Jou een gruwelijke MI gevenquote:
quote:
quote:
Soms hebben we zo'n momentquote:
Was een tikfoutje joh. Hij bedoelde een paardenclub!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
What the fuck eigenlijk. Een parenclub.
Er is een blauwe onder ons?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waar kan ik een TT wijziging aanvragen?
in de auto dan maar?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:44 schreef missbehavin het volgende:
Nee dankjewel, dat lijkt me zó niks
Hier misschien? R&P FAQ en FeedBackquote:
Op een manege!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Was een tikfoutje joh. Hij bedoelde een paardenclub!
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ja Yuki, ik ben hier ook boeken aan het verkopen, har har
gadver tallyquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Yuki het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen
Foei!
Ik ben wel lid bij een paardenclubquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
In het stro.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:46 schreef Tally het volgende:
[..]
GADVERDAMME!!! SAMZZZ!!!quote:
Hooi ligt lekkerder andersquote:
Zet mij op een manege en je ziet me niet meer terug hoor. Paardrijden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet wel een manege te vinden in Rotterdam
Dit geeft een hele andere betekenis aan de Hooizolderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
door een paard gecockblocked?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zet mij op een manege en je ziet me niet meer terug hoor. Paardrijden.Gotta love it.
Doe mij maar stro. Paardenhooi is heel stekelig.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit geeft een hele andere betekenis aan de HooizolderHeuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Yupquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goldfinger is dat toch? Of zoiets?
De club? Nee, Goldfinger? Nee, niet echt, Zijn geslacht? Niet gezienquote:
We gingen bewust naar die club, omdat ik hem kende, niet om met hem (en vrouw) te seksen, maar zodat we de premium introductie kregenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat is kut. Sterkte![]()
[..]
Ooh, ik zou me het leplazarus schrikken als er iemand zou zijn die ik kende. Laat mij dat maar lekker met z'n tweeën doen, en verder onbekenden
Ja shit, dat was niet de bedoeling dan natuurlijk..quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zet mij op een manege en je ziet me niet meer terug hoor. Paardrijden.Gotta love it.
[..]
Dit geeft een hele andere betekenis aan de HooizolderWas dat niet de zooizolder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat jij dan denkt aan seks kan ik niet helpenquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heuh?Vergis ik me nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
[..]
Dit geeft een hele andere betekenis aan de HooizolderHoe heette dat bij jouw schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
nee, jij bent gewoon een ransaap, babs.quote:[b] Op
[..]
@TT, zo te zien ben ik de enige die dat doet, en ik ben niet eens Single
Dus er is nog niks verandert dit weekendquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
nee, jij bent gewoon een ransaap, babs.
Ezechiel dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Gasol het volgende:
Wie heeft hier bij Yuki op school gezeten?
Het heet dan ook niet singlesclubquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup![]()
[..]
De club? Nee, Goldfinger? Nee, niet echt, Zijn geslacht? Niet gezien
[..]
We gingen bewust naar die club, omdat ik hem kende, niet om met hem (en vrouw) te seksen, maar zodat we de premium introductie kregen
==============
@TT, zo te zien ben ik de enige die dat doet, en ik ben niet eens Single
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vergis ik me nou?Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Geen ervaring meequote:
Ik plaag je, dat weet je he?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus er is nog niks verandert dit weekend
Wie heeft er met Yuki op de school gezeten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Gasol het volgende:
Ikkequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Gasol het volgende:
Maar ik vind je wel een beetje een ransaap, dat weet je ook.quote:
Hooizolder zoeken zaterdag?quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee!Dus ik had wel gelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Penny vink nie leukquote:
En dan iedereen bij jou thuis achter laten?quote:
Ik ook nietquote:
Puur technisch bekeken, BEN ik ook een ransaapquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ik vind je wel een beetje een ransaap, dat weet je ook.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus ik had wel gelijk?Jazeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ik vin paarden ook heul niet leukquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar ik ben een Penny meisje.
Nee bedanktquote:Tussen 17.30 uur-18.00 uur verwelkomen wij jullie bij Kwik-Fit te Beverwijk.
Om te beginnen gaan we gezamenlijk een hapje eten op deze locatie.
Na het eten zullen we rondgeleid worden door ‘’de mannen’’ van Kwik-Fit.
Na de rondleiding zullen er groepjes gevormd worden en krijgen we een uitleg over de verschillende activiteiten die we gaan uitvoeren met betrekking tot auto’s!
Rond 21.00 uur zullen we de avond afsluiten.
Nee, die schoppen we het zwembad inquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan iedereen bij jou thuis achter laten?
Dat is zondagquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, die schoppen we het zwembad in
Da Vinciquote:
kwikfitquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee bedanktBij de fucking Kwik-Fit
Zal ik dan maar een bril gaan dragen en mijn haar in een knot?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Zie je wel, een echte schooljuffrouw
Dat is bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Spannend hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ja, daar gaan ze die domme wijven zeker 'leren' om hun olie te peilen. Flikker op zegquote:
Ik heb een bril en mn haar in een knot.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een bril gaan dragen en mijn haar in een knot?
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puur technisch bekeken, BEN ik ook een ransaap
Vergeet de liniaal nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Staat het wel geil?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een bril en mn haar in een knot.
Straal nog steeds geen gezag of wijsheid uit
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jazeker.Heb jij nog meegemaakt dat ze er een soort 2e aquarium van maakten, met werkplekken met glas eromheen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het KWT-plein.
Sweet memories
♥ || Baby catcher in training || ♥
Op welke heb jij eigenlijk gezeten?quote:
Nopequote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef automatic_ het volgende:
Spannend hoorHahaha.
Neuh. Ik sla overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TOF!Ik wil ook nog. Engels of NL? Ik wil naar Engels
Due Date wil ik ook heen!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik ga wel in jouw plaatsquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had precies die MIquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |