Jou een gruwelijke MI gevenquote:
quote:
quote:
Soms hebben we zo'n momentquote:
Was een tikfoutje joh. Hij bedoelde een paardenclub!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
What the fuck eigenlijk. Een parenclub.
Er is een blauwe onder ons?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waar kan ik een TT wijziging aanvragen?
in de auto dan maar?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:44 schreef missbehavin het volgende:
Nee dankjewel, dat lijkt me zó niks
Hier misschien? R&P FAQ en FeedBackquote:
Op een manege!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Was een tikfoutje joh. Hij bedoelde een paardenclub!
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ja Yuki, ik ben hier ook boeken aan het verkopen, har har
gadver tallyquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Yuki het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen
Foei!
Ik ben wel lid bij een paardenclubquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
In het stro.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
GADVERDAMME!!! SAMZZZ!!!quote:
Hooi ligt lekkerder andersquote:
Zet mij op een manege en je ziet me niet meer terug hoor. Paardrijden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet wel een manege te vinden in Rotterdam
Dit geeft een hele andere betekenis aan de Hooizolderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
door een paard gecockblocked?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zet mij op een manege en je ziet me niet meer terug hoor. Paardrijden.Gotta love it.
Doe mij maar stro. Paardenhooi is heel stekelig.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit geeft een hele andere betekenis aan de HooizolderHeuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Yupquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goldfinger is dat toch? Of zoiets?
De club? Nee, Goldfinger? Nee, niet echt, Zijn geslacht? Niet gezienquote:
We gingen bewust naar die club, omdat ik hem kende, niet om met hem (en vrouw) te seksen, maar zodat we de premium introductie kregenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat is kut. Sterkte![]()
[..]
Ooh, ik zou me het leplazarus schrikken als er iemand zou zijn die ik kende. Laat mij dat maar lekker met z'n tweeën doen, en verder onbekenden
Ja shit, dat was niet de bedoeling dan natuurlijk..quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zet mij op een manege en je ziet me niet meer terug hoor. Paardrijden.Gotta love it.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit geeft een hele andere betekenis aan de HooizolderWas dat niet de zooizolder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |