Dat jij dan denkt aan seks kan ik niet helpenquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heuh?Vergis ik me nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit geeft een hele andere betekenis aan de HooizolderHoe heette dat bij jouw schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
nee, jij bent gewoon een ransaap, babs.quote:[b] Op
[..]
@TT, zo te zien ben ik de enige die dat doet, en ik ben niet eens Single
Dus er is nog niks verandert dit weekendquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
nee, jij bent gewoon een ransaap, babs.
Ezechiel dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Gasol het volgende:
Wie heeft hier bij Yuki op school gezeten?
Het heet dan ook niet singlesclubquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup![]()
[..]
De club? Nee, Goldfinger? Nee, niet echt, Zijn geslacht? Niet gezien
[..]
We gingen bewust naar die club, omdat ik hem kende, niet om met hem (en vrouw) te seksen, maar zodat we de premium introductie kregen
==============
@TT, zo te zien ben ik de enige die dat doet, en ik ben niet eens Single
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vergis ik me nou?Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Geen ervaring meequote:
Ik plaag je, dat weet je he?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus er is nog niks verandert dit weekend
Wie heeft er met Yuki op de school gezeten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Gasol het volgende:
Ikkequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Gasol het volgende:
Maar ik vind je wel een beetje een ransaap, dat weet je ook.quote:
Hooizolder zoeken zaterdag?quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee!Dus ik had wel gelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Penny vink nie leukquote:
En dan iedereen bij jou thuis achter laten?quote:
Ik ook nietquote:
Puur technisch bekeken, BEN ik ook een ransaapquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ik vind je wel een beetje een ransaap, dat weet je ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |