al geef je een aap een goudrn ring, tis en blijft een lillik ding. Maw als Katie toen al de rol van lelijk meisje had... Kan alleen een ernstig ski ongeluk gevolgd door totale gezichtsreconstructie haar nog redden.quote:Op maandag 15 november 2010 18:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja klopt kan ik me nog herrineren, maar toen werd katie wel gespeeld door een andere actrice
quote:Op maandag 15 november 2010 18:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja maar goed, al geef je een aap een goudrn ring, tis en blijft een lillik ding. Maw als Katie toen al de rol van lelijk meisje had... Kan alleen een ernstig ski ongeluk gevolgd door totale gezichtsreconstructie haar nog redden.
zodat ze kan stoken om op die manier nick van bridget af te krijgen en er zelf mee vandoor te gaan. Brooke zei ook iets te opvallend dat niemand van hun familie meer tussen Bridget en Nick zou komen. Plop, Katie in beeld.quote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Katie testte Nick uit of hij wel met Bridget naar bed ging (terwijl ie van Brooke houdt ..volgens Katie) Katie ook valsding
U bedoelt het naveltruitje?quote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef sherezade het volgende:
ja idd katie plopperdeplop letterlijk en figuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |