Hij slacht ze niet! Hij uhm... verlost zo'n paarden van zijn emmer zaad!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar! Ah, Tal...Je weet toch wie ik ben!
In het begin stoorde ik me eraan, maar je bent gewoon zo dat je daar open over bent.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben (zoals Kluts zei) nogal een 'ransaap', en daarnaast nog eens veelste open. Tsja, dan krijg je dit he. Kunnen hier best meer mensen zitten die zo 'experimenteel' zijn als ik, maar die dan netjes hun mond dicht houden.
Ik weet niet of ik die dingen ken / lust?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er vanaf blijven? Beter geeft ze ze door ofzo
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
God, wat heb ik daar mijn tijd zitten te verdoen.
LOL.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Poepen is Vlaams dialect voor neuken.
Ik heb ook acrylnagels gehad. Het heeft m'n nagels helemaal verwoest.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet. Ik kan wel stoppen met nagelbijten, maar dan moeten het eerst al een beetje nagels op lengte zijn.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En een poep, is wel een kont
In Belgie kun je dus iemand in zijn poep poepen
Ik ben een dierenrechtenactivistquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij slacht ze niet! Hij uhm... verlost zo'n paarden van zijn emmer zaad!
Doet me denken aan een stukje tv over een vlaams koppel met relatieproblemen.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
In het begin stoorde ik me eraan, maar je bent gewoon zo dat je daar open over bent.
Hell, het zal mij verotten hoe jij jouw sexleven indeelt, en vice versa. Inmiddels kan ik er wel om lachen.
Enige manier om ze nu nog door te geven is via een kotsemmerquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er vanaf blijven? Beter geeft ze ze door ofzo
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Enige manier om ze nu nog door te geven is via een kotsemmer
Ik denk dat je ze liever uit de winkel hebt dan
Ja, uiteindelijk zaten we daar gewoon te kaarten enzo, omdat je daar tenminste tafels had staanquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
KWTplein zeker. Dat was gewoon nietsnutplein
Op zich was die verbouwing wel een verbetering, maar het bleef een donker hol
Het zal mij ook rotten baby heeft alleen nogal vlagen gehad dat het elke zin weer naar voren moest komen. Hij heeft er wel vaker last van dat de plaat op 1 onderwerp blijft hangen voor enkele weken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
In het begin stoorde ik me eraan, maar je bent gewoon zo dat je daar open over bent.
Hell, het zal mij verotten hoe jij jouw sexleven indeelt, en vice versa. Inmiddels kan ik er wel om lachen.
Ja is die wet er al door?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een dierenrechtenactivistSeks met dieren mag niet van de wet.
En ik zal maar niet in details treden over hoeveel zaad een paard heeft per lozing
Ik krab je ogen er wel uit hoor! Kom maar!quote:
Heel divers hè?quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
Doet me denken aan een stukje tv over een vlaams koppel met relatieproblemen.
Er wordt aan de vrouw gevraagd. 'Waar heeft u voor het laatst sex gehad'
Zij: In mijn poep! (anaal)
Jupquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja is die wet er al door?
[..]
Ik krab je ogen er wel uit hoor! Kom maar!
quote:
En toch....... is het nog steeds niet goed!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heel divers hè?
Kotsen, Poepen, Neuken.. alles kan in Singles
ahquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
(is overigens uit een comedyshow)
Het is hier nooit goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch....... is het nog steeds niet goed!
Vanillecakejes? Ik kan me er wel een voorstelling bij makenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet niet of ik die dingen ken / lust?
Mja ik wist dat ze er mee bezig waren maar ik houd me er niet zo mee bezigquote:
Lief van mij hequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zal mij ook rotten baby heeft alleen nogal vlagen gehad dat het elke zin weer naar voren moest komen. Hij heeft er wel vaker last van dat de plaat op 1 onderwerp blijft hangen voor enkele weken.
In het zwarte woud gaan wonen
Haat tegen kinderen
Haat tegen Auto's
Zijn sex leven
Een beetje combineren zou het al dragelijker maken en dat gaat de laatste tijd best goed. Waarschijnlijk omdat hij er weinig is.
Ik moet wel, voor m'n opleidingquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik wist dat ze er mee bezig waren maar ik houd me er niet zo mee bezig
Gek he!
Ik ben altijd de vriendelijkheid zelve
Club Love maar weer nieuw leven inblazen dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:13 schreef Tally het volgende:
En toch....... is het nog steeds niet goed!
Ze zijn echt heel heel heel heel heeeeeeeeeel lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vanillecakejes? Ik kan me er wel een voorstelling bij maken
Vooral voorspelbaar.quote:
Ja dat bedacht ik me toen ik op invoeren druktequote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Club Love maar weer nieuw leven inblazen dan?
Wromquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doe je toch wel achter gesloten deuren he!
He, we zijn gewoon in Nederland hequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:16 schreef Yuki het volgende:
Dit geeft een hele nieuwe betekenis aan: Niets moet, behalve poepen
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:16 schreef Yuki het volgende:
Dan gaan we die een keertje testenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vanillecakejes? Ik kan me er wel een voorstelling bij maken
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:16 schreef Yuki het volgende:
Alleen als dat rechtmatig is. Dus, waarom moet je een schop?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:18 schreef missbehavin het volgende:
Oh wil iemand me even een schop geven?
Waarom?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:18 schreef missbehavin het volgende:
*schop*quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:18 schreef missbehavin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |