10 en een kind.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Lakjes? Denk dat dit kind behoefte heeft aan iets anders: Meisje van 10 baart kind
Aquariums met PC's erin? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een bak water met computers erin?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij hadden echte en ook aquariums met PC's erin, dus dan had je een mensjes-aquarium.
Edit; Volgens mij noemde wij het alleen een vissenkom...
quote:
Helaas wel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
NOOOESSSSSS! Seriously? Jouw nagels waren kei mooi.
R.S.G. (en later dus Jan v Egmond)quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op welke heb jij eigenlijk gezeten?
Ruimte met glazen wandenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aquariums met PC's erin? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een bak water met computers erin?
Ik heb stompjesquote:
Toen ik tien was wist ik nog niet eens precies hoe dat werktequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Lakjes? Denk dat dit kind behoefte heeft aan iets anders: Meisje van 10 baart kind
Gaan we de vete in ere houden?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
R.S.G. (en later dus Jan v Egmond)
en een jaartje op de koogmolen gezeten
Ja, ik vond hem leuk, haha.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:01 schreef Nouk84 het volgende:
Dacht ik al inderdaadMaar wel leuk dus?
Het waren gewoon glazen "kooien" met PC's. Maar goed; als je daar in zat om te werken, dan voelde je net een vis in een aquariumquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aquariums met PC's erin? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Een bak water met computers erin?
En boter, kaas en eieren spelen op de rug van een leuke ventquote:
Die vader dus ook...quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
10 en een kind.Serieus, toen speelde ik nog verstoppertje op het schoolplein.
NIET!quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En boter, kaas en eieren spelen op de rug van een leuke vent
Dat ben je inmiddels wel gewend toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ook gevoelens hoor, altijd maar dat uitlachen
Blijf er vanaf ofzoquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef Tally het volgende:
Ik vervloek die vanille cakejes! Weer!
Of ik moet er gewoon vanaf blijven
Ik heb een keer in mijn enthousiasme mijn nagels iets te hard in zijn huid gezet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn rug, wat doe je.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah die van mij waren inmiddels wel te lang.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet heul lang hoor, gewoon, mooi lang
Ja, dat snap ik nuquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
NIET!Dat is het grappig.
Het is niet ECHT een aquarium!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |