quote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Vencodark alles is weer goed hoor.
Bitchesquote:Beste kijker,
Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 25-11-2010 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Woensdag 22 december is The Bold and the Beautiful voor het laatst te zien bij SBS 6, zowel op tv als op internet. In 2011 willen we namelijk extra investeren in de avondprogrammering, waardoor we helaas genoodzaakt zijn om de soapserie uit de programmering te halen. Wij bedanken u voor het kijken.
Nee wat baal ikquote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb een bericht gekregen van SBS6
Bitches
en ze hebben niks gezegd dat the bold naar een andere zender gaat of nietquote:
Dat gevoel had ik ook toen ik haar de eerste keren zag. Weet het niet zeker, lijkt er in ieder geval wel op. Had geen zin om het uit te zoeken, ook omdat ik dacht dat het een beetje raar zou zijn om haar dan in een andere rol te laten meedoen. Maar toch wel grappig dat jij dat ook vindt.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef _evenstar_ het volgende:
Dien ashley is dat niet die zelfde muts die ooit kristen/kirsten speelde? of ben ik daarmee heel spuit elf.. zapte er toevallig op vanochtend
hah ze speelde wel een kristen.. maar in the days of our livesquote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook toen ik haar de eerste keren zag. Weet het niet zeker, lijkt er in ieder geval wel op. Had geen zin om het uit te zoeken, ook omdat ik dacht dat het een beetje raar zou zijn om haar dan in een andere rol te laten meedoen. Maar toch wel grappig dat jij dat ook vindt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef OeJ het volgende:
O...M...G!!! Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaathyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:00 schreef OeJ het volgende:
Katiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BLIJF TOCH NOG WAT BIJ ONS!
Ow, daar heb ik nooit naar gekeken.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hah ze speelde wel een kristen.. maar in the days of our lives
Ik dacht, ik wikipedia even katie logan...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zit met tranen in mijn ogenzojuist de Bold op internet gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |