Jou een gruwelijke MI gevenquote:
quote:
quote:
Soms hebben we zo'n momentquote:
Was een tikfoutje joh. Hij bedoelde een paardenclub!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
What the fuck eigenlijk. Een parenclub.
Er is een blauwe onder ons?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waar kan ik een TT wijziging aanvragen?
in de auto dan maar?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:44 schreef missbehavin het volgende:
Nee dankjewel, dat lijkt me zó niks
Hier misschien? R&P FAQ en FeedBackquote:
Op een manege!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Was een tikfoutje joh. Hij bedoelde een paardenclub!
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ja Yuki, ik ben hier ook boeken aan het verkopen, har har
gadver tallyquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Yuki het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen
Foei!
Ik ben wel lid bij een paardenclubquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
In het stro.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
GADVERDAMME!!! SAMZZZ!!!quote:
Hooi ligt lekkerder andersquote:
Zet mij op een manege en je ziet me niet meer terug hoor. Paardrijden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet wel een manege te vinden in Rotterdam
Dit geeft een hele andere betekenis aan de Hooizolderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
door een paard gecockblocked?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zet mij op een manege en je ziet me niet meer terug hoor. Paardrijden.Gotta love it.
Doe mij maar stro. Paardenhooi is heel stekelig.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit geeft een hele andere betekenis aan de HooizolderHeuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Yupquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goldfinger is dat toch? Of zoiets?
De club? Nee, Goldfinger? Nee, niet echt, Zijn geslacht? Niet gezienquote:
We gingen bewust naar die club, omdat ik hem kende, niet om met hem (en vrouw) te seksen, maar zodat we de premium introductie kregenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat is kut. Sterkte![]()
[..]
Ooh, ik zou me het leplazarus schrikken als er iemand zou zijn die ik kende. Laat mij dat maar lekker met z'n tweeën doen, en verder onbekenden
Ja shit, dat was niet de bedoeling dan natuurlijk..quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zet mij op een manege en je ziet me niet meer terug hoor. Paardrijden.Gotta love it.
[..]
Dit geeft een hele andere betekenis aan de HooizolderWas dat niet de zooizolder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat jij dan denkt aan seks kan ik niet helpenquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heuh?Vergis ik me nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
[..]
Dit geeft een hele andere betekenis aan de HooizolderHoe heette dat bij jouw schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
nee, jij bent gewoon een ransaap, babs.quote:[b] Op
[..]
@TT, zo te zien ben ik de enige die dat doet, en ik ben niet eens Single
Dus er is nog niks verandert dit weekendquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
nee, jij bent gewoon een ransaap, babs.
Ezechiel dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Gasol het volgende:
Wie heeft hier bij Yuki op school gezeten?
Het heet dan ook niet singlesclubquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup![]()
[..]
De club? Nee, Goldfinger? Nee, niet echt, Zijn geslacht? Niet gezien
[..]
We gingen bewust naar die club, omdat ik hem kende, niet om met hem (en vrouw) te seksen, maar zodat we de premium introductie kregen
==============
@TT, zo te zien ben ik de enige die dat doet, en ik ben niet eens Single
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vergis ik me nou?Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Geen ervaring meequote:
Ik plaag je, dat weet je he?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus er is nog niks verandert dit weekend
Wie heeft er met Yuki op de school gezeten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Gasol het volgende:
Ikkequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Gasol het volgende:
Maar ik vind je wel een beetje een ransaap, dat weet je ook.quote:
Hooizolder zoeken zaterdag?quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee!Dus ik had wel gelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Penny vink nie leukquote:
En dan iedereen bij jou thuis achter laten?quote:
Ik ook nietquote:
Puur technisch bekeken, BEN ik ook een ransaapquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ik vind je wel een beetje een ransaap, dat weet je ook.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus ik had wel gelijk?Jazeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ik vin paarden ook heul niet leukquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar ik ben een Penny meisje.
Nee bedanktquote:Tussen 17.30 uur-18.00 uur verwelkomen wij jullie bij Kwik-Fit te Beverwijk.
Om te beginnen gaan we gezamenlijk een hapje eten op deze locatie.
Na het eten zullen we rondgeleid worden door ‘’de mannen’’ van Kwik-Fit.
Na de rondleiding zullen er groepjes gevormd worden en krijgen we een uitleg over de verschillende activiteiten die we gaan uitvoeren met betrekking tot auto’s!
Rond 21.00 uur zullen we de avond afsluiten.
Nee, die schoppen we het zwembad inquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan iedereen bij jou thuis achter laten?
Dat is zondagquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, die schoppen we het zwembad in
Da Vinciquote:
kwikfitquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee bedanktBij de fucking Kwik-Fit
Zal ik dan maar een bril gaan dragen en mijn haar in een knot?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Zie je wel, een echte schooljuffrouw
Dat is bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Spannend hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ja, daar gaan ze die domme wijven zeker 'leren' om hun olie te peilen. Flikker op zegquote:
Ik heb een bril en mn haar in een knot.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een bril gaan dragen en mijn haar in een knot?
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puur technisch bekeken, BEN ik ook een ransaap
Vergeet de liniaal nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Staat het wel geil?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een bril en mn haar in een knot.
Straal nog steeds geen gezag of wijsheid uit
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jazeker.Heb jij nog meegemaakt dat ze er een soort 2e aquarium van maakten, met werkplekken met glas eromheen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het KWT-plein.
Sweet memories
♥ || Baby catcher in training || ♥
Op welke heb jij eigenlijk gezeten?quote:
Nopequote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef automatic_ het volgende:
Spannend hoorHahaha.
Neuh. Ik sla overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TOF!Ik wil ook nog. Engels of NL? Ik wil naar Engels
Due Date wil ik ook heen!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik ga wel in jouw plaatsquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had precies die MIquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Haha, wij hadden ook aquariums op schoolquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb jij nog meegemaakt dat ze er een soort 2e aquarium van maakten, met werkplekken met glas eromheen?
En het KWT-plein.
Sweet memories
Hij is grappig hoor! Ik ben er met mijn werk heen gegaan. Eerste wilde er geen één kindje mee en daarna opeens driequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Gasol het volgende:
* Gasol is jaloers op automatic_
Die lijkt me leuk
Whehehehe.. *zware stem op zet* Krijg je dan ook... een doorsmeer beurt.. Whehehehe..quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wij nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, wij hadden ook aquariums op school
Maar het is wel lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nederlands, want ik ging met de werk-kindjes, hahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
TOF!Ik wil ook nog. Engels of NL? Ik wil naar Engels
Due Date wil ik ook heen!
Wij hadden echte en ook aquariums met PC's erin, dus dan had je een mensjes-aquarium.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij nietAlleen diertjes op sterk water.
Nee dankjequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
Het is nagellak-tijd. Hup kinders, pak de lakjes maar vast.
Hup kinders flikker op met je stinkzooi!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
Wil hem ook in het engels zienquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nederlands, want ik ging met de werk-kindjes, haha
Ik wil voor mijn verdriet nog niet naar de Kwik-fitquote:
Nagellak is om nikkel-houdende sieraden te lakken, aangezien ik die niet meer heb, is het nergens voor nodig om te gaan lakken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
Al mn nagels zijn afgebrokenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ook niet, dealer of eigen monteurquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil voor mijn verdriet nog niet naar de Kwik-fit
Lakjes? Denk dat dit kind behoefte heeft aan iets anders: Meisje van 10 baart kindquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Tally het volgende:
Whehehehe.. *zware stem op zet* Krijg je dan ook... een doorsmeer beurt.. Whehehehe..
Dacht ik al inderdaadquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef automatic_ het volgende:
Nederlands, want ik ging met de werk-kindjes, haha
10 en een kind.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Lakjes? Denk dat dit kind behoefte heeft aan iets anders: Meisje van 10 baart kind
Aquariums met PC's erin? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een bak water met computers erin?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij hadden echte en ook aquariums met PC's erin, dus dan had je een mensjes-aquarium.
Edit; Volgens mij noemde wij het alleen een vissenkom...
quote:
Helaas wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
NOOOESSSSSS! Seriously? Jouw nagels waren kei mooi.
R.S.G. (en later dus Jan v Egmond)quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op welke heb jij eigenlijk gezeten?
Ruimte met glazen wandenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aquariums met PC's erin? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een bak water met computers erin?
Ik heb stompjesquote:
Toen ik tien was wist ik nog niet eens precies hoe dat werktequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Lakjes? Denk dat dit kind behoefte heeft aan iets anders: Meisje van 10 baart kind
Gaan we de vete in ere houden?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
R.S.G. (en later dus Jan v Egmond)
en een jaartje op de koogmolen gezeten
Ja, ik vond hem leuk, haha.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
Dacht ik al inderdaadMaar wel leuk dus?
Het waren gewoon glazen "kooien" met PC's. Maar goed; als je daar in zat om te werken, dan voelde je net een vis in een aquariumquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aquariums met PC's erin? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een bak water met computers erin?
En boter, kaas en eieren spelen op de rug van een leuke ventquote:
Die vader dus ook...quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
10 en een kind.Serieus, toen speelde ik nog verstoppertje op het schoolplein.
NIET!quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En boter, kaas en eieren spelen op de rug van een leuke vent
Dat ben je inmiddels wel gewend toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ook gevoelens hoor, altijd maar dat uitlachen
Blijf er vanaf ofzoquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef Tally het volgende:
Ik vervloek die vanille cakejes! Weer!
Of ik moet er gewoon vanaf blijven
Ik heb een keer in mijn enthousiasme mijn nagels iets te hard in zijn huid gezet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn rug, wat doe je.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah die van mij waren inmiddels wel te lang.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet heul lang hoor, gewoon, mooi lang
Ja, dat snap ik nuquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
NIET!Dat is het grappig.
Het is niet ECHT een aquarium!
Mijn nagels zijn nooit te langquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah die van mij waren inmiddels wel te lang.
Nu dus niet meer.
Ze zijn nu op! En ik koop ze NOOIT weerquote:
Ik heb mijn duim, ringvinger en pink nu op een mooie lengte. De rest is afgebroken op mijn werk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah die van mij waren inmiddels wel te lang.
Nu dus niet meer.
Annet en ik gingen boter kaas en eieren doen op Ez zn rug. Zij zet dr nagels in zn rug en meteen bloedquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een keer in mijn enthousiasme mijn nagels iets te hard in zijn huid gezet.Dat kan nooit fijn geweest zijn.
Winnen met boter,kaas en eierenquote:
Blond he!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nuMaar dat wist ik eerst niet
Goed zo!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zijn nu op! En ik koop ze NOOIT weer
Dat is het ook niet. Maar eh... ga eens heel snel terug naar je poppen jij.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een keer in mijn enthousiasme mijn nagels iets te hard in zijn huid gezet.Dat kan nooit fijn geweest zijn.
Ik zie je ook doodgraag!quote:
Jij niet, maar je hormonen welquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze zijn nu op! En ik koop ze NOOIT weer
Ik zal mijn kennis niet misbruikenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Mn pink en duim nagels waren ruim 1 cm.. Dat is op zich best lang.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind af en toe een vingertje achterlangs best lekker
Koop je een nieuwe barbie voor me dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Maar eh... ga eens heel snel terug naar je poppen jij.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zal mijn kennis niet misbruikenDat is je geraaie ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat vingertje. Geloof geen hond natuurlijk! Hele grote negerlullen heeftie er graag in!quote:
Kan op bepaalde momenten best fijn zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wen er maar aan, want dit gaat een hele dag doorquote:
Die heb ik ook gehad. Ben er nog steeds niet uit of het nou bij me pasttequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Kluts het volgende:
Ik wil stoppen met nagelbijten, maar de enige manier waarop dat lukt is door er van die acryldingen op te laten zetten.
ik kan niet meer lezenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat vingertje. Geloof geen hond natuurlijk! Hele negerlullen heeftie er graag in!
Jij neemt die taak wel heel graag op jequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iemand moet toch de ranzigste Single zijn... toch?
Ik heb dat ook gedaan toen ik nog beet / toen ik ze nog afbrak en toen heb ik gewoon die acrylnagels er afgehaaldquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Kluts het volgende:
Ik wil stoppen met nagelbijten, maar de enige manier waarop dat lukt is door er van die acryldingen op te laten zetten.
Auw :/quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat vingertje. Geloof geen hond natuurlijk! Hele grote negerlullen heeftie er graag in!
Welke wil je hebben?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Myraela het volgende:
Koop je een nieuwe barbie voor me dan?
Hmm.. Als Samzzz een keer met Babs mee gaat naar een parenclub.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat vingertje. Geloof geen hond natuurlijk! Hele grote negerlullen heeftie er graag in!
En de meest uitgesprokenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iemand moet toch de ranzigste Single zijn... toch?
Mijne komen nooit verder dan een mm of 3quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn pink en duim nagels waren ruim 1 cm.. Dat is op zich best lang.
Nu is lakken wel een stuk makkelijker
betekent poepen daar niet ook wat anders?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie je ook doodgraag!
Of hoe zeggen die belgen dat
Hij heeft toch iets met paardenclubs?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Seks met dieren ist verbotenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm.. Als Samzzz een keer met Babs mee gaat naar een parenclub.
Kan Samzzz Babs misschien mee nemen naar de paardenclub!
Maar ik denk nu even hard op. Of zoiets.
Ja, dat betekent neukenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
betekent poepen daar niet ook wat anders?
Geen hond.. Een enkele hond!quote:
Je poep = je billenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja das gewoon neuken!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als jij het niet doorverteld. Doe ik dat ook niet!quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen hond.. Een enkele hond!
Je big ook niet waarschijnlijk!
Ok, komt goed. Anything else?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
Barbie de zeemeermin met haar dat verkleurd als ik der meeneem in bad.
Ik ben (zoals Kluts zei) nogal een 'ransaap', en daarnaast nog eens veelste open. Tsja, dan krijg je dit he. Kunnen hier best meer mensen zitten die zo 'experimenteel' zijn als ik, maar die dan netjes hun mond dicht houden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij neemt die taak wel heel graag op je
Ja maar poepen betekend neuken.quote:
Dat doe ik dus niet. Ik kan wel stoppen met nagelbijten, maar dan moeten het eerst al een beetje nagels op lengte zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gedaan toen ik nog beet / toen ik ze nog afbrak en toen heb ik gewoon die acrylnagels er afgehaald
En bij gel precies hetzelfde.
Say whutquote:
Ja maar! Ah, Tal...quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja das gewoon neuken!
[..]
Als jij het niet doorverteld. Doe ik dat ook niet!
Neequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik vanavond langer opblijven?
Nee, gelukkig niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb jij nog meegemaakt dat ze er een soort 2e aquarium van maakten, met werkplekken met glas eromheen?
En het KWT-plein.
Sweet memories
Er vanaf blijven? Beter geeft ze ze door ofzoquote:
Hij slacht ze niet! Hij uhm... verlost zo'n paarden van zijn emmer zaad!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar! Ah, Tal...Je weet toch wie ik ben!
In het begin stoorde ik me eraan, maar je bent gewoon zo dat je daar open over bent.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben (zoals Kluts zei) nogal een 'ransaap', en daarnaast nog eens veelste open. Tsja, dan krijg je dit he. Kunnen hier best meer mensen zitten die zo 'experimenteel' zijn als ik, maar die dan netjes hun mond dicht houden.
Ik weet niet of ik die dingen ken / lust?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er vanaf blijven? Beter geeft ze ze door ofzo
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
God, wat heb ik daar mijn tijd zitten te verdoen.
LOL.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Poepen is Vlaams dialect voor neuken.
Ik heb ook acrylnagels gehad. Het heeft m'n nagels helemaal verwoest.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet. Ik kan wel stoppen met nagelbijten, maar dan moeten het eerst al een beetje nagels op lengte zijn.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En een poep, is wel een kont
In Belgie kun je dus iemand in zijn poep poepen
Ik ben een dierenrechtenactivistquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij slacht ze niet! Hij uhm... verlost zo'n paarden van zijn emmer zaad!
Doet me denken aan een stukje tv over een vlaams koppel met relatieproblemen.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
In het begin stoorde ik me eraan, maar je bent gewoon zo dat je daar open over bent.
Hell, het zal mij verotten hoe jij jouw sexleven indeelt, en vice versa. Inmiddels kan ik er wel om lachen.
Enige manier om ze nu nog door te geven is via een kotsemmerquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er vanaf blijven? Beter geeft ze ze door ofzo
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Enige manier om ze nu nog door te geven is via een kotsemmer
Ik denk dat je ze liever uit de winkel hebt dan
Ja, uiteindelijk zaten we daar gewoon te kaarten enzo, omdat je daar tenminste tafels had staanquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
KWTplein zeker. Dat was gewoon nietsnutplein
Op zich was die verbouwing wel een verbetering, maar het bleef een donker hol
Het zal mij ook rotten baby heeft alleen nogal vlagen gehad dat het elke zin weer naar voren moest komen. Hij heeft er wel vaker last van dat de plaat op 1 onderwerp blijft hangen voor enkele weken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
In het begin stoorde ik me eraan, maar je bent gewoon zo dat je daar open over bent.
Hell, het zal mij verotten hoe jij jouw sexleven indeelt, en vice versa. Inmiddels kan ik er wel om lachen.
Ja is die wet er al door?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een dierenrechtenactivistSeks met dieren mag niet van de wet.
En ik zal maar niet in details treden over hoeveel zaad een paard heeft per lozing
Ik krab je ogen er wel uit hoor! Kom maar!quote:
Heel divers hè?quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
Doet me denken aan een stukje tv over een vlaams koppel met relatieproblemen.
Er wordt aan de vrouw gevraagd. 'Waar heeft u voor het laatst sex gehad'
Zij: In mijn poep! (anaal)
Jupquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja is die wet er al door?
[..]
Ik krab je ogen er wel uit hoor! Kom maar!
quote:
En toch....... is het nog steeds niet goed!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heel divers hè?
Kotsen, Poepen, Neuken.. alles kan in Singles
ahquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
(is overigens uit een comedyshow)
Het is hier nooit goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch....... is het nog steeds niet goed!
Vanillecakejes? Ik kan me er wel een voorstelling bij makenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet niet of ik die dingen ken / lust?
Mja ik wist dat ze er mee bezig waren maar ik houd me er niet zo mee bezigquote:
Lief van mij hequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zal mij ook rotten baby heeft alleen nogal vlagen gehad dat het elke zin weer naar voren moest komen. Hij heeft er wel vaker last van dat de plaat op 1 onderwerp blijft hangen voor enkele weken.
In het zwarte woud gaan wonen
Haat tegen kinderen
Haat tegen Auto's
Zijn sex leven
Een beetje combineren zou het al dragelijker maken en dat gaat de laatste tijd best goed. Waarschijnlijk omdat hij er weinig is.
Ik moet wel, voor m'n opleidingquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik wist dat ze er mee bezig waren maar ik houd me er niet zo mee bezig
Gek he!
Ik ben altijd de vriendelijkheid zelve
Club Love maar weer nieuw leven inblazen dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Tally het volgende:
En toch....... is het nog steeds niet goed!
Ze zijn echt heel heel heel heel heeeeeeeeeel lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vanillecakejes? Ik kan me er wel een voorstelling bij maken
Vooral voorspelbaar.quote:
Ja dat bedacht ik me toen ik op invoeren druktequote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Club Love maar weer nieuw leven inblazen dan?
Wromquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doe je toch wel achter gesloten deuren he!
He, we zijn gewoon in Nederland hequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:16 schreef Yuki het volgende:
Dit geeft een hele nieuwe betekenis aan: Niets moet, behalve poepen
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:16 schreef Yuki het volgende:
Dan gaan we die een keertje testenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vanillecakejes? Ik kan me er wel een voorstelling bij maken
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:16 schreef Yuki het volgende:
Alleen als dat rechtmatig is. Dus, waarom moet je een schop?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh wil iemand me even een schop geven?
Waarom?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:18 schreef missbehavin het volgende:
*schop*quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Kusje ook goed?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Wedden dat je moet poepenquote:
Ja en het ruikt heeeeeeeeeeeeeeerlijk. Want als mijn man zegt dat het stinkt stop ik mijn vingers in mijn oren en hoor ik niet dat HIJ het vind stinken.quote:
Ze hebben hier alleen zweepjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Ooit komt het goed tussen onsquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ben je. Dat heb ik altijd al geweten,
Omdat ik mezelf gek zit te denkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als dat rechtmatig is. Dus, waarom moet je een schop?
Graagquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:18 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Daarvoor schop ik je niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf gek zit te denken
Ik denk dat afleiding dan beter isquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze hebben hier alleen zweepjes.En mattenkloppers.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Ze zijn alweer twee millimeterquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat een schop best afleidt
En dan aangeklaagd worden voor mishandeling zekerquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat een schop best afleidt
Die nagel probeerde gewoon weg te rennen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zijn alweer twee millimeterOp een pinknagel na, die helemaal in het leven is gescheurd
Achterlangs!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan aangeklaagd worden voor mishandeling zekerDikke vinger, ze kan een koekje krijgen
Totaal geen last van, had ik wel met gelnagels. Acryl niks aan de hand, maar heb ook heel sterke nagels die praktisch niet afbreken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook acrylnagels gehad. Het heeft m'n nagels helemaal verwoest.
Is byte-x niet wat? Ik ben gestopt toen een van m'n vingers vreselijk ging ontsteken
Wil ze die dan? Of verkeerd ze in hoge staat van opwinding?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan aangeklaagd worden voor mishandeling zekerDikke vinger, ze kan een koekje krijgen
quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die nagel probeerde gewoon weg te rennen.
Hey, herkenbaar!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:20 schreef Tally het volgende:
Eigenlijk he... Eigenlijk heb ik nog een klein wasje wat ik moet/wil strijken.
Maar ik ben een lui huiswijf.. Dus ga ik nog even een half uur balen dat ik EIGENLIJK moet gaan strijken.. En dan denk ik.. Ja nu kan ik dus niet meer strijken want ik moet zo koken!
Om na een uur pas op te staan en te gaan koken
Dat kan mij niet schelenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wil ze die dan? Of verkeerd ze in hoge staat van opwinding?
Jij bent ook een lui huiswijf?quote:
Maar ik wil geen koekjequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus ze accepteert de lekkernij bij de koffie maar
quote:
Boh geil dusquote:
Ik ken het gevoel, en waarschijnlijk maakt het voor jou geen verschil maar van mij krijg je een knuffelquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je helemaal KAPOT trappen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Kluts het volgende:
Ja joh,ook al doe ik voorbeeldig en beleefd aan de telefoon, bek me maar gewoon lekker af, ik ben toch "maar" een secretaresse.
Hekel aan dat soort types.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Kluts het volgende:
Ja joh,ook al doe ik voorbeeldig en beleefd aan de telefoon, bek me maar gewoon lekker af, ik ben toch "maar" een secretaresse.
Hekel aan dat soort types.
quote:
Mooi ben ik niet de enige vrouw die er last van heeft!quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:24 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, en waarschijnlijk maakt het voor jou geen verschil maar van mij krijg je een knuffel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |