Haha, wij hadden ook aquariums op schoolquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb jij nog meegemaakt dat ze er een soort 2e aquarium van maakten, met werkplekken met glas eromheen?
En het KWT-plein.
Sweet memories
Hij is grappig hoor! Ik ben er met mijn werk heen gegaan. Eerste wilde er geen één kindje mee en daarna opeens driequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Gasol het volgende:
* Gasol is jaloers op automatic_
Die lijkt me leuk
Whehehehe.. *zware stem op zet* Krijg je dan ook... een doorsmeer beurt.. Whehehehe..quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee bedanktBij de fucking Kwik-Fit
Wij nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, wij hadden ook aquariums op school
Maar het is wel lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nederlands, want ik ging met de werk-kindjes, hahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Nouk84 het volgende:
TOF!Ik wil ook nog. Engels of NL? Ik wil naar Engels
Due Date wil ik ook heen!
Wij hadden echte en ook aquariums met PC's erin, dus dan had je een mensjes-aquarium.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij nietAlleen diertjes op sterk water.
Nee dankjequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
Het is nagellak-tijd. Hup kinders, pak de lakjes maar vast.
Hup kinders flikker op met je stinkzooi!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
Wil hem ook in het engels zienquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nederlands, want ik ging met de werk-kindjes, haha
Ik wil voor mijn verdriet nog niet naar de Kwik-fitquote:
Nagellak is om nikkel-houdende sieraden te lakken, aangezien ik die niet meer heb, is het nergens voor nodig om te gaan lakken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
Al mn nagels zijn afgebrokenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ook niet, dealer of eigen monteurquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil voor mijn verdriet nog niet naar de Kwik-fit
Lakjes? Denk dat dit kind behoefte heeft aan iets anders: Meisje van 10 baart kindquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef Tally het volgende:
Whehehehe.. *zware stem op zet* Krijg je dan ook... een doorsmeer beurt.. Whehehehe..
Dacht ik al inderdaadquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef automatic_ het volgende:
Nederlands, want ik ging met de werk-kindjes, haha
10 en een kind.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Lakjes? Denk dat dit kind behoefte heeft aan iets anders: Meisje van 10 baart kind
Aquariums met PC's erin? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een bak water met computers erin?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij hadden echte en ook aquariums met PC's erin, dus dan had je een mensjes-aquarium.
Edit; Volgens mij noemde wij het alleen een vissenkom...
quote:
Helaas wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
NOOOESSSSSS! Seriously? Jouw nagels waren kei mooi.
R.S.G. (en later dus Jan v Egmond)quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op welke heb jij eigenlijk gezeten?
Ruimte met glazen wandenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aquariums met PC's erin? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een bak water met computers erin?
Ik heb stompjesquote:
Toen ik tien was wist ik nog niet eens precies hoe dat werktequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Lakjes? Denk dat dit kind behoefte heeft aan iets anders: Meisje van 10 baart kind
Gaan we de vete in ere houden?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
R.S.G. (en later dus Jan v Egmond)
en een jaartje op de koogmolen gezeten
Ja, ik vond hem leuk, haha.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
Dacht ik al inderdaadMaar wel leuk dus?
Het waren gewoon glazen "kooien" met PC's. Maar goed; als je daar in zat om te werken, dan voelde je net een vis in een aquariumquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aquariums met PC's erin? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een bak water met computers erin?
En boter, kaas en eieren spelen op de rug van een leuke ventquote:
Die vader dus ook...quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
10 en een kind.Serieus, toen speelde ik nog verstoppertje op het schoolplein.
NIET!quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En boter, kaas en eieren spelen op de rug van een leuke vent
Dat ben je inmiddels wel gewend toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ook gevoelens hoor, altijd maar dat uitlachen
Blijf er vanaf ofzoquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef Tally het volgende:
Ik vervloek die vanille cakejes! Weer!
Of ik moet er gewoon vanaf blijven
Ik heb een keer in mijn enthousiasme mijn nagels iets te hard in zijn huid gezet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn rug, wat doe je.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah die van mij waren inmiddels wel te lang.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet heul lang hoor, gewoon, mooi lang
Ja, dat snap ik nuquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
NIET!Dat is het grappig.
Het is niet ECHT een aquarium!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |