Toch vind ik Bridget lief.. Om nou toekomstplannen maken is wel overdreven maar ze is altijd gek op hem geweestquote:Op maandag 15 november 2010 23:34 schreef sherezade het volgende:
bridget vind ik ook triest, een kus met nick en dan al gelijk toekomstplannen maken![]()
![]()
mee eensquote:Op maandag 15 november 2010 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toch vind ik Bridget lief.. Om nou toekomstplannen maken is wel overdreven maar ze is altijd gek op hem geweest![]()
Van dochter naar moederquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Rick is net als mams ook zo gek als een paard
Yeahquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef Anonymousz het volgende:
Van dochter naar moeder
Yep hij is echt de zoon van Brooke
Rick & Taylor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:12 schreef sherezade het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Phoebe erop gaat reageren, had zoiets niet verwacht van Taylor![]()
zijn meer acties die Brooke normaal gesproken zou doen.....
als dat gebeurtquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:28 schreef sherezade het volgende:
wie weet krijgt brooke in de toekomst nog een scharrel met Thomas![]()
![]()
zullen we eens de spoilers checken op soapcentral.com????????quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als dat gebeurt
ben ik klaar met de serie
ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
zullen we eens de spoilers checken op soapcentral.com????????![]()
![]()
![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeee, geen gekke dingen doen Brookequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:28 schreef sherezade het volgende:
wie weet krijgt brooke in de toekomst nog een scharrel met Thomas![]()
![]()
Ik heb jaren niet gekeken, maar een half jaar geleden weer begonnen. Best geinig.quote:Op maandag 15 november 2010 18:07 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was van rls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |